rick15 wrote:Dit spel is toch helemaal gratis of niet? Of is het gewoon een trail periode wat ik nu aan het spelen ben?
Dit spel is en blijft volledig gratis.
Je kan als je wil wel een financiële bijdrage leveren, maar daar haal je niet direct voordeel uit in het spel. Als je dit doen kan je wel je ploeg sneller (handiger) instellen en meer statistieken bekijken en zo.
MARKLUIJTEN wrote:Als je deelneemt aan een vrb van 4 personen en alle 4 de teams hebben geen wedstrijden gepland op dezelfde dag, dan kunnen die wedstrijden toch in één dag gespeeld worden. Dit komt zelden voor, maar een vrb wordt toch gepland op de eerstvolgende datum dat allebij de managers geen wedstrijd gepland hebben staan Stel dat dat het geval is bij alle 4 de managers dan wordt alles toch in één dag gespeeld
Mijns inziens is dit niet mogelijk. De finale wedstrijd wordt pas bepaald als beide halve finale gespeeld zijn en zal dan dus minimaal 3 dagen later zijn.
Daar had ik ook geen rekening mee gehouden...je hebt gelijk bats.
Q wrote:als een speler je club verlaat, dan lijkt het me toch dat het in de geschiedenis komt van de club... zn contract is afgelopen en ik heb hem zonder succes kunnen verkopen maar bij mn geschiedenis staat die erniet meer
SoccerProject . com Contract ten einde
Mamar Sanogo heeft de club verlaten.
Sukkel wrote:is het inschrijvingsgeld altijd 50.000 max bij vrb?
Voor privé-cups bedraagt het maximale inschrijvingsgeld 50.000 euro, dacht ik toch. Maar als je een publieke beker organiseert dan kan je zoveel inschrijvingsgeld vragen als je wil.
Sukkel wrote:is het inschrijvingsgeld altijd 50.000 max bij vrb?
Voor privé-cups bedraagt het maximale inschrijvingsgeld 50.000 euro, dacht ik toch. Maar als je een publieke beker organiseert dan kan je zoveel inschrijvingsgeld vragen als je wil.
Ja idd, je kan alleen maar tot 12,5% inschrijfgeld betalen of vragen van je totale vermogen.
BP wrote:
BP wrote:Ik heb de FAQ doorzocht, maar vond mijn antwoord op volgende vraag niet:
Als je een speler van de transferlijst haalt waar nog niemand op geboden heeft, verlies je dan teamspirit?
Weet iemand dit?
Nee, alleen moraal..
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Dat nieuwe sponserbord van Litouwen community is dat zoals alle rest of een sponserbord dat meer opbrengt zoals de sanex borden
Kan het niet zien want alles zit vol nu.
rpg_gamer wrote:Dat nieuwe sponserbord van Litouwen community is dat zoals alle rest of een sponserbord dat meer opbrengt zoals de sanex borden
Kan het niet zien want alles zit vol nu.