Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Iemand die mij goed kent zou moeten weten dat ik nooit zoiets raar als picco als managernaam zou nemen, maar dat is picco zijn goed recht natuurlijk, maar het zou geen naam voor mij zijn.
Ik ben inderdaad ook terug opnieuw begonnen en vorig seizoen van de H naar de G opgegaan en als ik wil zou ik terug kunnen opgaan dit seizoen, maar dat is niet mijn bedoeling, rustig een paar seizoenen in de G een Team uitbouwen dat direct een paar seizoenen achter elkaar kan kampioen spelen ipv volgend seizoen direct terug te zakken en als ik ooit terug in de A kom dan zal ik mijn managernaam en teamnaam wel terug vervangen in rollerbal en akki maar dat gaat nog wel even duren
Ik ben inderdaad ook terug opnieuw begonnen en vorig seizoen van de H naar de G opgegaan en als ik wil zou ik terug kunnen opgaan dit seizoen, maar dat is niet mijn bedoeling, rustig een paar seizoenen in de G een Team uitbouwen dat direct een paar seizoenen achter elkaar kan kampioen spelen ipv volgend seizoen direct terug te zakken en als ik ooit terug in de A kom dan zal ik mijn managernaam en teamnaam wel terug vervangen in rollerbal en akki maar dat gaat nog wel even duren
-
-
Furax wrote:Ja, maar ik had hem dat eerder zelf laten zeggen..Badbuffalo wrote:Picco is de fantastische manager Yvesiezi van vroeger. Zijn prestaties met z'n nieuwe team bevestigen deze van zovele seizoenen terug: 't is een topmanager![]()
Wisten jullie dit niet?

als je even ging kijken naar manager picco, zag je het ook in zijn profiel dat het yvesiezi is

we zullen doen alsof we van niks weten

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
neenBadbuffalo wrote:Picco is de fantastische manager Yvesiezi van vroeger. Zijn prestaties met z'n nieuwe team bevestigen deze van zovele seizoenen terug: 't is een topmanager![]()
Wisten jullie dit niet?
Last edited by Raffin on Wed May 23, 2007 9:25 am, edited 1 time in total.
Inderdaad, ik ben de vorige Yvesiezi.
Maar dat was de reden niet dat ik postte. Maar het doet me plezier dat Badbuffalo een fan is
(terzijde, hopelijk wint Brugge de beker
)
On topic: Maccbi is ongelooflijk, 12 punten voor op de nummer 2 en 18 op nummer 3. Je moet het maar doen,in de A reeks.
Alleen heeft hij geen toekomst na 2 jaar. Ik ben benieuwd of hij daarna terug aan de top kan komen...
Maar dat was de reden niet dat ik postte. Maar het doet me plezier dat Badbuffalo een fan is

(terzijde, hopelijk wint Brugge de beker

On topic: Maccbi is ongelooflijk, 12 punten voor op de nummer 2 en 18 op nummer 3. Je moet het maar doen,in de A reeks.
Alleen heeft hij geen toekomst na 2 jaar. Ik ben benieuwd of hij daarna terug aan de top kan komen...
-
Een plaatsje in deze topic is een feit volgend seizoen. We zullen de A topic eens doen herleven, want het is maar verschrikkelijk rustig hier vergeleken met vorig seizoen.
Volgend seizoen zal voor het eerst in mijn Sp leven niet voor een 1e plaats gestreden worden. We moeten een beetje realistich blijven, we hebben nog een achtersatnd op maccbi en die moeten we gaan inlopen. Allles zal dus in het teken staan van groei.
om strategische reden zullen we tevreden zijn met een 10e plaats, het seizoen daarna wordt het hopelijk de tijd van X-Tenzo. Echt alles staat in het teken van zo veel mogelijk geld verdienen met redelijk behoud van de prestaties.
Het is een zeer sterk bezet veld met onder andere: Maccbi Natanya, AS Valex, Nepereira, Raffin en Claudia. Nu is geen team in A slecht natuurlijk, maar ik denk dat dit wel een beetje de top is. Dit zeg ik met alle respect voor de andere teams natuurlijk.
Op naar de absolute top
Volgend seizoen zal voor het eerst in mijn Sp leven niet voor een 1e plaats gestreden worden. We moeten een beetje realistich blijven, we hebben nog een achtersatnd op maccbi en die moeten we gaan inlopen. Allles zal dus in het teken staan van groei.
om strategische reden zullen we tevreden zijn met een 10e plaats, het seizoen daarna wordt het hopelijk de tijd van X-Tenzo. Echt alles staat in het teken van zo veel mogelijk geld verdienen met redelijk behoud van de prestaties.
Het is een zeer sterk bezet veld met onder andere: Maccbi Natanya, AS Valex, Nepereira, Raffin en Claudia. Nu is geen team in A slecht natuurlijk, maar ik denk dat dit wel een beetje de top is. Dit zeg ik met alle respect voor de andere teams natuurlijk.
Op naar de absolute top

Last edited by X-Tenzo on Sat May 26, 2007 4:09 pm, edited 1 time in total.
Haha, daar ben ik al enkele malen getuige van geweestJOY wrote:ik wens je veel plezier en succes in A
wij gaan ons terug amuzeren in B![]()
starten met als doel de 3de plaats![]()
dat is in het verleden al enkele keren goed gelukt![]()
en terug een B- Division Cup opstarten met alle B ploegen

2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
-
het hangt af van wat dat nop's heroes zal doensljivovica wrote:Kom je naar de B.2 om daar eens je verslagen te schrijven?

als ze nog één keer winnen kunnen we ze niet meer inhalen
momenteel ga ik naar B1
Last edited by JOY on Thu May 24, 2007 6:16 pm, edited 1 time in total.
JoepieJOY wrote:het hangt af van wat dat nop's heroes zal doensljivovica wrote:Kom je naar de B.2 om daar eens je verslagen te schrijven?![]()
momenteel ga ik naar B1

Last edited by Isis on Thu May 24, 2007 6:23 pm, edited 1 time in total.
-
Wat wil je daarmee zeggen? Dat die drie te sterk gaan zijn voor de rest? Dat zullen we dan nog eens gaan zienJOY wrote:B1 wordt intressanter dan B2 ,
daar komen Since1903 -SK Beveren en KVOllivier voor de titel strijden

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2