Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

we sluiten de week af met een zwak gelijkspel. 1-1 tegen super boeren. :cry:

de voorbije week viel toch wat tegen. we hadden gehoopt om afstand te kunnen nemen van de degradatie en aansluiting te houden met de middenmoot. maar met een 4/9 blijven we nog steeds hangen op 3ptn van de degradatieplekken.

7 AC_MILAN_2005 25
8 loofke 19
9 FC Rockstar 19
10 Royal FC 19
--------------------
11 Super Boeren 16

in principe moet behoud kunnen. het zou een enorme teleurstelling zijn moesten we terug gaan naar E. (in principe zouden we daaraan zelfs niet mogen denken :) )
voor de terugronde gaan we voluit. :twisted: een 5e plaats is moeilijk, maar we staan slechts 10ptn achter op de n°3.
als we steeds minstens 1ptn pakken tegen de top-5 ploegen, vermijden we dat ze uitlopen en kunnen we proberen om gebruik te maken van puntenverlies van die ploegen als ze tegen elkaar spelen. :P

op naar de terugronde 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

cup gewonnen met 16 ploegen. hoofdprijs: 400.000€
op naar cup n°14 :P
jassie

Post by jassie »

el stino wrote:we sluiten de week af met een zwak gelijkspel. 1-1 tegen super boeren. :cry:

de voorbije week viel toch wat tegen. we hadden gehoopt om afstand te kunnen nemen van de degradatie en aansluiting te houden met de middenmoot. maar met een 4/9 blijven we nog steeds hangen op 3ptn van de degradatieplekken.

7 AC_MILAN_2005 25
8 loofke 19
9 FC Rockstar 19
10 Royal FC 19
--------------------
11 Super Boeren 16

in principe moet behoud kunnen. het zou een enorme teleurstelling zijn moesten we terug gaan naar E. (in principe zouden we daaraan zelfs niet mogen denken :) )
voor de terugronde gaan we voluit. :twisted: een 5e plaats is moeilijk, maar we staan slechts 10ptn achter op de n°3.
als we steeds minstens 1ptn pakken tegen de top-5 ploegen, vermijden we dat ze uitlopen en kunnen we proberen om gebruik te maken van puntenverlies van die ploegen als ze tegen elkaar spelen. :P

op naar de terugronde 8)
komaan,gwn blijven doorvechten :D
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
el stino

Post by el stino »

jassie wrote:
el stino wrote:we sluiten de week af met een zwak gelijkspel. 1-1 tegen super boeren. :cry:

7 AC_MILAN_2005 25
8 loofke 19
9 FC Rockstar 19
10 Royal FC 19
--------------------
11 Super Boeren 16

op naar de terugronde 8)
komaan,gwn blijven doorvechten :D
geen probleem hé voor een Woluwenaar :P ik ben al teruggekomen van een voorlaatste plaats na de 1e week 8)

mijn balans is ook niet zo slecht:
5 winst, 4 gelijke spellen en 6 verloren.

de terugronde hoop ik dat ik slechts 3x verlies 8)
Benjamin

Post by Benjamin »

3-0 gewonnen in de beker, wat inde competitie niet lukt, lukt hier wel!

Nu tegen een 69% F-er die ik in pricipe wel aan moet kunnen
FC Laguna > Trying to manage it !
lacrimas

Post by lacrimas »

1-1 gelijkgespeeld maar 6-5 gewonnen met penalties :D tegen ene uit B.2
volgende tegenstander een D'er, kga me mss eruit late kegelen nu, comp. belangrijker ;)
Manager Of Lacrimosa
visserke

Post by visserke »

2-0 gewonnen in de beker.

