Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Laatste matchen moest ik 0/6 halen om niet te promoveren , en toch zeker te zijn vd derde plaats. Is gelukt , ideaal. Derde plaats.
Helaas zal ik door al mijn transfers (in en uit) volgend jaar slecht starten al zeker en verlies ik misschien promotie daardoor...waardoor kern weer een jaar ouder wordt...want dit jaar moest ik er veel vervangen , die al lang vaste waarden zijn in mijn team. Ik kan nooit meer aan een goeie TS geraken...want er gaat dan nog eens 10% af bij de start...hoogstens 45-50...jammer...
Helaas zal ik door al mijn transfers (in en uit) volgend jaar slecht starten al zeker en verlies ik misschien promotie daardoor...waardoor kern weer een jaar ouder wordt...want dit jaar moest ik er veel vervangen , die al lang vaste waarden zijn in mijn team. Ik kan nooit meer aan een goeie TS geraken...want er gaat dan nog eens 10% af bij de start...hoogstens 45-50...jammer...
Ghent Semper Fidelis.
-
Door al die friendlies en cups van de laatste tijd, en nog redelijk in de liga te winnen nu en dan (tegen die fc teams, tegen inter united vandaag...) bleef mijnen ts niet te laag. 'k Zit nu op 82 en er zal nog volgende week minstens 1, soms 2 of meer% per dag bij komen.
Mooi vooruitzicht, dat maakt dat ik nog wat kan transferen.
Vandaag dus nog net over levski en een klein bonusje, al was dat volledig bijzaak.
Mooi vooruitzicht, dat maakt dat ik nog wat kan transferen.
Vandaag dus nog net over levski en een klein bonusje, al was dat volledig bijzaak.
Ik blijf nog een jaartje hangen in C5.
Promotie zal er dan niet inzitte, omdat de reeks echt wel stukken beter gaat worden denk ik. We worden aangevuld door GodsheideVV, titelkandidaat bij uitstek denk en dan komen er toch ook een paar sterke ploegen uit divisie-D. Mijn ploeg begint ondertussen oud te worden, en de financiën zijn er niet om een paar toppers aan te trekken, we zullen speler per speler moeten proberen binnen te halen.
Mijn ploeg is intussen een vrij stevig geheel geworden, en is zelfs nooit beter geweest, alleen jammer dat de andere ploegen ook steeds beter worden
Promotie zal er dan niet inzitte, omdat de reeks echt wel stukken beter gaat worden denk ik. We worden aangevuld door GodsheideVV, titelkandidaat bij uitstek denk en dan komen er toch ook een paar sterke ploegen uit divisie-D. Mijn ploeg begint ondertussen oud te worden, en de financiën zijn er niet om een paar toppers aan te trekken, we zullen speler per speler moeten proberen binnen te halen.
Mijn ploeg is intussen een vrij stevig geheel geworden, en is zelfs nooit beter geweest, alleen jammer dat de andere ploegen ook steeds beter worden

-
Heb het zelfde probleem, nja das niet abnormaal want C is al redelijk hoog, en het zal nog "verslechteren"racingboj wrote:Ik blijf nog een jaartje hangen in C5.
De concurentie stijgt!
zo se we komen wij weer eens terug naar de C maar nu in C8 ipv C7
hehe hou u maar al vast(als men TS goed komt)
grtz jarnovic
hehe hou u maar al vast(als men TS goed komt)
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
Shonk wrote:Als ik goed gekeken hebt zal C4 er als volgt uitzien volgend seizoen:
Degraderen naar C:
Opa FC
CA Metropolitano
Promoveren van D:
FC Kwebbel
Boosters
Gab. United
FC Levski SF
VDB Boys
Chersterfield Iasi
Blijvers:
Decoboys
The Prince
Blue ARA
TikkiTakki
De Knokkers
Sp-Aalst
K. Fl. Dorne
FC Kareda
Lang leve CA!

Mijn favoriet om kampioen te spelen!
(Alleen kan hij (net als ik) niet met zijn vingers van de transfertmarkt blijven

ik heb alle ploegen wa bezienCeltic'85 wrote:Ik kom ook in de C8 terecht.
en mijn voorspelling is da het tss 5piotte FC, ducaboys(of zoiets) los cules en ik
dit is een zeer los bekeken voorspelling dus ik weet het eig niet
alle matchen moeten zoiezo gespeeld worden
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
-
- Team Board Member
-
-
Evaluatie seizoen 13 :
Door veel pech zijn onze voornaamste doelstellingen van dit seizoen niet gehaald. In de beker hadden we geen doel en zijn we jawel, door bad luck, eruit geknikkerd. Dat was ook dé druppel waardoor we de agressie binnen ons team wilde gaan verlagen. Dit hebben we door weten te zetten en is zeker het meeste positieve punt van dit seizoen.
In het kampioenschap deden we de eerste helft van het seizoen volop mee, maar door internetproblemen bleven we steken en verloren we 3x op rij. Gevolg was dat we naar plaats 5 zakten en daarna niet meer terug op konden klimmen..
De hele club baalt van de gemiste promotie, maar we treuren niet lang, het komende seizoen gaan we er vol voor! De kern is vooral in de breedte weer aanzienlijk versterkt en dat is alleen maar goed. Er zijn 3 talenten uitgetraind, waarvan er één plaats mag nemen in het A-team; Edwin Kooijman.
Gemiddelde agressie A-team van ruim boven de 50 naar 33.36 gedaald
Gemiddelde BP A-team nog steeds ruim boven de 70; namelijk 70.55
Door veel pech zijn onze voornaamste doelstellingen van dit seizoen niet gehaald. In de beker hadden we geen doel en zijn we jawel, door bad luck, eruit geknikkerd. Dat was ook dé druppel waardoor we de agressie binnen ons team wilde gaan verlagen. Dit hebben we door weten te zetten en is zeker het meeste positieve punt van dit seizoen.
In het kampioenschap deden we de eerste helft van het seizoen volop mee, maar door internetproblemen bleven we steken en verloren we 3x op rij. Gevolg was dat we naar plaats 5 zakten en daarna niet meer terug op konden klimmen..
De hele club baalt van de gemiste promotie, maar we treuren niet lang, het komende seizoen gaan we er vol voor! De kern is vooral in de breedte weer aanzienlijk versterkt en dat is alleen maar goed. Er zijn 3 talenten uitgetraind, waarvan er één plaats mag nemen in het A-team; Edwin Kooijman.
Gemiddelde agressie A-team van ruim boven de 50 naar 33.36 gedaald

Gemiddelde BP A-team nog steeds ruim boven de 70; namelijk 70.55

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.