Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Post by thomas_indahouse »

ik vroeg het me gewoon even af, maar hoe kun je in de A berekenen als je daar degradeert naar welke divisie je dan gaat?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

thomas_indahouse wrote:ik vroeg het me gewoon even af, maar hoe kun je in de A berekenen als je daar degradeert naar welke divisie je dan gaat?
Hetzelfde als bij de andere divisies:

11 en 16 naar B3
12 en 15 naar B2
13 en 14 naar B1
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Post by thomas_indahouse »

krcgenk wrote:
thomas_indahouse wrote:ik vroeg het me gewoon even af, maar hoe kun je in de A berekenen als je daar degradeert naar welke divisie je dan gaat?
Hetzelfde als bij de andere divisies:

11 en 16 naar B3
12 en 15 naar B2
13 en 14 naar B1
ow maar ik probeerde het te berekenen met het excel bestandje maar ging niet daarmee maar toch bedankt:)
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

thomas_indahouse wrote:
krcgenk wrote:
thomas_indahouse wrote:ik vroeg het me gewoon even af, maar hoe kun je in de A berekenen als je daar degradeert naar welke divisie je dan gaat?
Hetzelfde als bij de andere divisies:

11 en 16 naar B3
12 en 15 naar B2
13 en 14 naar B1
ow maar ik probeerde het te berekenen met het excel bestandje maar ging niet daarmee maar toch bedankt:)
Tja, volledig zijn als je een vraag hebt he. :P
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

El buffalolo wrote:
Dark Tiger wrote:Wat als een speler op de transferlijst staat en er is op geboden en ondertussen zijn contract bij de huidige club afloopt?
Geld gaat naar Sjarel :mrgreen: looooooooooooool
Niemand? :?
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Post by visje69 »

ik denk dat ie dan gratis op de lijst komt?

tenzij natuurlijk voor het einde de transfer aanvaard wordt
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Dark Tiger wrote:
El buffalolo wrote:
Dark Tiger wrote:Wat als een speler op de transferlijst staat en er is op geboden en ondertussen zijn contract bij de huidige club afloopt?
Geld gaat naar Sjarel :mrgreen: looooooooooooool
Niemand? :?
Ik denk dat die speler dan gewoon verdwijnt en het geld terug blijft gewoon bij de biedende club.
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

Isis wrote:
Dark Tiger wrote:
El buffalolo wrote:Geld gaat naar Sjarel :mrgreen: looooooooooooool
Niemand? :?
Ik denk dat die speler dan gewoon verdwijnt en het geld terug blijft gewoon bij de biedende club.
neen ik heb het eens meegemaakt ik zette een speler op de lijst en er had iemand 300.000 geboden maar ik had die speler zen contract niet verlengt en die speler kwam gwn gratis terug op de transferlijst :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

Isis wrote:
Dark Tiger wrote:
El buffalolo wrote:Geld gaat naar Sjarel :mrgreen: looooooooooooool
Niemand? :?
Ik denk dat die speler dan gewoon verdwijnt en het geld terug blijft gewoon bij de biedende club.
Ik dacht dat ik het al meegemaakt heb maar ben niet zeker :? Ik verkocht een speler, en zijn contract liep af tegelijk, ik heb er toen niet op gelet en ie is gratis weggegaan..
Image
Lord speed
Team President
Posts: 831
Joined: Mon Jun 26, 2006 4:22 pm
Location: Beernem, nabij het beruchte zottekot :)

Post by Lord speed »

hoe wordt de gk van de spelers eigenlijk berekend
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

real wrote:
Isis wrote:
Dark Tiger wrote:Niemand? :?
Ik denk dat die speler dan gewoon verdwijnt en het geld terug blijft gewoon bij de biedende club.
neen ik heb het eens meegemaakt ik zette een speler op de lijst en er had iemand 300.000 geboden maar ik had die speler zen contract niet verlengt en die speler kwam gwn gratis terug op de transferlijst :wink:
Ik ook, de laatste dag van verlenging dacht ik het hoogste bod te aanvaarden maar door de seizoenswissel lag SP ganse dag plat met als gevolg geen geld en speler gratis op TL.
Team = AC ManU (B2)
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Hoe wordt het aantal toeschouwers dat een vriendschappelijke wedstrijd bepaald? Door middel van de globale klasse van de teams, door middel van achterban, goedheid tegenpartij,...? Want soms trek ik (bij dezelfde prijs) meer toeschouwers tegen H-teams, dan tegen D-teams, en die D-teams hebben dan een 3 tot 4 x zo grootte achterban! Hoe kan et? :o
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

sjoerd wrote:Hoe wordt het aantal toeschouwers dat een vriendschappelijke wedstrijd bepaald? Door middel van de globale klasse van de teams, door middel van achterban, goedheid tegenpartij,...? Want soms trek ik (bij dezelfde prijs) meer toeschouwers tegen H-teams, dan tegen D-teams, en die D-teams hebben dan een 3 tot 4 x zo grootte achterban! Hoe kan et? :o
Het hangt van vooral van je eigen achterban en je fantevredenheid af. De achterban van de tegenstander en zijn fantevredenheid zijn minder van belang, die zorgt mss voor 10% van het bezoekersaantal. Een andere belangrijke factor is het weer, bij regen komt er toch een pak minder kijken.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

yockr wrote:
sjoerd wrote:Hoe wordt het aantal toeschouwers dat een vriendschappelijke wedstrijd bepaald? Door middel van de globale klasse van de teams, door middel van achterban, goedheid tegenpartij,...? Want soms trek ik (bij dezelfde prijs) meer toeschouwers tegen H-teams, dan tegen D-teams, en die D-teams hebben dan een 3 tot 4 x zo grootte achterban! Hoe kan et? :o
Het hangt van vooral van je eigen achterban en je fantevredenheid af. De achterban van de tegenstander en zijn fantevredenheid zijn minder van belang, die zorgt mss voor 10% van het bezoekersaantal. Een andere belangrijke factor is het weer, bij regen komt er toch een pak minder kijken.
Thanks :wink:
Lord speed
Team President
Posts: 831
Joined: Mon Jun 26, 2006 4:22 pm
Location: Beernem, nabij het beruchte zottekot :)

Post by Lord speed »

Lord speed wrote:hoe wordt de gk van de spelers eigenlijk berekend
ieamand een antwoord voor dit please
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”