Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

Avado wrote:Als je morgen van Ploiestina wint, ben ik je voor eeuwig dankbaar :D
Royal FC 1 - 0 Ploiestina 8)

wel jammer natuurlijk dat FC Calzone verliest van Real Schalbroek :)
maar er is nog niets verloren denk ik. bekijk maar eens die stand met nog 1 wedstrijd te gaan. nog nooit meegemaakt denk ik :D

10 Real Schalbroek 34
----------------------
11 Ploiestina 34
12 Doldisarna 34
13 groene duivels Leuven 34
14 FC Calzone 33

met 5 zijn ze nog aan het strijden voor behoud :)
helaas zal het voor FC Calzone wrs afgelopen zijn, de andere wedstrijden zijn niet echt ideaal

Doldisarna ?? - ?? Gondor FC
Ploiestina ?? - ?? f.c. dora
FC Calzone ?? - ?? Royal FC
S.A.T ?? - ?? Real Schalbroek
groene duivels Leuven ?? - ?? Essevee Zulte-Waregem

ploiestina lijkt het denk ik te gaan halen. heeft de makkelijkste wedstrijd, kan zijn doelsaldo opkrikken en daarmee wrs behoude verzekeren.
in principe kan het nog voor Avado, maar dan moeten al die andere wedstrijden op een gelijkspel eindigen of de degradanten niet winnen.

good luck :wink:
zelfs rekenen op S.A.T voor een verlies van Real Schalbroek zal moeilijk zijn. want als S.A.T wint en de n°2 en 3 spelen gelijk promoveert hij alsnog.
ben ik blij dat ik net strand in het zog van Celtic en Visserke :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:[quote="ben ik blij dat ik net strand in het zog van Celtic en Visserke :D
Da's uw plaats ook. :P
Sleep mijn ploeg net als Visserke nnar het einde van dit seizoen. Volgend seizoen wordt opnieuw een overgangsseizoen. Veel A en B jongens gaan wisselen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Ik heb de competitie verspeeld in het begin, deze wedstrijd gaf net de doorslag voor degradatie. Maar ik heb sterk verjongd begin dit seizoen, het is me helaas fataal geworden. Na vorig seizoen expres de laatste wedstrijd te verliezen en zodoende niet te promoveren naar B, dit seizoen terug naar D :? Hoop snel te promoveren en weer in m'n geliefde C7 terecht te komen :)
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:
el stino wrote:ben ik blij dat ik net strand in het zog van Celtic en Visserke :D
Da's uw plaats ook. :P
hoe stout :lol:
dan doet een mens al eens moeite om van een voorlaatste plaats halfweg het seizoen weg te geraken om jullie niet achter te laten :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Shonk

Post by Shonk »

Vanaf volgend seizoen is ook manager Shonk van K. Fl. Dorne weer in deze topic actief. Tot nu toe reeds 80 van de 87ptn behaald dit seizoen. Voor volgend seizoen is de doelstelling alvast het behoud en zodoende haalbaar zo dicht mogelijk achter de top 5 aan te sluiten.
Image Image
Kameel

Post by Kameel »

IK BEN ZEKER VAN HET BEHOUD

BOOOOHYEA :lol:

(ik ben dus blij)

Moet morgen tegen een prutserke met lage fitheiden en moralen en hoge leeftijden (Manzanese FC)
Palmares
(komt nog)
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

1-0 verloren :( Promotie wordt nu heel moeilijk ondanks dat we maar een punt achterstaan. We moeten zelf winnen van de nummer twee en de andere concurrenten moeten dan tegen elkaar gelijk spelen.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
sanex

Post by sanex »

Behoud werd gisteren veilig gesteld en vandaag gevierd met 3-4 zege tege hull.

Voor volgend jaar zullen er veel veranderingen komen, de kern wordt normaal afgeslankt naar 25-26 spelers en er zullen redelijk wat nieuwkomers en vertrekkers zijn
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

sanex wrote:Behoud werd gisteren veilig gesteld en vandaag gevierd met 3-4 zege tege hull.

Voor volgend jaar zullen er veel veranderingen komen, de kern wordt normaal afgeslankt naar 25-26 spelers en er zullen redelijk wat nieuwkomers en vertrekkers zijn
sanitaire actie :p
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
sanex

Post by sanex »

Is gewoon nodig om in de toekomst niet alleen te overleven maar ook een kwalitatief sterke kern te krijgen vermits alle prijzen op de TL omhoog schieten.
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

sanex wrote:Is gewoon nodig om in de toekomst niet alleen te overleven maar ook een kwalitatief sterke kern te krijgen vermits alle prijzen op de TL omhoog schieten.
Idd, ben ook rap men nodige inkopen aan het doen :P Niet dat het voor mij de eerste seizoenen rap iets gaat uitmaken :wink:
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
jokke

Post by jokke »

el stino wrote:
Avado wrote:Als je morgen van Ploiestina wint, ben ik je voor eeuwig dankbaar :D
Royal FC 1 - 0 Ploiestina 8)

wel jammer natuurlijk dat FC Calzone verliest van Real Schalbroek :)
maar er is nog niets verloren denk ik. bekijk maar eens die stand met nog 1 wedstrijd te gaan. nog nooit meegemaakt denk ik :D

10 Real Schalbroek 34
----------------------
11 Ploiestina 34
12 Doldisarna 34
13 groene duivels Leuven 34
14 FC Calzone 33

met 5 zijn ze nog aan het strijden voor behoud :)
helaas zal het voor FC Calzone wrs afgelopen zijn, de andere wedstrijden zijn niet echt ideaal

Doldisarna ?? - ?? Gondor FC
Ploiestina ?? - ?? f.c. dora
FC Calzone ?? - ?? Royal FC
S.A.T ?? - ?? Real Schalbroek
groene duivels Leuven ?? - ?? Essevee Zulte-Waregem

ploiestina lijkt het denk ik te gaan halen. heeft de makkelijkste wedstrijd, kan zijn doelsaldo opkrikken en daarmee wrs behoude verzekeren.
in principe kan het nog voor Avado, maar dan moeten al die andere wedstrijden op een gelijkspel eindigen of de degradanten niet winnen.

good luck :wink:
zelfs rekenen op S.A.T voor een verlies van Real Schalbroek zal moeilijk zijn. want als S.A.T wint en de n°2 en 3 spelen gelijk promoveert hij alsnog.
ben ik blij dat ik net strand in het zog van Celtic en Visserke :D
Inderdaad. die laatse match kan ik niet het risico nemen om te winnen dus ga ik een ploeg op stellen om te verliezen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

jokke wrote: Inderdaad. die laatse match kan ik niet het risico nemen om te winnen dus ga ik een ploeg op stellen om te verliezen.
Heb jij daar wel de spelers voor ? Image
Momenteel in C.7
Celtic 85
lobert

Post by lobert »

Ik kom naar C.2 volgend seizoen.. paar puntjes zal ik wel gaan pakken, maar daar blijft het bij. Ga geen serieuze poging tot behoud ondernemen, omdat dat kansloos wordt.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
kvk dries

Post by kvk dries »

lobert wrote:Ik kom naar C.2 volgend seizoen.. paar puntjes zal ik wel gaan pakken, maar daar blijft het bij. Ga geen serieuze poging tot behoud ondernemen, omdat dat kansloos wordt.
welkom :)
hopelijk ga je die puntjes niet tegen mij pakken :wink: :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”