Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

pappaert
Team Board Member
Posts: 264
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:55 pm

Post by pappaert »

rpg_gamer wrote:
loooiiiccc wrote:hoe zit dat met de reeksindeling bij het begin van een nieuw seizoen? ik zit nu in de H-afdeling en ik ga niet promoveren dit jaar maar blijf ik ook in dezelfde reeks met dezelfde ploegen die ook niet stegen of worden al die reeksen doorheen geschud?
De 2 eerste van jouw reeks zullen steigen. Er zullen 3 nieuwe inkomen die gezakt zijn van G naar jouw reeks. De rest blijft hetzelfde
Dat zijn er toch maar 2 dalers uit de G die er bijkomen, hé? Of heb ik iets gemist?
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

sjoerd wrote:Nog vraagje, waar moet je mailtje toe sturen als de mail naar sjarel alleen gericht is! :wink:
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

sjoerd wrote:
sjoerd wrote:Nog vraagje, waar moet je mailtje toe sturen als de mail naar sjarel alleen gericht is! :wink:
Zoals naar alle sheriffs, maar dan 'Sjarel'. Dus: sjarel@soccerproject.com
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
pappaert
Team Board Member
Posts: 264
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:55 pm

Post by pappaert »

rpg_gamer wrote:
loooiiiccc wrote:Ook wel stom dat de reeksen niet herschikt worden want in mijn reeks zitten er wel 10 Soccerporject teams ofzo
Die kunnen wel een eigenaar krijgen volgend seizoen. Sorry was ik vergeten te zeggen. :oops:
Idd, elke dag worden er een aantal H-reeksen 'opgevuld' tot 10 menselijke teams. De nieuwe managers die zich inschrijven vervangen dan de computermanagers van een reeks tot er 10 ploegen zijn door managers bestuurd. Dat roteert vrij snel, dus ik ben er zeker van dat ergens volgend seizoen jouw reeks zal aangevuld worden.
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

krcgenk wrote:
sjoerd wrote:
sjoerd wrote:Nog vraagje, waar moet je mailtje toe sturen als de mail naar sjarel alleen gericht is! :wink:
Zoals naar alle sheriffs, maar dan 'Sjarel'. Dus: sjarel@soccerproject.com
Bedankt. :wink:
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3605
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

krcgenk wrote:
mr charlie wrote:Iemand een idee over het volgende:

Bij het begin van SP is er een typfout in mijn naam geslopen!
Het zou Sparta Palmeiras moeten zijn ipv nu Sparta Palmeras
Ik zal er dus gebruik van maken om mijn Teamnaam dit weekend te weizigen!

Maar wat gebeurt er met de managers die mij nu in de favorieten/contactlijst staan hebben?

Past dit zich automatisch aan?
Volgens mij wordt er helemaal niet naar de naam gekeken, maar wel naar het ID van je team. Op basis daarvan sta je in iemands contactlijst en zal je er dus ook blijven staan ook al verander je je naam in iets totaal anders.
Merci ;)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

Bij wie kan ik informeren die over transfers gaat?

Ik ben op dit moment een speler aan het verkopen.
Een paar uur geleden was er een bod van € 80.000 binnengekomen. Zit ik net weer te kijken is er een bod van € 1.000.000 binnengekomen.
Zelf denk ik dat het een tikfoutje is en dat het € 100.000 moet zijn. Nu zit ik met het probleem dat ik na de simulatie van 22 uur mijn speler niet kan laten gaan tegen een miljoen. Toch zou ik graag deze speler na de simulatie willen verkopen ivm TS-daling van 10% na de simulatie van zaterdag 4:00 uur. Persoonlijk denk ik dat ik wel meer dan € 100.000 er uit had kunnen slepen maar € 1.000.000 is mooi maar wel zeer onrealistisch.

Nogmaals: wat moet ik nu doen en bij wie kan ik informeren om deze fout (denk ik) op de korte termijn te laten herstellen?

