Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Nope, dat gaat neit. Je zal een ploeg moeten opstellen... Stel je er geen op, dan kiest je assistent de "beste" spelers, en dat wil je waarschijnlijk nog minder...**Défutt** wrote:Kan je een bekermatch laten schieten? Want ik heb simpelweg alleen maar spelers die of niet fit zijn, of die ik echt nodig heb bij de competiei!
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
-
Hmm... Da's minder...OscarCookie wrote:Nope, dat gaat neit. Je zal een ploeg moeten opstellen... Stel je er geen op, dan kiest je assistent de "beste" spelers, en dat wil je waarschijnlijk nog minder...**Défutt** wrote:Kan je een bekermatch laten schieten? Want ik heb simpelweg alleen maar spelers die of niet fit zijn, of die ik echt nodig heb bij de competiei!

wedstrijden
Is het niet mogelijk om op de een of andere manier in te stellen wanneer je geen wedstrijd wil spelen?
De reden waarom ik dit vraag is dat als je inschrijft voor VrB dat de wedstrijden dan vaak zo worden ingedeeld dat je op maandag 5 wedstrijden hebt in totaal en op woensdag geen een.
Als je bijvoorbeeld kan regelen dat je op bepaalde tijdstippen niet wil spelen of een bepaald maximum aantal wedstrijden per dag (3) dan zou dat een stuk prettiger zijn.
Ik kan die optie echter niet vinden of zie ik iets over het hoofd?
De reden waarom ik dit vraag is dat als je inschrijft voor VrB dat de wedstrijden dan vaak zo worden ingedeeld dat je op maandag 5 wedstrijden hebt in totaal en op woensdag geen een.
Als je bijvoorbeeld kan regelen dat je op bepaalde tijdstippen niet wil spelen of een bepaald maximum aantal wedstrijden per dag (3) dan zou dat een stuk prettiger zijn.
Groetjes Maurice.
-
Re: wedstrijden
Die optie is er niet, je kan echter wel iemand uitdagen voor een friendley en afspreken dat hij niet accepteerd. Zo hou je een datum vrij.Smurfje wrote:Is het niet mogelijk om op de een of andere manier in te stellen wanneer je geen wedstrijd wil spelen?

Weet niet helemaal zeker of ik hier goed zit maar post het toch maar even.
Wellicht dat iemand mij direct op de volgende vraag antwoord kan geven klopt het dat je spelers geen nieuw contract aan kan bieden als je in het rood staat.
Is het antwoord ja weet ik genoeg is dit echter niet geval dan is dat dus mijn probleem dit lukt me niet meer.
Heb een paar spelers met aflopende contracten en als ik deze wil verlengen en ik doe ze een voorstel en druk dan op verder gebeurd er helemaal niets.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Wellicht dat iemand mij direct op de volgende vraag antwoord kan geven klopt het dat je spelers geen nieuw contract aan kan bieden als je in het rood staat.
Is het antwoord ja weet ik genoeg is dit echter niet geval dan is dat dus mijn probleem dit lukt me niet meer.
Heb een paar spelers met aflopende contracten en als ik deze wil verlengen en ik doe ze een voorstel en druk dan op verder gebeurd er helemaal niets.
-
volgens mij is het antwoord ja. dit had je wel even beter bij; Alles ovre SP/Vragen kunnen zetten, maar ja, dit is ook een vraagjestopic. Hier kan het ook wel. Maakt niet zo veel uit. 

Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
-
Staat er niet bovenaan dat de speler het te weinig vind als je hem een nieuw contract aanbiedwolfman wrote:Weet niet helemaal zeker of ik hier goed zit maar post het toch maar even.

-
Zijn er nog managers die een logo nodig hebben? Ik wil er wel een maken zeg maar je eisen en verwacht niet te veel, dan zal ik de link zo snel mogelijk naar je toesturen 
****BEZIG***

****BEZIG***

Last edited by **Défutt** on Thu Dec 14, 2006 7:01 pm, edited 1 time in total.
Oja, ik wil nog wel een logootje en ik ben flexibel. Gewoon een variatie op het union-logo zoals je bv veelvuldig op de site http://www.unionistes.be/ kan vinden (laat maar weten als je hem van daar niet kan recupereren, dan stuur ik wat andere links). Die variatie kan vanalles zijn, bv. een gestileerde voetballer op de achtergrond, of het kroontje groter, maar op de achtergrond zetten, of dat cirkeltje wat laten rondraaien, of het logo op een schild zetten, zoiets.**Défutt** wrote:Zijn er nog managers die een logo nodig hebben? Ik wil er wel een maken zeg maar je eisen en verwacht niet te veel, dan zal ik de link zo snel mogelijk naar je toesturen
Als het maar op basis van het logo is en het is niet te moeilijk en je vindt het zelf wat leuk, zal ik ongelooflijk blij zijn. Ik kijk er al naar uit.

..
is het zo dat wanneer een speler 0% moraal heeft hij minder snel traint
want mjin jeugdspelers stel ik gewoon nooit op tot ze voltraind zijn en dan wanneer ze voltraind zijn krik ik de moralen op.
en nu was mijn trainen ze dus minder snel door die 0% moraaal??
want mjin jeugdspelers stel ik gewoon nooit op tot ze voltraind zijn en dan wanneer ze voltraind zijn krik ik de moralen op.
-
Re: ..
nee, ze trainen alleen minder snel door hun leeftijd.maximpje wrote:is het zo dat wanneer een speler 0% moraal heeft hij minder snel traint
spelers onder 20 jaar trainen minder snel.
-
Kheb eigenlijk een vraagje over m'n jeugdcentrum nu moet het nog 21 dagen uitbreiden naar ultramodern. De 3de december kreeg ik m'n jeugdspeler Leoni, dus dat zou een maand duren -> 3 januari, maar m'n jeugdcentrum zal klaar zijn rond de voor de 3de; hoe zit het dan met het krijgen van jeugspelers, of heb ik gwn misteld van dagen?

R.I.P François
-
je termijn van ongeveer 30d loopt af dan krijg je een jeugdspeler.South Side Brugge wrote:Kheb eigenlijk een vraagje over m'n jeugdcentrum nu moet het nog 21 dagen uitbreiden naar ultramodern. De 3de december kreeg ik m'n jeugdspeler Leoni, dus dat zou een maand duren -> 3 januari, maar m'n jeugdcentrum zal klaar zijn rond de voor de 3de; hoe zit het dan met het krijgen van jeugspelers, of heb ik gwn misteld van dagen?
is die speler er VOOR je nieuwe upgrade af is, dan moet je nog eens 30d wachten.
is deze speler er na, dan is het 20d
is hij samen, dan weet ik het niet, maar dan kan jij het mij vertellen

-
ook wel raar, als hij ervoor is moet je nog es wachtenmr charlie wrote:je termijn van ongeveer 30d loopt af dan krijg je een jeugdspeler.South Side Brugge wrote:Kheb eigenlijk een vraagje over m'n jeugdcentrum nu moet het nog 21 dagen uitbreiden naar ultramodern. De 3de december kreeg ik m'n jeugdspeler Leoni, dus dat zou een maand duren -> 3 januari, maar m'n jeugdcentrum zal klaar zijn rond de voor de 3de; hoe zit het dan met het krijgen van jeugspelers, of heb ik gwn misteld van dagen?
is die speler er VOOR je nieuwe upgrade af is, dan moet je nog eens 30d wachten.
is deze speler er na, dan is het 20d
is hij samen, dan weet ik het niet, maar dan kan jij het mij vertellen

R.I.P François