Nu opnieuw tegen een E'er.
Huidige divisie: C7
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

0-1 gewonnen in de beker. Moet nu echt gaan kiezen of ik vol voor de competitie ga of vol voor de beker, want allebei gaat goed maar de oudere, dragende spelers beginnen minder te presteren.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
lobert

Post by lobert »

"Eerste seizoenshelft mooi afgesloten"

LensDreamTeam is erin geslaagd zijn kampioenschapsaspiraties waar te maken. De eerste seizoenshelft werd namelijk afgesloten met 42 punten, er werd slechts één keer verloren. Sparta Palmeras slaagde er deze week in om ons punten af te snoepen, met gelijke linieratings wonnen ze toch 2-1. Desondanks staan we nog steeds eerste, met een punt voorsprong op S. Palmeras en een goede 7 punten op de Harde Kern; waarvan we gisteren 0-1 wisten te winnen.

Ook in de beker speelt het team overtuigend. Vanochtend werd er weer gewonnen, van oude bekend KV Olliver. Ondanks de hoge agressie die zij instelden, wisten ze geen betere linieratings te halen als ons basiselftal en dus konden we nipt 3-2 winnen. Volgende ronde treffen we een topploeg, Nespereira. Deze manager heeft in 10 seizoenen een schitterende ploeg bij elkaar weten te krijgen en dus zullen we het lastig gaan krijgen.

Transfernieuws :

Afgelopen week hebben we 3 spelers weten aan te trekken, respectievelijk een LF van 88 %, een ongetrainde jeugdkeeper en een jeugdige spits.
Giovanne Vandooren moest het team verlaten, voor een slordige 7 miljoen. Ook Bertrand Nikolovski mag door z'n leeftijd vertrekken, het hoogste bod is nu 5.5 miljoen. In plaats van Nikolovski streven we naar een nieuwe topmiddenvelder, die ons team naar nog betere resultaten moet leiden..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Benjamin

Post by Benjamin »

Ik moet wel voor de beker gaan, aangezien de competitie verloren is :)
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

Benjamin wrote:Ik moet wel voor de beker gaan, aangezien de competitie verloren is :)
Dan is het niet zo moeilijk nee :P :)
FC DeLaNuit
Image

Image
lobert

Post by lobert »

"LensDreamTeam ziet toch een lastige week tegemoet"

De tweede helft van het seizoen gaat van start en meteen hebben we een lastige uitwedstrijd tegen Aka FC. Met een geschorste LB en geen optimate teamspirit, kunnen we nog wel eens punten gaan laten liggen. We hopen het beste en verwachten eigenlijk wel een overwinning!

Dinsdag mag het B-team zijn kunsten vertonen tegen het team zonder manager, zodat het A-team woensdag uitgerust kan beginnen in de klapper van ronde 5 van de beker :
LensDreamTeam - Nespereira :shock:

Twee teams die een lange termijn regeling hebben op het gebied van ver komen in het spel. De eerste seizoenen veel transfers gedaan en nu eigenlijk pas echt aan het beginnen.. Nespereira mist z'n topkeeper van 92 % en aangezien z'n vervanger pas 21 jaar is, kan er van alles gebeuren. Door een niet-agressieve scheidsrechter kunnen we allebei risico nemen en hopen op een goed resultaat. Het zou geen ramp zijn mochten we er uitvliegen, aangezien de tegenstander ook over een puike selectie beschikt!

Donderdag en vrijdag spelen we weer competitie, tegen twee teams die in de onderste regionen terug te vinden zijn ; dream57 en Barcelona75. Ook in deze twee wedstrijden verwachten we niet anders dan dat we winnen.

Een 12/12 in de competitie wordt verwacht.. in de beker hadden we als doel ronde 5 gesteld en ronde 6 is al bereikt, dus daar is geen druk.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Benjamin

Post by Benjamin »

Morgen tegen FC Juhentus, ik ga met een 4 - 4 - 2 spelen, iets verdedigender dus
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

0-1 gewonnen :)
FC DeLaNuit
Image

Image
lacrimas

Post by lacrimas »

1-1 gelijkspel :)
Manager Of Lacrimosa
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”