Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

bafkop wrote:
simon_nachtie wrote:5-2 gewonnen van fc team :) Bafkop heeft wel niet gewonnen maar toch bedankt :wink:

Nachtergaals-nazareth voor 2de maal op rij gewonnen :P Daardoor staan ze al 12de :!:
Tja ik had mss beter kick & rush genomen, heb de spelers ratings is bijeen geteld en ik kom uit op 688 voor mij en 687 voor coronado.
Ik denk dat die rode kaart van men beste mid in de 33' al de doorslag heeft gegeven :cry:
+dat hij met een agressie heeft gespeelt van 65 :shock: met een scheids van 80% en ik maar 25%
dat hij met 65 agressie speelde, is het teken dat jongbloed er niet gerust in was, die rode kaart zal zeker de doorslag gegeven hebben. Hopelijk verliest/speelt gelijk hij volgende week tegen liverpool :)
Roquejuniors
sezoen 12: 3de in E75
sezoen 13: 1ste in E75
sezoen 14: ??ste in D25
BP team: 67.73
Jongbloed
Team Board Member

Post by Jongbloed »

simon_nachtie wrote:
bafkop wrote:
simon_nachtie wrote:5-2 gewonnen van fc team :) Bafkop heeft wel niet gewonnen maar toch bedankt :wink:

Nachtergaals-nazareth voor 2de maal op rij gewonnen :P Daardoor staan ze al 12de :!:
Tja ik had mss beter kick & rush genomen, heb de spelers ratings is bijeen geteld en ik kom uit op 688 voor mij en 687 voor coronado.
Ik denk dat die rode kaart van men beste mid in de 33' al de doorslag heeft gegeven :cry:
+dat hij met een agressie heeft gespeelt van 65 :shock: met een scheids van 80% en ik maar 25%
dat hij met 65 agressie speelde, is het teken dat jongbloed er niet gerust in was, die rode kaart zal zeker de doorslag gegeven hebben. Hopelijk verliest/speelt gelijk volgende week tegen liverpool :)
Ik was er zeer zeker niet gerust op, dat ik een goed resultaat zou behalen, als ik mijn agressie zou verlagen.
Ook moet ik eens gaan werken aan een goede bezetting aan mijn LB-positie, want ik heb daar geen waardige vervanger voor mijn A-LB.

Wat mij heeft doen opschrikken, is dat de prestatie van sommige spelers ver onder hun niveau lagen.

Ik ga zeker niet ontkennen dat ik een portie geluk heb gehad aan mijn kant. Want de rode kaart en een blessure aan het begin van de 2e helft van een van de beste spelers van de tegenpartij heeft zeker meegeholpen aan deze overwinning.
Laten we het er maar op houden, dat dit het geluk is van een toekomstig kampioen (ahem :roll: )

Nu pas merk ik, dat aan de top komen makkelijker is, dan aan de top blijven.

Het wordt zeker spannend....
bafkop
Team Manager

Post by bafkop »

Jongbloed wrote:
simon_nachtie wrote:
bafkop wrote: Tja ik had mss beter kick & rush genomen, heb de spelers ratings is bijeen geteld en ik kom uit op 688 voor mij en 687 voor coronado.
dat hij met 65 agressie speelde, is het teken dat jongbloed er niet gerust in was, die rode kaart zal zeker de doorslag gegeven hebben. Hopelijk verliest/speelt gelijk volgende week tegen liverpool :)
Ik was er zeer zeker niet gerust op, dat ik een goed resultaat zou behalen, als ik mijn agressie zou verlagen.
Ook moet ik eens gaan werken aan een goede bezetting aan mijn LB-positie, want ik heb daar geen waardige vervanger voor mijn A-LB.

Wat mij heeft doen opschrikken, is dat de prestatie van sommige spelers ver onder hun niveau lagen.

Ik ga zeker niet ontkennen dat ik een portie geluk heb gehad aan mijn kant. Want de rode kaart en een blessure aan het begin van de 2e helft van een van de beste spelers van de tegenpartij heeft zeker meegeholpen aan deze overwinning.
Laten we het er maar op houden, dat dit het geluk is van een toekomstig kampioen (ahem :roll: )

Tja kampioen worden zonder een beetje geluk kan bijna niet. Wat mij wel opvalt in deze reeks is dat de ploegen echt wel dicht tegen elkaar aanleunen. Het is bv zelfs voor de eerste in de stand niet makkelijk te winnen van laat zeggen de top 10.Ikzelf ben nog bijna nooit verloren of gewonnen met meer dan 1 doelpunt verschil, buiten tegen pulunited met 2-0 omdat ik men 2de ploeg had opgesteld. Ik dacht echt wel een kans te hebben tegen jongbloed want ik had de ratings zitten uitrekenen en mijn ploeg stond er iets beter voor. Spijtig genoeg is idd men beste mid uitgevallen in de eerste helft en heeft het team wss verzwakt. Maar alé voor mij speelt het géén rol zolang ik mij maar kan handhaven in deze reeks en dan zien we volgend seizoen wel verder want ik moet dringend verjongen!
Voor de titel zal het idd een spannende strijd zijn en het zal volgens mij afhangen van wat geluk te hebben met geschorste en gekwetste spelers :wink:
Merksem Dragon's
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

bafkop wrote:
Jongbloed wrote:
simon_nachtie wrote: dat hij met 65 agressie speelde, is het teken dat jongbloed er niet gerust in was, die rode kaart zal zeker de doorslag gegeven hebben. Hopelijk verliest/speelt gelijk volgende week tegen liverpool :)

