peterv wrote:
Niet zo bescheiden uier, je staat nog steeds 3e en morgen speel je thuis tegen mij. En je bent daarin favoriet.
Voor mij ben jij, Benne3800 en SGS nog steeds de promotiekandidaten
Fijn dat je er zo over denkt. Maar ik moet dus nog spelen tegen de grote kleppers hé ! Morgen tegen u waar ik op een gelijkspel of nipt verlies gok en dan al de rest nog van de top 5.
Als ik steeds mijn volledig A en B team ter beschikking heb dan heb ik er meer vertrouwen in. Zoals tegen winkel sport FC had niet eens mijn A of B speler (LB) ter beschikking en daar verlies je wel belangrijke punten door als de tegenstander dat wel heeft We gaan in ieder geval nog proberen voor promotie ! Ik vind dat jij het meer dan gewoonweg fantastisch doet met je team. Petje af daarvoor en meer heb ik niet te zeggen
Morgen gelijkspel of verlies... come on dude! Je bent de favoriet hee! EN je speelt thuis. EN mijn TS staat niet op 100%...
Voel je de druk al
Ik sta trouwens ook maar hoog omdat ik de grote kleppers nog moet krijgen hoor... Benne3800, SGS, jij morgen, Winkel Sport, Ossmi... allemaal moeilijke mannen!
Den Uier wrote:
Fijn dat je er zo over denkt. Maar ik moet dus nog spelen tegen de grote kleppers hé ! Morgen tegen u waar ik op een gelijkspel of nipt verlies gok en dan al de rest nog van de top 5.
Als ik steeds mijn volledig A en B team ter beschikking heb dan heb ik er meer vertrouwen in. Zoals tegen winkel sport FC had niet eens mijn A of B speler (LB) ter beschikking en daar verlies je wel belangrijke punten door als de tegenstander dat wel heeft We gaan in ieder geval nog proberen voor promotie ! Ik vind dat jij het meer dan gewoonweg fantastisch doet met je team. Petje af daarvoor en meer heb ik niet te zeggen
Morgen gelijkspel of verlies... come on dude! Je bent de favoriet hee! EN je speelt thuis. EN mijn TS staat niet op 100%...
Voel je de druk al
Ik sta trouwens ook maar hoog omdat ik de grote kleppers nog moet krijgen hoor... Benne3800, SGS, jij morgen, Winkel Sport, Ossmi... allemaal moeilijke mannen!
Succes en dat is dus ook voor mezelf
Een verwachte en verdiende overwinning voor AS Bari! Dikke proficiat
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
pffff
weer gewonnen door forfait van de andere ploeg
is al de tweede keer in korte tijd
nuja, kzal maar blij zijn met de drie (verdiende?) punten zeker?
maar het blijft wel uiterst spannend in D.24
de eerste vier ploegen op een zakdoen samen
peterv wrote:
Voel je de druk al
Succes en dat is dus ook voor mezelf
Een verwachte en verdiende overwinning voor AS Bari! Dikke proficiat
Thx, ik was wel wat beter maar heb wel maar gewonnen met een penalty ! En nu tegen gamebookers. Moeilijke tegenstander en mijn keeper is geschorst. Hopelijk op verplaatsing zoveel mogelijk punten sprokkelen
1-2 winst bij de voorlaatste, maar 4% beter in ratings op verplaatsing en toch gewonnen : OEF ! Weinig veranderingen in de top 7 van de rangschikking, ik schuif wel 1 plaatsje op en sta op een gedeelde 3e plaats. Morgen tegen het team trouwens waarmee ik die plaats deel
crazy hairs wrote:pffff
Daar ga je toch niet over klagen hee crazy hairs... is trouwens uitstekend voor je doelpuntensaldo, en vraag maar aan uier hoe belangrijk dat is...
Fc Pee olé olé
-----------------------
Daar ga je toch niet over klagen hee crazy hairs... is trouwens uitstekend voor je doelpuntensaldo, en vraag maar aan uier hoe belangrijk dat is...
Klopt, daardoor ben ik dus vorig seizoen promotie misgelopen
Klopt, daardoor ben ik dus vorig seizoen promotie misgelopen
En dit seizoen sta je VOOR mij door beter doelpuntensaldo!
Fc Pee olé olé
-----------------------
Heb topper(tje) tegen nr 4 gewonnen met 1-0.
Er komt iets meer afscheiding tss top 3 (Fruitteelers, EbaIba en ikzelf ) en de rest (4 ptn), maar alles blijft mogelijk in deze reeks. Donderdag moet ik naar Agustina. Loodzware verplaatsing.
Last edited by Celtic'85 on Tue Sep 05, 2006 7:45 am, edited 1 time in total.
weet ik wel
ma ik speel toch liever een spannende pot voetbal
nuja, vandaag 2-0 gewonnen en we maken hierdoor bijna contact met de top-5, die nu nog 3 puntjes van ons verwijderd is