Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

0-1 verloren :( Ik sta wel nog eerste. De tweede heeft nu evenveel punten.

Morgen is er een belangrijke match tegen de 3de in de stand :!:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
armstech

Post by armstech »

morgen normaal weer op mijn doos. Heb wat spelers opgesteld die op de TL staan, gewoon de eerst die ik zag geselecteerd, de helft staat op een verkeerde positie. Daarna nog wat jeugd met een moraal van tegen de grond opgesteld, ook op een andere positie. Als ik nu verlies en die 3e kan nog is winnen, wisselen we eindelijk van plek :)
T-man

Post by T-man »

1-0 gew tgn nr 2, we komen terug tot op 3p van hen, maandag tegen de leider :D
Team = AC ManU (B2)
yockr

Post by yockr »

1-0 verloren, dat is al het derde verlies op rij :(
We staan nu maar 4de meer :?
sjoerd

Post by sjoerd »

0-1 gewonnen. Nog steeds 5e, maandag een belangrijke wedstrijd! :wink:
Triple-M

Post by Triple-M »

1-0 gewonnen. De nummer 2 heeft wederom verloren, gat is nu 6 punten!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joeyve

Post by Joeyve »

0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeld :shock: heb nog chance dan me een gelijkspel
dat terwijl ik met 65 agressie speelde en mijn tegenstander met 85,hij geen enkele rode kaart
nuja zijn spelers hun agressie zijn wel wat minder ma dan nog,85 agressie,dan verwacht ge u toch aan een rode kaart bij een ref van 23% streng..
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen maja :( zo traag da da ga pff
el stino

Post by el stino »

Joeyve wrote:0-0 gelijkgespeeld
krijgt men gk een rode kaart op 7min tijd,rest van de match zonder cb gespeeld :shock: heb nog chance dan me een gelijkspel
dat terwijl ik met 65 agressie speelde en mijn tegenstander met 85,hij geen enkele rode kaart
nuja zijn spelers hun agressie zijn wel wat minder ma dan nog,85 agressie,dan verwacht ge u toch aan een rode kaart bij een ref van 23% streng..
da mijn jeugdgk zijn moraal eens wa sneller omhoog ging e,kzou hem kunnen opstellen maja :( zo traag da da ga pff
ni persé zé :wink:

als ge agressieve ketje hebt van 99% agressie (zoals bij mij een paar :P ) dan speelde best 100% - scheid%
maar als ge spelers hebt met agressie 60% ofzo kunde agressiever gaan spelen. :wink:
kijk maar naar mijn match van vandaag:
een scheids van 89%, ik speel 30% (da is voor mij al op het randje om geen rode kaarten te pakken) de tegenstander speelt 65% agressie en krijgt ook slecht gele kaarten :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
armstech

Post by armstech »

el stino wrote:
Joeyve wrote:0-0 gelijkgespeeld
ni persé zé :wink:

als ge agressieve ketje hebt van 99% agressie (zoals bij mij een paar :P ) dan speelde best 100% - scheid%
maar als ge spelers hebt met agressie 60% ofzo kunde agressiever gaan spelen. :wink:
kijk maar naar mijn match van vandaag:
een scheids van 89%, ik speel 30% (da is voor mij al op het randje om geen rode kaarten te pakken) de tegenstander speelt 65% agressie en krijgt ook slecht gele kaarten :)
Idd, dat is bijna het enige waar ik naar kijk als ik spelers koop, de agressie. Daarnet tegen een arbieter van 67% 100%agressie gezet en maar 1 rood (2x geel eigelijk) , dan nog erges in de 80ste minuut :D
vincent

Post by vincent »

0-7 gewonnen.
Sta weer8ste.
Spelers fitheid nog steeds laag. :?
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Geronimo

Post by Geronimo »

Al e tijdje geleden dat ik met men (gehavend) a-team aan de slag ging in de competitie. En spel ik verdorie toch niet gelijk tegen de eerste :lol:
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

Maandag tegen nummer 3. Het geluk treft me dat hij 2 A-spelers geblesseerd heeft en 1 A-speler geschorst.
De A-spelers zijn morgen wel al terug, maar hun fitheid is zo'n 50 waardoor hij ze wss niet zal opstellen! Zijn B-spelers hebben allemaal slechte moraal. Dus zeker kans 8) !
T-man

Post by T-man »

Verloren tgn de leider (2-1) ik haalde nochtans een 126% maar hij 133%.
We blijven 3e maar staan nu 6p achter op nr 2 dus zal 't nog een jaartje E worden :roll:
Team = AC ManU (B2)
yockr

Post by yockr »

2-1 gewonnen :D We zijn 1 plaats opgeschoven en staan nu derde :D

Morgen tegen de 10de maar wel zonder 3 geschorsten :?
armstech

Post by armstech »

godverdegodverdegodver, de 3e keer in meer dan 6 seizoenen dat ik in de Liga mijn A-team opstel en gewoon niet kan winnen omdat die andere kerel beter is. Moest min TS 100% staan en mijn 19jarige spelers worden 20j, dan eet ik die kerel op.

119-120 in de linies, 2-3 thuis den boot in.
Wel goed: speelde met 100% agressie tegen een arbieter van 24% en slechts 4 gele kaarten. Die andere kerel speelt 45% agressie en pakt er al 3 :) Ook net geen 200k winst gemaakt, en er kon nog meer dan 1000 man in het stadion
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”