Tja kampioen worden zonder een beetje geluk kan bijna niet. Wat mij wel opvalt in deze reeks is dat de ploegen echt wel dicht tegen elkaar aanleunen. Het is bv zelfs voor de eerste in de stand niet makkelijk te winnen van laat zeggen de top 10.Ikzelf ben nog bijna nooit verloren of gewonnen met meer dan 1 doelpunt verschil, buiten tegen pulunited met 2-0 omdat ik men 2de ploeg had opgesteld. Ik dacht echt wel een kans te hebben tegen jongbloed want ik had de ratings zitten uitrekenen en mijn ploeg stond er iets beter voor. Spijtig genoeg is idd men beste mid uitgevallen in de eerste helft en heeft het team wss verzwakt. Maar alé voor mij speelt het géén rol zolang ik mij maar kan handhaven in deze reeks en dan zien we volgend seizoen wel verder want ik moet dringend verjongen!
Voor de titel zal het idd een spannende strijd zijn en het zal volgens mij afhangen van wat geluk te hebben met geschorste en gekwetste spelers :wink:
Wat mij ook opvalt is dat F.C. Dinamo Dersca soms heel vaak van ploeg wisselt. Daar bedoel ik mee dat hij de ene keer met zijn A's speelt, de andere keer met zijn C's speelt. Hopelijk speelt hij met zijn slechte ploeg tegen mij :) ...
Roquejuniors
Sep

Post by Sep »

kben tamelijk goe bezeg :) ts nu aant opkrikke voor een feilloze heenronde :d
T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

De week is goe gestart: 2-0 gew :)
Top-5 blijft in zicht.
Team = AC ManU (B2)
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

5 - 0 gewonnen van F.C. Dinamo ... :) en Coronado heeft punten verloren tegen New-team :twisted: zodat ik weer aan de leiding sta 8)

het zal nog spannend worden in de top-3 :!:
Klassement

1 roquejuniors 33
2 Coronado 32
3 pulunited 31
4 Liverpool 24
5 K.V.K. Hols.. 24
6 SK Neeroeteren 23
7 Merksem dra.. 22
8 New-Team 22
9 Savioboys 22
10 Ibiza 16
11 the bballers 16
12 Red Sharks FC 16
13 AFK KRAZANTE 8
14 F.C.DINAMO .. 3
15 FC Team 5766 3
16 Spartak Moscow 1
Divisie E.75
Roquejuniors
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

gewonnen van standard hijfte ( vorig jaar titelkandidaat) :? :D
linieratings 120 gehaald , boven de degradatiestreep : leuk om wakker te worden dus :wink:
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
Benjamin

Post by Benjamin »

1 - 3 gewonnnen tegen West Tigers... :)
FC Laguna > Trying to manage it !
martinello
Team Board Member

gelijkspel

Post by martinello »

Vannacht duur puntverlies tegen de een na onderste.
Ik snap het niet echt, de prestaties van de spelers waren goed, op niveau, maar de linieratings slechts 111. Misschien toch de verkeerde tactiek voor deze pot (lange bal)

Ik ben bang dat dit aan het einde van het seizoen duur puntverlies zal blijken te zijn.

We staan nog 5e, maar de aansluiting met de top 4 is weg. Er zal dus morgen(van de nr 11), maar vooral donderdag (van de nr 4) echt gewonnen moeten worden
thomasnachtergaele
Team President

Re: gelijkspel

Post by thomasnachtergaele »

martinello wrote:Vannacht duur puntverlies tegen de een na onderste.
Ik snap het niet echt, de prestaties van de spelers waren goed, op niveau, maar de linieratings slechts 111. Misschien toch de verkeerde tactiek voor deze pot (lange bal)

Ik ben bang dat dit aan het einde van het seizoen duur puntverlies zal blijken te zijn.

We staan nog 5e, maar de aansluiting met de top 4 is weg. Er zal dus morgen(van de nr 11), maar vooral donderdag (van de nr 4) echt gewonnen moeten worden
ik denk dat je probleem ergens anders lag, bij de agressie
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
martinello
Team Board Member

bedankt

Post by martinello »

Ja ik denk dat je gelijk hebt wat agressie betreft. Maar het was een sstrenge scheids en ik heb wat agressive spelers.
Dan krijg ik snel rode kaarten.

Mijn tegnstander heeft het risico genomen en geluk gehad

Proficiat met je opmars, veel punten gehaald de laatste wedstrijden

gr Martinello
T-man

Post by T-man »

0-0 bij de voorlaatste :cry:
Nochtans haalde ik 114% tegenover 102% voor hem en de agressie was gelijk, 't zal de random zijn zekers. :?
Team = AC ManU (B2)
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

verloren tegen SK Neeroeteren :( Spijtig dat er geen gelijkspel inzat :o
Het lag dus duidelijk aan de agressie. Ik had maar 45 agressie ingesteld en SK N. 60 . Het was maar 45 agressie omdat mijn B - CF rond de 90 agressie heeft.

Klassement:

1 pulunited 34
2 roquejuniors 33
3 Coronado 32
4 Liverpool 27
5 SK Neeroeteren 26
6 Merksem dra.. 25
7 K.V.K. Hols.. 24
8 New-Team 23
9 Savioboys 22
10 Ibiza 19
11 Red Sharks FC 19
12 the bballers 17
13 AFK KRAZANTE 8
14 Spartak Moscow 4
15 F.C.DINAMO .. 3
16 FC Team 5766 3
Divisie E.75
Roquejuniors
martinello
Team Board Member

nipt gewonnen

Post by martinello »

1-0 thuis gewonnen. Linieratings 116-106, dus een grotere uitslag wel verwacht, maar hij speelde 5-3-2, dus er was moeilijk door te komen.

Maar de 3 punten zijn erg welkom
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”