Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
gezien de omstandigheden mag ik ook niet klagen met dat punt.. kon evengoed niets zijn.. morgen tegen Sjarel, die vandaag met een agressie van 173% in totaal speelde en geen enkele rode kaart pakte, dus dit lijkt onbegonnen werkBadbuffalo wrote:Heel onverwacht een punt gepakt tegen kfc de pomp. In linieratings mss wel 2% beter, maar als je ziet welke pech kenny gehad heeft, kom ik goed weg...

En die 173% agressie heeft me de das omgedaan.
Ik had hoop, omdat er wat geschorsten waren bij Westel... maar helaas geen profijt voor mij.
Het zal moeilijk worden om hoog te eindigen, ik zal er in de loop van het seizoen nog wat gaan verkopen.
Ik had hoop, omdat er wat geschorsten waren bij Westel... maar helaas geen profijt voor mij.
Het zal moeilijk worden om hoog te eindigen, ik zal er in de loop van het seizoen nog wat gaan verkopen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Ik moest iets proberen, jouw spelersmoralen lagen te hoog en ik miste oa mijn 2 A CB's.Noppp wrote:En die 173% agressie heeft me de das omgedaan.
SoccerProject: Can you manage it ?
-
ik wist dat het moeilijk ging worden, zeker met mijn drie geschorsten, ik had gehoopt op gelijkspel, maar die 2 rode kaarten hebben mij de das om gedaan.jimman23 wrote:Groot gelijk! Ik heb de match enkel en alleen gewonnen omdat je spelers te agressief zijn! Wel 3 punten die mooi meegenomen zijn!akki wrote:Nu morgen een moeilijke thuismatch tegen bruggenhof, als staat die vanonder, niet te onderschatte tegenstander
Dat zijn 5 punten minder deze week dan ik gehoopt had, één keer gelijk in een thuismatch en één keer verloren in een thuismatch
-
Met 2-1 gewonnen van Forza Buffalo-forum. 
Een heel onverhoopte overwinning, maar het zijn toch weer 3 punten die ik heb, want ik denk niet dat ik veel beter zal eindigen dan het vorige seizoen. En toen waren er al van voor het seizoen 4 ploegen die heel zeker zouden degraderen. Dit jaar zijn er dat maar 2.

Een heel onverhoopte overwinning, maar het zijn toch weer 3 punten die ik heb, want ik denk niet dat ik veel beter zal eindigen dan het vorige seizoen. En toen waren er al van voor het seizoen 4 ploegen die heel zeker zouden degraderen. Dit jaar zijn er dat maar 2.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Een geheel verwachte nederlaag zou ik eerder zeggenkrcgenk wrote:Met 2-1 gewonnen van Forza Buffalo-forum.

Vergeet niet datk 4 schorsingen had, plus een heleboel spelers die heel weinig fitheid hadden en dus niet opgesteld werden. Een vrijdag met 3 A-spelers is dus niet ongewoon

Toch proficiat met de verdiende zege! Met 15/24 mogen we zeker en vast niet klagen, nog een punt of 30 en we zitten veilig

-
Dat had ik allemaal niet bekeken, dus dan is de overwinning wel onverwacht. Maar als je maar met 3 A-spelers speelde is het wel een logische overwinning voor mij (of zou het toch moeten zijnBadbuffalo wrote:Vergeet niet datk 4 schorsingen had, plus een heleboel spelers die heel weinig fitheid hadden en dus niet opgesteld werden. Een vrijdag met 3 A-spelers is dus niet ongewoon

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Vandaag het geluk eens aan onze zeide
1 slechter buitenshuis en toch ne draw
Maandag gaan we dik verliezen, ik mis 5! A spelers
Die hebben vandaag allen hun 3de geel gepakt
Volgende week ben ik blij met 1 punt
The Guardians ?? - ?? kfc de pomp (met 5 B spelers)
Westel ?? - ?? The Guardians
The Guardians ?? - ?? rollerbal
FC Bruggenhof ?? - ?? The Guardians
1 slechter buitenshuis en toch ne draw
Maandag gaan we dik verliezen, ik mis 5! A spelers
Die hebben vandaag allen hun 3de geel gepakt

Volgende week ben ik blij met 1 punt

The Guardians ?? - ?? kfc de pomp (met 5 B spelers)
Westel ?? - ?? The Guardians
The Guardians ?? - ?? rollerbal
FC Bruggenhof ?? - ?? The Guardians
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
zat zelf ook met drie geschorste en één gekwetste hoor.. en dan natuurlijk weer rode kaart hé, als ik dan weer de agressie zie waar sommige ploegen mee spelen met dan nog agressieve spelers ook die dan weer geen rood pakken.. ik kan er allemaal niet meer aan uit hoorGuardian wrote:Ondanks 5 B spelers 140 linierating en toch gewonnen van kfc de pomp