Toevoeging: ik zie nu wel dat de kopende manager voor een andere speler 900.000 heeft neergelegd (maar het gaat wel om een 19-jarige) dus 1.000.000 zou misschien toch een serieus bod kunnen zijn. Toch zou ik graag iemand willen spreken die er over gaat. Op zich als ik zijn geschiedenis lees zou ik die 1.000.000 kunnen accepteren want waarschijnlijk is het een beginnende manager die nog niet zo goed is ingelicht bij SP. Aan de andere kant: ik weet niet of het een tikfout is. Een nulletje teveel getikt zou zomaar kunnen maar het verschil tussen € 100.000 (wat dichter in de buurt komt) en € 1.000.000 is we heel erg.
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

Nieuwendam wrote:Bij wie kan ik informeren die over transfers gaat?

Ik ben op dit moment een speler aan het verkopen.
Een paar uur geleden was er een bod van € 80.000 binnengekomen. Zit ik net weer te kijken is er een bod van € 1.000.000 binnengekomen.
Zelf denk ik dat het een tikfoutje is en dat het € 100.000 moet zijn. Nu zit ik met het probleem dat ik na de simulatie van 22 uur mijn speler niet kan laten gaan tegen een miljoen. Toch zou ik graag deze speler na de simulatie willen verkopen ivm TS-daling van 10% na de simulatie van zaterdag 4:00 uur. Persoonlijk denk ik dat ik wel meer dan € 100.000 er uit had kunnen slepen maar € 1.000.000 is mooi maar wel zeer onrealistisch.

Nogmaals: wat moet ik nu doen en bij wie kan ik informeren om deze fout (denk ik) op de korte termijn te laten herstellen?

Toevoeging: ik zie nu wel dat de kopende manager voor een andere speler 900.000 heeft neergelegd (maar het gaat wel om een 19-jarige) dus 1.000.000 zou misschien toch een serieus bod kunnen zijn. Toch zou ik graag iemand willen spreken die er over gaat. Op zich als ik zijn geschiedenis lees zou ik die 1.000.000 kunnen accepteren want waarschijnlijk is het een beginnende manager die nog niet zo goed is ingelicht bij SP. Aan de andere kant: ik weet niet of het een tikfout is. Een nulletje teveel getikt zou zomaar kunnen maar het verschil tussen € 100.000 (wat dichter in de buurt komt) en € 1.000.000 is we heel erg.
Ik heb het ook al voorgehad, zulke dingen.. Een roemeen bood 5M op mijn speler, terwijl ie behoorlijk zwak was :) Ik heb het gemeld aan Bats1903.. Hij heeft de prijs die het hoogste bod was gewijzigd naar de prijs die ik verdiende aan de speler (volgens hem) Ik heb er toch een mooie 2M aan over gehouden. Melden kan dus bij de sherrifs, dat zijn krcgenk, Bats1903 en euh wie was het nog, was het jimman23? Nuja, met krcgenk en Bats kan je al verder ;)
Image
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

PiRLo wrote:
Nieuwendam wrote:Bij wie kan ik informeren die over transfers gaat?

Ik ben op dit moment een speler aan het verkopen.
Een paar uur geleden was er een bod van € 80.000 binnengekomen. Zit ik net weer te kijken is er een bod van € 1.000.000 binnengekomen.
Zelf denk ik dat het een tikfoutje is en dat het € 100.000 moet zijn. Nu zit ik met het probleem dat ik na de simulatie van 22 uur mijn speler niet kan laten gaan tegen een miljoen. Toch zou ik graag deze speler na de simulatie willen verkopen ivm TS-daling van 10% na de simulatie van zaterdag 4:00 uur. Persoonlijk denk ik dat ik wel meer dan € 100.000 er uit had kunnen slepen maar € 1.000.000 is mooi maar wel zeer onrealistisch.

Nogmaals: wat moet ik nu doen en bij wie kan ik informeren om deze fout (denk ik) op de korte termijn te laten herstellen?

