Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Post by raoulio »

Benjamin wrote:En hoe oud ben jij dan? :p
16
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Ik hoop een ploeg waarde the hebben van 250M... AL denk ik eigenlijk niet dat ik in de buurt kom ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Seizoen 14 wordt voor FB-f het vijfde seizoen in A! Evengoed of beter doen als seizoen 13 wordt quasi onmogelijk, daar de club zich in de loop van het seizoen stilaan wil ontdoen van oudere spelers... :wink:
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Wij gaan zo goed als zeker degraderen. De agressieve spelers verkopen heeft de ploeg te zeer verzwakt en het gaat maanden duren eer die team spirit weer in orde is. :oops:
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

Dark Tiger wrote:Wij gaan zo goed als zeker degraderen. De agressieve spelers verkopen heeft de ploeg te zeer verzwakt en het gaat maanden duren eer die team spirit weer in orde is. :oops:
zie het als een uitdaging ;)
Je vond het spel soms eenzijdig niet?
can you manage it ;)
bbflood1
Team Board Member
Posts: 280
Joined: Mon Jul 18, 2005 6:02 pm
Location: Enschede,Nederland

Post by bbflood1 »

krcgenk wrote:De A-divisie wordt weer wat internationaler. De 10 Belgen die in A blijven worden aangevuld met 2 Belgen en de 'buitenlanders': 2 Nederlanders, 1 Portugees en een Fin.
Ik verwacht dat de Nederlanders er wel in blijven.Op naar meer internationalisering :wink:
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Thanks voor het vertrouwen:-)
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Raffin wrote:
Dark Tiger wrote:Wij gaan zo goed als zeker degraderen. De agressieve spelers verkopen heeft de ploeg te zeer verzwakt en het gaat maanden duren eer die team spirit weer in orde is. :oops:
zie het als een uitdaging ;)
Je vond het spel soms eenzijdig niet?
can you manage it ;)
Sorry, geen zin in. Ik heb mijn ploeg aangepast aan de agressieregel en nu probeer ik gewoon altijd mijn ploeg op te stellen. Ik ga door tot mijn SPFA afloopt en dan gaat het waarschijnlijk te veel moeite zijn om de ploeg telkens op te stellen. Tegen dan mag iemand anders overnemen. :wink:


Dat is trouwens geen uitdaging, maar het is onmogelijk om te omzijlen. Dat is nog één van de te eenzijdige kanten van het spel. Als de team spirit slecht is, kun je het vergeten. Dan heeft al de rest geen zin.
Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Post by Sjarel »

Dark Tiger wrote:Dat is trouwens geen uitdaging, maar het is onmogelijk om te omzijlen. Dat is nog één van de te eenzijdige kanten van het spel. Als de team spirit slecht is, kun je het vergeten. Dan heeft al de rest geen zin.
Dan moet je zorgen dat je TS niet slecht wordt. Dat is toch niet zo moeilijk te omzeilen?
SoccerProject: Can you manage it ?
aquaboy
Team President
Posts: 711
Joined: Wed Jun 29, 2005 2:15 pm

Post by aquaboy »

Sjarel wrote:
Dark Tiger wrote:Dat is trouwens geen uitdaging, maar het is onmogelijk om te omzijlen. Dat is nog één van de te eenzijdige kanten van het spel. Als de team spirit slecht is, kun je het vergeten. Dan heeft al de rest geen zin.
Dan moet je zorgen dat je TS niet slecht wordt. Dat is toch niet zo moeilijk te omzeilen?
Als je de ploeg te oud laat worden is het natuurlijk een probleem.
In mijn geval zal het ook een probleem zijn omdat ik gewoon te zwak ben om te overleven in A en drastisch zal moeten ingrijpen.
Maar we zullen het proberen tot een minimum te beperken (nooit onder de 95 gaan is het doel, behalve de eerste dagen natuurlijk).
Als het na een paar weken duidelijk is dat we niet mee kunnen zullen we de TS niet meer zo hoog houden.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

Dan moet je zorgen dat je TS niet slecht wordt. Dat is toch niet zo moeilijk te omzeilen?
Hier wordt ook al weken me best gedaan om de TS hoog te houden.
Heb gelukkig weer 35 spelers zodat ik niet kan kopen. :D
Bewust heb ik het afgelopen seizoen spelers gekocht die me kunnen gaan laten knallen in de A.

.
Als je de ploeg te oud laat worden is het natuurlijk een probleem.
En ja ,als je teveel oude spelers hebt dan kan je daar toch in een gespreide periode afscheid van nemen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Sjarel wrote:
Dark Tiger wrote:Dat is trouwens geen uitdaging, maar het is onmogelijk om te omzijlen. Dat is nog één van de te eenzijdige kanten van het spel. Als de team spirit slecht is, kun je het vergeten. Dan heeft al de rest geen zin.
Dan moet je zorgen dat je TS niet slecht wordt. Dat is toch niet zo moeilijk te omzeilen?
Tja, ik heb geen zin om elke week met transfers en zo bezig te zijn en ik moest nog een hele hoop spelers verkopen en vervangen door minder agressieve. Het was dringend nodig met het ook op de toekomst. :oops:

Nu heb ik een jonge onervaren ploeg die in de toekomst misschien wel kan terugkeren op het hoogste niveau. We zien wel. Ik ben in ieder geval wel tevreden van de huidige spelerskern. Bijna iedereen heeft agressie lager dan 30 en een lekkere individuele order. :P Indien er geen grote veranderingen in de regels meer komen, zal ik ook nooit meer zo drastisch moeten transfers doen en ik vermoed dat dat nu ook niet meer nodig is. :wink:
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

We staan voorlopig 4de en dat is best wel goed. Na de eerste match zal dat al wel heel anders zijn. :lol: Het wordt interessant. De eerste week reken ik in ieder geval niet op punten. Dan staan er te veel belangrijke friendly cupgames op het programma. Daarna gaan we onze matchkes uitkiezen. Ik wil me nu al verontschuldigen tegenover de mensen tegen wie we voluit voor de punten gaan voor het feit dat ik tegen andere ploegen niet voluit ga, maar dat is in het belang van mijn eigen ploeg zonder favoritisme.
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

Ik sta nu al op een degradatieplaats :P

eerste match op the glassbell, direct voor de volle pot gaan!
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

genekt door een rode kaart.. zonder die rode kaart had ik misschien aansprak kunnen maken op een gelijkspel
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”