Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

2-3 verloren en ik was maar 1% slechter :cry:
die domme rode kaart van men RF heeft me ptn gekost. :evil: anders pakt die nooit 2x geel en vandaag dus wel :x

maar ja, het SP-leven gaat door :)
nog steeds 5ptn voor op de degradatie dus dat komt allemaal wel goed in de terugronde. :P

straks tegen Fc Mira in de Forum-Cup. we staan laatste met 0ptn dus hier moet iets aan gedaan worden. of het zal werken zullen we straks weten :)

en dan ook nog tegen AS Bari. wrs toch een minder team opstellen, omdat we toch ons best gaan doen in de beker tegen Tats (B.) :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
crazy hairs
Team Manager
Posts: 213
Joined: Wed Nov 23, 2005 5:01 pm

Post by crazy hairs »

op het einde van de heenronde kan ik ietwat tevreden zijn
we doen (vanzelfsprekend) niet mee voor promotie, maar ik sta 7 punten voor op de degradatieplaatsen
na de terugronde met volle moraal zou het moeten mogelijk zijn ons behoud te verzekeren
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

crazy hairs wrote:op het einde van de heenronde kan ik ietwat tevreden zijn
we doen (vanzelfsprekend) niet mee voor promotie, maar ik sta 7 punten voor op de degradatieplaatsen
na de terugronde met volle moraal zou het moeten mogelijk zijn ons behoud te verzekeren
Ietwat tevreden ? Je mag tevreden zijn hoor ! Meer als voldoende tot nu toe zelfs ! Vergeet niet dat in onze reeks veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn ! Er hoeven maar een paar een misstap te doen terwijl jij winst neemt en je zit al aan de mee an den top ! Vorig seizoen was onze reeks niet zo sterk en heb ik promotie aan men neus voorbij laten gaan. Dit seizoen is de reeks pakken sterker geworden en ik zie het elk seizoen sterker worden. Degene wat de beste vervangers hebben als hun A spelers geschorst zijn, zullen promoveren of hoog eindigen. :wink:
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

3-2 verloren tegen het nr.1, met een C-doelman en slechte TS. Had meer ingezeten in andere omstandigheden. Nu wonden likken en proberen TS omhoog te krikken tegen maandag. Zou rond de 90 moeten zitten dan.
Sta nog wel mooi 4e. :wink:
Momenteel in C.7
Celtic 85
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

3-2 verloren tegen de leider, heb ook kutpech, 3 linieratings minder en nog zo verliezen :?
Image
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Post by De Meest Onderschatte »

gewonnen maar Q verloren van de slechtste team op de FC Teams na :shock:

1 Cercle Brugge 37
2 De Harde Kern 36
3 pannaboys 35
4 am digi ste.. 33
5 Elettro FC 26
6 Q-team 24
7 Ramblers Un.. 23
8 FC fast bike 19
9 aKa FC 19
10 Kanonball A.. 18

--------------------------------------------------------------------------------

11 Whiz United 18
12 DINQ 17
13 Antares 17
14 fc rtyne 15
15 FC Team 5658 6
16 FC Team 16949 0
Divisie D.26



de top 4 scheidt zich af van de rest..voor mij wordt het nu achtervolgen..
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
Kameel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1621
Joined: Sun Nov 13, 2005 11:15 pm
Location: Schilde or Wuustwezel, Belgium
Contact:

Post by Kameel »

Heerlyke match verloren vandaag 4-3
Hattrick van 'Den Ouwe' :lol:
:cry: (ontroering)
Palmares
(komt nog)
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

jammer jammer
nipt 2-1 veroren tegen Tats (B.) :cry:

we waren 1% slechter in de linieratings. en onze verdediging was top: 71% :lol:

nu hebben we een lekkere rustdag de woensdag, dus in de competitie kunnen we lekker ontspannen voetballen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
peterv
Team Board Member
Posts: 449
Joined: Fri Jul 22, 2005 7:54 pm

Post by peterv »

Den Uier wrote:
crazy hairs wrote:op het einde van de heenronde kan ik ietwat tevreden zijn
we doen (vanzelfsprekend) niet mee voor promotie, maar ik sta 7 punten voor op de degradatieplaatsen
na de terugronde met volle moraal zou het moeten mogelijk zijn ons behoud te verzekeren
Ietwat tevreden ? Je mag tevreden zijn hoor ! Meer als voldoende tot nu toe zelfs ! Vergeet niet dat in onze reeks veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn ! Er hoeven maar een paar een misstap te doen terwijl jij winst neemt en je zit al aan de mee an den top ! Vorig seizoen was onze reeks niet zo sterk en heb ik promotie aan men neus voorbij laten gaan. Dit seizoen is de reeks pakken sterker geworden en ik zie het elk seizoen sterker worden. Degene wat de beste vervangers hebben als hun A spelers geschorst zijn, zullen promoveren of hoog eindigen. :wink:
Het wordt een triller van een terugronde jongens!
Maar goed, voor mij ligt focus ook nog steeds op behoud & volgend jaar.
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

