Voor mij is het mijn laatste seizoen in A. Ik ga wat spelers verkopen en ik zal wel zien waar ik uitkom.
 Maar in seizoen 16 opnieuw 10de eindigen zie ik niet meer zitten.
 Maar in seizoen 16 opnieuw 10de eindigen zie ik niet meer zitten.Moderator: Moderator
  Na dit seizoen gaan we toch vernieuwen dus na komende seizoen of na seizoen 17 ben ik weg
 Na dit seizoen gaan we toch vernieuwen dus na komende seizoen of na seizoen 17 ben ik weg  
Ik kijk al uit naar de verslagen van de speeldag.Guardian wrote:Jaja het nieuwe seizoen is bijna begonnen
Ik wil iedereen succes wensen en dat het een leuk seizoen gaat worden !
Enneh JOY zit in A
Gaat er dan mss wat meer activiteit zijn in dit topic?

Heb bijna al zijn medelingen op het forum gelezen. Hopelijk doet hij het weer. Het zou tof zijn en zeker omdat hij nu in A zit. Ik kijk eral naar uitGuardian wrote:Jaja het nieuwe seizoen is bijna begonnen
Ik wil iedereen succes wensen en dat het een leuk seizoen gaat worden !
Enneh JOY zit in A
Gaat er dan mss wat meer activiteit zijn in dit topic?

en pakte nog maar 17 gele kaarten in z'n carrière! Gelukkig kostte dit geen punten. Kmoet hem morgen wel missen tijdens de zware verplaatsing naar Westel. Hopelijk kunnen we profiteren van zijn lage TS en met een puntje naar huis komen.
 en pakte nog maar 17 gele kaarten in z'n carrière! Gelukkig kostte dit geen punten. Kmoet hem morgen wel missen tijdens de zware verplaatsing naar Westel. Hopelijk kunnen we profiteren van zijn lage TS en met een puntje naar huis komen.