Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

GG-The_legacy
Groundsman

Trainen

Post by GG-The_legacy »

Ik ben ongeveer een uur of 2 gelden begonnen en heb eigenlijk al een eerste vraagje waar de Pro's mij vast en zeker mee kunnen helpen.
Als ik mijn trainer de training laat bepalen traint hij de individueen allemaal op hun zwakste skill.
Is dit wel verstandig of moet ik handmatig kiezen om een hoofdskill te gaan trainen per linie en zo ja, welke zijn dit dan per linie.

Mijn dank is Groots :D
De Kwelling van de afgunst is als een zandkorrel in het Oog.
Furax
Member of the Soccer Project Association

Post by Furax »

Je trainer zal automatisch eerst de hoofdskills trainen (vetgedrukte, de 2 onderste :) )

Daarna traint hij de skill met de laagste waarde :wink:

Tip : Om ietsjes sneller duidelijkheid te krijgen of je jeugdspeler goed wordt, kan je hem handmatig laten trainen op een skill, totdat deze max is.

Je klikt dan maar op automatisch om de anderen te trainen, en dan laat je hem manueel voorttrainen op die bepaalde skill :wink:

Ziezo, als er iets u niet duidelijk is, stuur dan maar een berichtje hier op het forum :)
Alias 'Sara de Vooze'
Fikkiezero

Re: Trainen

Post by Fikkiezero »

GG-The_legacy wrote:Ik ben ongeveer een uur of 2 gelden begonnen en heb eigenlijk al een eerste vraagje waar de Pro's mij vast en zeker mee kunnen helpen.
Als ik mijn trainer de training laat bepalen traint hij de individueen allemaal op hun zwakste skill.
Is dit wel verstandig of moet ik handmatig kiezen om een hoofdskill te gaan trainen per linie en zo ja, welke zijn dit dan per linie.

Mijn dank is Groots :D
Ik train altijd handmatig, maar je kan het uiteraard evengoed manueel doen. Het makkelijkst vind ik eerst de vette (hoofd) skills te maxen, als die voltraind zijn heb je al een eerste beeld hoe goed de speler zal worden. Dan train ik skill per skill af, om als laatste conditie te trainen, want dat valt steeds terug: het heeft helemaal geen zin dus om te beginnen met conditie te trainen, houdt dit voor laatst ;) .

EDIT: Furax was me voor :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Smurfje
Assistant Manager

<<<***De vraagjestopic***>>>

Post by Smurfje »

Als ik een speler die nog een contract heeft voor 1 seizoen en .. dagen een nieuw contract aanbiedt voor 3 seizoenen worden die bij zijn huidige contract opgeteld of vervalt het oude?

Wat als hij het nieuwe niet accepteerd, blijft het oude dan geldig?
Fikkiezero

Re: <<<***De vraagjestopic***>>>

Post by Fikkiezero »

Smurfje wrote:Als ik een speler die nog een contract heeft voor 1 seizoen en .. dagen een nieuw contract aanbiedt voor 3 seizoenen worden die bij zijn huidige contract opgeteld of vervalt het oude?

het oude vervalt, het nieuwe contract begint meteen. Als hij het nieuwe niet accepteert, blijft het oude contract gelden :wink:
Image
11 seizoensoverwinningen
Smurfje
Assistant Manager

Post by Smurfje »

Fikkiezero wrote:
Smurfje wrote:Als ik een speler die nog een contract heeft voor 1 seizoen en .. dagen een nieuw contract aanbiedt voor 3 seizoenen worden die bij zijn huidige contract opgeteld of vervalt het oude?

het oude vervalt, het nieuwe contract begint meteen. Als hij het nieuwe niet accepteert, blijft het oude contract gelden :wink:
Ok, thx.
Smurfje
Assistant Manager

Post by Smurfje »

Hoe en waar kan ik nou eigenlijk zien hoeveel een speler waard is?
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Smurfje wrote:Hoe en waar kan ik nou eigenlijk zien hoeveel een speler waard is?
Vroeger was het idd zo dat sp zelf een waarde op de spelers kleefde, maar omdat die prijs dikwijls stukken lager of hoger lag dan het werkelijke transferbedrag, is die waarde verdwenen. De beste waardemeter voor de prijs van een speler, is gewoon kijken op de transferlijst, en de boden op gelijkaardige spelers zoeken. Of je kan de waarde van je speler ook op het forum laten schatten, koetjes en kalfjes, talenten en waardes :wink:
Image
11 seizoensoverwinningen
South Side Brugge

Post by South Side Brugge »

Als ik om 29 jul 2006 opgericht ben waarom kan ik dan niet kopen?
Image
R.I.P François
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

South Side Brugge wrote:Als ik om 29 jul 2006 opgericht ben waarom kan ik dan niet kopen?
Wss rekent SP maar vanaf dag 1 dat je daadwerkelijk speelt: vanaf 30 juli dus. Dan is vandaag de 7de dag van de week, dus morgen kan je spelers kopen :wink:
Image
11 seizoensoverwinningen
Smurfje
Assistant Manager

Post by Smurfje »

Kan het dat spelers zakken in de skill koppen na het spelen van een friendly?
Of beter gezegd ik weet dat het kan want ik heb het zelf gezien maar waarom is dat en hoe komt dat?

Wat zijn eigenlijk precies de voor en nadelen van het spelen van een vrienschappelijke wedstrijd?
Smurfje
Assistant Manager

Re: Trainen

Post by Smurfje »

Ik train altijd handmatig, maar je kan het uiteraard evengoed manueel doen. Het makkelijkst vind ik eerst de vette (hoofd) skills te maxen, als die voltraind zijn heb je al een eerste beeld hoe goed de speler zal worden. Dan train ik skill per skill af, om als laatste conditie te trainen, want dat valt steeds terug: het heeft helemaal geen zin dus om te beginnen met conditie te trainen, houdt dit voor laatst ;) .

EDIT: Furax was me voor :)[/quote]

Is conditie de enige skill die kan zakken?
Smurfje
Assistant Manager

Post by Smurfje »

Je traint toch alleen bij een ligawedstrijd 's morgens om 04.00 uur toch of gebeurt er ook iets na de vriendschappelijke?
Smurfje
Assistant Manager

Omtrainen speler

Post by Smurfje »

Kan ik een speler van positie omtrainen?
Ik bedoel dus als ik een rb train op koppen en schieten is het dan mogelijk dat hij een rf wordt?
Als hij wat skills betreft een betere rf is dan rb veranderd zijn favoriete positie dan ook of zal hij tot in de eeuwen der eeuwen dan toch een slechtere rb blijven?
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

- conditie is niet de enige skill die kan zakken, maar wel degene die snelst zakt

- je traint elke simulatie, dus om 4u, 10u, 14u, 18u en 22u komt er ongeveer 1% bij bij de skill die je aan het trainen bent. Enkel ervaring komt erbij door matchen te spelen

- Nee, je kan spelers niet omvormen. Daar zijn voorstellen voor geweest, maar die zijn afgekeurd.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen opgelost?
Image
11 seizoensoverwinningen
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”