gangstakiller wrote:Smoje wrote:Heb vandaag met een nog niet eens C-kern te noemen gespeeld. Mijn C-RM (77% agressie en jeugd) op de CF gespeeld , om maar iets te zeggen , tegen 'The Pinkies'. Ik heb 5-2 verloren. Waarom heb ik dat gedaan ?
1) Kon toch geen deftig team opstellen , LM etc had ik niet....
2) Maandag was een belangrijke dag : Wou drie punten pakken tegen Isis (geslaagd) , dan nog een bekerfinale winnen (geslaagd) en dan wou ik ter ere van rpg zijn vader zeker de beker winnen (volledig ervoor gaan) , finale was tegen Bruggenhof (2de in A en nog zoveel meer) dus dat beloofde (geslaagd). Daarmee was mijn team toch al half om zeep.
3) Ik heb totaal geen doel in B , ik wil mijn team deels ombouwen etc , alleen wil ik proberen te blijven , had een redelijke voorsprong op plaats 11 dus , why not ?
Nu proberen in de tweede helft vd competitie te blijven , zoniet ga ik terug naar C en ga ik weer voluit voor de titel en kom ik terug met een - hopelijk - versterkt team.
Jij hoeft je echt geen zorgen te maken dat je degradeert hoor

Wel als ik de transfers realiseer die ik in mijn hoofd heb.
Heb nu al twee potentiele A-kerners verkocht , de ene voor het geld (voor een CB) , de andere omwille van zijn leeftijd. Omwille van een bug heb ik dan nog een miskoop gedaan ook

. Verklaring ?
Er was een bug waardoor spelers op hun leeftijd van het jaar ervoor blijven staan.
Ik dacht dus een LB van 89% te kopen , die NET 28 jaar geworden was. Kon ik dus nog even gebruiken. Ik doe mijn bod , dag nadien zie ik hetzelfde staan ,maar hij was al 29 , niemand bood er nog over natuurlijk , dus heb ik hem zitten. Was een bug ,maar niets maar aan te doen natuurlijk.
Anyway , we zien wel , ik zou zeker in deze reeks (en zonder transfers) een ploeg of vijf - zes achter mij kunnen houden. Maar met deze toestanden en de random die mij niet gunstig is , kan ik er nog niets over zeggen.
Maar het kan zeker. Vorig jaar was ik in ieder geval sterk in mijn reeks.
Ghent Semper Fidelis.