Toevoeging: ik zie nu wel dat de kopende manager voor een andere speler 900.000 heeft neergelegd (maar het gaat wel om een 19-jarige) dus 1.000.000 zou misschien toch een serieus bod kunnen zijn. Toch zou ik graag iemand willen spreken die er over gaat. Op zich als ik zijn geschiedenis lees zou ik die 1.000.000 kunnen accepteren want waarschijnlijk is het een beginnende manager die nog niet zo goed is ingelicht bij SP. Aan de andere kant: ik weet niet of het een tikfout is. Een nulletje teveel getikt zou zomaar kunnen maar het verschil tussen € 100.000 (wat dichter in de buurt komt) en € 1.000.000 is we heel erg.
Ik heb het ook al voorgehad, zulke dingen.. Een roemeen bood 5M op mijn speler, terwijl ie behoorlijk zwak was :) Ik heb het gemeld aan Bats1903.. Hij heeft de prijs die het hoogste bod was gewijzigd naar de prijs die ik verdiende aan de speler (volgens hem) Ik heb er toch een mooie 2M aan over gehouden. Melden kan dus bij de sherrifs, dat zijn krcgenk, Bats1903 en euh wie was het nog, was het jimman23? Nuja, met krcgenk en Bats kan je al verder ;)
Ja, dank je wel! Ik had een tijdje terug een mail richting de sheriffs de deur uitgedaan. Nu maar kijken hoe de situatie verder gaat.
Michiel
Team Board Member
Posts: 266
Joined: Wed Jun 21, 2006 6:04 am

Post by Michiel »

mr charlie wrote:
krcgenk wrote:
mr charlie wrote:Iemand een idee over het volgende:

Bij het begin van SP is er een typfout in mijn naam geslopen!
Het zou Sparta Palmeiras moeten zijn ipv nu Sparta Palmeras
Ik zal er dus gebruik van maken om mijn Teamnaam dit weekend te weizigen!

Maar wat gebeurt er met de managers die mij nu in de favorieten/contactlijst staan hebben?

Past dit zich automatisch aan?
Volgens mij wordt er helemaal niet naar de naam gekeken, maar wel naar het ID van je team. Op basis daarvan sta je in iemands contactlijst en zal je er dus ook blijven staan ook al verander je je naam in iets totaal anders.
Merci ;)
Als een team stopt, verdwijnt dit ook uit de Contactlijst, en als dit op ID zou werken, zou hier dan FC Team komen, nietwaar...
Michiel Ooms - Football Club Michiel Image
[URL=http://www.michielooms.be]
bus
Team Board Member
Posts: 399
Joined: Sat Oct 07, 2006 4:52 pm

Post by bus »

jimman23 wrote:
loooiiiccc wrote:vraagje: als een speler in een vriendschappelijke beker rood krijgt, wordt de speler dan geschorst voor de volgende wedstrijd in die vriendschappelijke beker?
Nee, er volgens geen schorsingen in een vriendschappelijke beker of vriendschappelijke wedstrijd.
Ik vind wel dat ze dit zouden mogen invoeren. Dus een speler die rood heeft gekregen in een vrB niet meer laten meespelen in die vrB.

Bus
F.C. de Billekletsers
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

bus wrote:
jimman23 wrote:
loooiiiccc wrote:vraagje: als een speler in een vriendschappelijke beker rood krijgt, wordt de speler dan geschorst voor de volgende wedstrijd in die vriendschappelijke beker?
Nee, er volgens geen schorsingen in een vriendschappelijke beker of vriendschappelijke wedstrijd.
Ik vind wel dat ze dit zouden mogen invoeren. Dus een speler die rood heeft gekregen in een vrB niet meer laten meespelen in die vrB.

Bus
F.C. de Billekletsers
Vind dit onzin, want het blijft vriendschappelijk he! :wink:
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Hoe/waar kun je je clubnaam wijzigen?
Lord Vegeta
Team President
Posts: 784
Joined: Sun Aug 06, 2006 12:25 pm
Location: Beveren-Waas

Post by Lord Vegeta »

Dark Tiger wrote:Hoe/waar kun je je clubnaam wijzigen?
Idd, dat vraag ik mij ook af, je kon je teamnaam toch wijzigen gedurende de eerste 2 dagen van het seizoen. Kan iemand ons daarbij helpen?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Lord Vegeta
Team President
Posts: 784
Joined: Sun Aug 06, 2006 12:25 pm
Location: Beveren-Waas

Post by Lord Vegeta »

Ik heb het gevonden je kan je naam veranderen daar onderaan je teamoverzicht op naam wijzigen te klikken.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”