kvk dries wrote:gewonnen van drambuie
zo sluiten we de week af met 6/12 , zeker niet slecht
volgende week vrees ik voor veel pandoeringen
=> maandag thuis tegen fc crisis die vandaag onterecht verloor , we hopen toch op 1 punt maar zal zeer moeilijk worden
dinsdag uit tegen isis , ook al bijna onmogelijk
donderdag thuis tegen SCS , op voorhand ook al zo goed als zeker verloren
vrijdag thuis tegen slb carvavelos ook bijna onmogelijk ..
Sjonge jonge zo blijf ik hekkensluiter. Weer een onterecht nederlaag. Zo speel je gelijk terwijl je 7% beter bent en zo verleis terwijl je gelijkwaardig bent.
Waarom zit het altijd tegen en nooit mee bij mij
Ik lijk wel HSV !!!!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
racingboj wrote:Toch tof voor iedereen, een makkelijk tussendoortje
Nou ja, sommige managers maken er beter gebruik van dan anderen, en soms heb je geluk of pech met de tegenstander die voor of na jou (of AFA/Adek) komt. Ik speel liever met 16 gelijkwaardige teams, dat geeft een leukere competitie.
Ik ga me zondagavond waarschijnlijk voor het eerst wagen aan een voorspelling van mijn linieratings, eens kijken hoe goed ik daarin ben
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Morgen tegen Iasi thuis, ik vrees het ergste. Zijn team lijkt de maandag goed doorgekomen te zijn qua moraal en fitheid, dus het zal een zware dobber worden. We gaan er wel alles aan doen om de competitie weer wat spannender te maken.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
kvk dries wrote:3-3 tegen FC CRISIS , ben toch tevreden:)
proficiat isis me uw overwinning morgen
=> 7 a-spelers kunnen niet meedoen ( schorsing + blessure )
Ik had stiekem op meer gehoopt. Weer 1% beter maar niet winnen. Maar voglens mij maakt het niet uit hoeveel ik beter ben ik win toch niet. Kut ME
Ik had stiekem op meer gehoopt. Weer 1% beter maar niet winnen. Maar voglens mij maakt het niet uit hoeveel ik beter ben ik win toch niet. Kut ME
bij 1 % kan je toch niet boos zijn dat het gelijkspel is ?
ik ben meestal vies als ik 3 % beter ben en verlies
Ik ben niet echt in goede doen, we zullen wel zien Uit de degradatiezone blijven, meer wil ik niet dit seizoen
Heb gewonnen met 2-5 tegen Nike Itegem, die een uitverkoop aan het houden is. Morgen debuteert het C-team in de liga op het veld van Maccbi Natanya, want heb best stevige vr bekerwedstrijden morgen. Zal A en B goed nodig hebben.
Vandaag 3-2 gewonnen , ik speel voor niets meer mee , wil gewoon proberen niet te degraderen. Maar lukt dat niet , want ga nog veel transfers doet etc , dan verkoop ik misschien gans mijn team ofwel zal er veel aan veranderen.
Doordat mijn ene CB het niet te deftig meer doet (fitheid etc) speelde ik eventjes 3-4-3 , ik wil echter nog een CB kopen , daarom verkocht ik een CM (brengen meer geld op) , nu is mijn andere CM ook geschorst en heb ik er nog eentje over voor morgen. Terwijl die CB er nog niet is. Dus al een probleem. B-RF geschorst ook en A-RF geblesseerd , C-RF is een jeugdflopper geworden opnieuw , dus nog een plaats kwijt en ze zijn al veel fitheid kwijt want ze speelden zondag al. Terwijl het morgen net een haalbare kaart is tegen superbiennies , maar soit. Niet dan.
bij 1 % kan je toch niet boos zijn dat het gelijkspel is ?
ik ben meestal vies als ik 3 % beter ben en verlies
Maar als ik eht slechter was geweest ha dik verloren. De Me moet wel consequent blijven. Tegen de Pinkies was ik 7% beter en het wordt ook 3-3. Vervolgens speel ik tegen Isis. Gelijke stats en dan verlies ik. Jullie zullen we zeggen soms zit het mee en soms zit het tegen. Maar bij mij zit het echt alleen maar tegen, en daar zit ik momenteel erg mee. Ik hoop dat er snel betere tijden komen.