Divisie A
Moderator: Moderator
Veel succes allemaal.
We hebben ons seizoen gered door de halve finale van de beker te halen.
Nu terug naar B waar we hopelijk een paar seizoenen kunnen groeien om dan voor een langere periode terug naar te komen.
Tot binnen een paar seizoenen.
We hebben ons seizoen gered door de halve finale van de beker te halen.
Nu terug naar B waar we hopelijk een paar seizoenen kunnen groeien om dan voor een langere periode terug naar te komen.
Tot binnen een paar seizoenen.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
-
- Member of the Soccer Project Association
Even mezelf quoten uit het de vreugdesmuur en de klaagmuur
Dit vind ik kut voor mezelf en mijn Mede (ex) B2'er
Mijn B cm is maar 83% en al 30
+ heb jonge spelers gekocht, dus dat gaat zeker me parten spelen
Degradatie here I come
Moet een mens nu blij of triestig zijn?
http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=749266
Blij om de winst (zie cup + volgende tegenstander) of triest om de blessure (10dagen!!! en de blessures van m'n tegenstander)
![]()
Dit vind ik kut voor mezelf en mijn Mede (ex) B2'er

Mijn B cm is maar 83% en al 30

Degradatie here I come
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Wil even iedereen heel veel succes wensen dit seizoen in de A.
Over mijn eigen team, het begin zal door een lage TS moeilijk worden.
Daarna verwacht ik hoge ogen te kunnen gooien en het iedereen weer lastig kunnen maken.
De beker lijkt me ook een mooie uitdaging dit seizoen. Wie weet wat we daar gaan doen.
Zal me dit seizoen wel iets meer met transfers gaan bezig houden dan het afgelopen seizoen, waarin ik me telkens rustig heb (moeten) gehouden. Dit kan dan uiteraard weer consequenties hebben voor de resultaten.
Ik was even bang dat ik geen motivatie meer zou hebben na het behalen van het kampioenschap, maar niets is minder waar!!
Succes allemaal, laat het een mooi seizoen worden!!
Gr. Noppp
Over mijn eigen team, het begin zal door een lage TS moeilijk worden.
Daarna verwacht ik hoge ogen te kunnen gooien en het iedereen weer lastig kunnen maken.
De beker lijkt me ook een mooie uitdaging dit seizoen. Wie weet wat we daar gaan doen.
Zal me dit seizoen wel iets meer met transfers gaan bezig houden dan het afgelopen seizoen, waarin ik me telkens rustig heb (moeten) gehouden. Dit kan dan uiteraard weer consequenties hebben voor de resultaten.
Ik was even bang dat ik geen motivatie meer zou hebben na het behalen van het kampioenschap, maar niets is minder waar!!
Succes allemaal, laat het een mooi seizoen worden!!
Gr. Noppp
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
Ook vanuit Buffalo City iedereen veel succes gewenst komend seizoen! Het wordt een interessanter seizoen denk ik, er zullen nu meer dan 10 ploegen strijden... Van FB-f moet niet zoveel verwacht worden, we hopen het nog een extra jaartje uit te zingen in A, al zal dit geen sinecure worden. Al beloof ik jullie allen een warm ontvangst in het Bruiloftstraatstadion!
BB
BB
Meteen al een blessure in de eerste minuut en een rode kaart bij een scheids met agressie 21. Mijn team heeft eigenlijk geen agressieve spelers dus enorm vervelend en onverwacht om zo te starten. En dan ook nog meteen een schorsing van 3 wedstrijden. Het begint lekker 

the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
Vandaag verdiend de zege gepakt nadat de tegenstander twee spelers van het veld gestuurd zag. Nadat we gisteren het betere spel niet konden omzetten in winst, een goed begin van de liga. We willen zo snel als mogelijk op een veilige plaats parkeren, al liggen de ploegen dit seizoen stukken dichter bij elkaar, en zal dit doe nog een hele strijd vergen...