D.16
1 fc de pintepakkers 41 +20
2 kvc Booischot 35 +14
--------------------------------------------
3 Ambiorix C 30 +12
4 FC Holland 30 +9
5 blizzard 28 +7
6 FC De Titanen 25 +5
7 porcacamunia 25 +4
8 wild boyz 20 0
9 FC TARTU 19 -2
10 FC Soepkieke 18 -2
6 punten voor op de 2e en 11 punten op de 3e :D promotie kan me bijna onmogelijk nog ontgaan(wetende dat mijn B ploeg deze week nog tegen de 3e won :P) hopelijk kan ik mijn eerste plaats behouden :D
na een half seizoen meer dan tevreden dus :D
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

peterv wrote:
Den Uier wrote:
crazy hairs wrote:op het einde van de heenronde kan ik ietwat tevreden zijn
we doen (vanzelfsprekend) niet mee voor promotie, maar ik sta 7 punten voor op de degradatieplaatsen
na de terugronde met volle moraal zou het moeten mogelijk zijn ons behoud te verzekeren
Ietwat tevreden ? Je mag tevreden zijn hoor ! Meer als voldoende tot nu toe zelfs ! Vergeet niet dat in onze reeks veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn ! Er hoeven maar een paar een misstap te doen terwijl jij winst neemt en je zit al aan de mee an den top ! Vorig seizoen was onze reeks niet zo sterk en heb ik promotie aan men neus voorbij laten gaan. Dit seizoen is de reeks pakken sterker geworden en ik zie het elk seizoen sterker worden. Degene wat de beste vervangers hebben als hun A spelers geschorst zijn, zullen promoveren of hoog eindigen. :wink:
Het wordt een triller van een terugronde jongens!
Maar goed, voor mij ligt focus ook nog steeds op behoud & volgend jaar.
Ik profiteer er even van dat ik op die positie sta. Ben al begonnen met enkele transfers. Waarschijnlijk zal mijn TS terug vallen tot op 85% en dan maar hopen dat ik niet teveel punten ga verliezen en mooi bij de eerste 5 of 6 kan eindigen :wink:
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

Bij mij is het een beetje idem, al heb ik transfers moeten doen. Het was niet van te kiezen door al die blessures op de CB. Ga ergens rond 90% volgende week beginnen, en hoop puntjes te sprokkelen maandag en dinsdag. Tegen donderdag (sorry, EbaIba :) ) ben ik weer 100%. En dan hoop ik na een goede terugronde op plaats 4 of 5 te eindigen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
crazy hairs
Team Manager
Posts: 213
Joined: Wed Nov 23, 2005 5:01 pm

Post by crazy hairs »

Den Uier wrote:
peterv wrote:
Den Uier wrote: Ietwat tevreden ? Je mag tevreden zijn hoor ! Meer als voldoende tot nu toe zelfs ! Vergeet niet dat in onze reeks veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn ! Er hoeven maar een paar een misstap te doen terwijl jij winst neemt en je zit al aan de mee an den top ! Vorig seizoen was onze reeks niet zo sterk en heb ik promotie aan men neus voorbij laten gaan. Dit seizoen is de reeks pakken sterker geworden en ik zie het elk seizoen sterker worden. Degene wat de beste vervangers hebben als hun A spelers geschorst zijn, zullen promoveren of hoog eindigen. :wink:
Het wordt een triller van een terugronde jongens!
Maar goed, voor mij ligt focus ook nog steeds op behoud & volgend jaar.
Ik profiteer er even van dat ik op die positie sta. Ben al begonnen met enkele transfers. Waarschijnlijk zal mijn TS terug vallen tot op 85% en dan maar hopen dat ik niet teveel punten ga verliezen en mooi bij de eerste 5 of 6 kan eindigen :wink:
ik heb men hele heenronde slechts één of twee matchen met 100% TS kunnen spelen, wegens (te?) veel transfers in het begin van het jaar
nu ben ik van plan om die TS de volledige heenronde op 100 te houden (zo dicht mogelijk erbij dus :) ) en normaal zal behoud dan geen probleem vormen
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

we beginnen morgen aan de topper tegen het n°3 met een TS van 95%.
onze RB vertrok vrijdag en zaterdag haalden we een nieuwe RB-jeugdspeler binnen.

zijn hidden skill en maximum-bp zien er prachtig uit. een lage agressie, hopelijk wordt het onze volgende topspeler :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

gewonnen tegen de 3e(staat nu 5e)
fc de pintepakkers 3 - 2 FC Holland
Tristan ' Invisible Timmy' Baita 1 - 0 14'
Zvonko Saeternes 2 - 0 23'
81' 2 - 1 Hlias Egomitis
Marcos Zewlakow 3 - 1 83'
90' 3 - 2 Vincent Aruna

3 - 4 - 3 Formatie 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactiek Kick and rush
100% Stijl 100%
40% Agressie 55%
43% Verdediging 41%
43% Middenveld 43%
47% Aanval 42%
7% beter en weer maar met 1 goal verschillen :x
sta nog altijd 1e met 6 punten voor, maar volgende week moet ik op kvc Booischot spelen, een aartsmoeilijke wedstrijd :(
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”