dju e ... 2-3 verloren tegen ene da onder mij staat, kbegrijp et niet echt, ik haalde bijlange m'n linieratings niet die ik normaal heb maar iedereen haalde wel z'n gewone BP maar tzal wss door rode kaart komen, hoewel ik maar aan 107% kom (strengheid scheids + agressie) vroeger had je daarmee nooit een rode kaart...majah tzal door de nieuwe agressieregel komen zeker
Maandag staat dé topwedstrijd geprogrammeerd in D27.
De leider (Granducato Toscane) ontvangt dan de nummer 2 in de stand Essevee Zulte-Waregem.
De opdracht voor de ploeg van visserke is simpel. Winnen! Bij verlies loopt onze tegenstander tot 7 punten uit, en mogen we de titel bijna zeker vergeten. Bij winst naderen we tot op 1 punt en ligt de titelstrijd terug volledig open.
Goed nieuws komt er van de geschorsten. Niemand is voor de topper geschorst.
Slechter nieuws komt dan weer van de blessurekant. Hopelijk kunnen we tegen maandag terug enkele spelers recuperen, want alles zal nodig zijn om te winnen maandag.
De 2 ploegen die op het begin alles wonnen hebben deze week het niet goed gedaan.
Sora all starts is met een goede come back trug gekomen.
Gab united is vandaag hun leiderplaats verloren en Val-Meer (ik dus) ben trug leider door een 5-1 winst.
Klassement
1 Val-Meer 29
2 Sora All Stars 29
3 Gab United 28
4 Locomotiv V.. 22
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Benjamin wrote:Maandag de topper!! Tegen een FC Team! Gaat FC Laguna haar 6e punt binnenhalen?
SPANNEND
Tzal niet gemakkelijk worden
Ploeg des doods Mama !
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Benjamin wrote:Ik denk dat ik de rest van de wedstrijden met 5-4-2 of een andere defensieve instelling ga spelen... Zoals el_stino aanradde (of wie was het weer?:d)
idd, maar als je 5-4-2 speelt moet je mij wel eens zeggen hoe je dat gaat doen
ik heb met men B-team vrijdag tegen de leider gespeeld in 5-4-1. 1-0 verlies => met men A-ploeg had ik zeker ee puntje kunnen wegkapen.
en je weet nooit dat je eens countert en zelfs nog wint