Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Proficiat , oververdiende titel !Raffin wrote:7-1 in de afsluiter van een knap seizoen
75 ptn in een zware B-reeks is iets moois
proficiat aan smoje voor de promotie
proficiat aan isis voor de topscorer
De laatste drie matchen heb ik door voorgenoemde omstandigheden niet echt opgevolgd en ook , tegen Mindelo op die manier gewonnen , maar nu tegen Moremetii met 15% stijl gespeeld ofzo , want had vandaag drie vrb's , waaronder finale etc , en kom nu net van crematie etc , en promotie was binnen , kon niet meer stijgen naar één en niet meer dalen naar drie , dus doet er niet toe.
-
Hoe weet je dat ze een C cup heeftRaffin wrote:Die zit nog in de C-cupFurax wrote:En die knappe blondine?X-Tenzo wrote:Ik heb een nieuwe liefde gevonden, ze heet A-topic.

Ik wil graag de A cup winnen maar niet voor mijn vriendin, ik heb liever dat ze degradeerd van een C naar een D cup.

Trouwens, dat is eigenlijk promotie.

Niet bij de vrouwtjes, een H cup hoeft ze niet te bezitten maar een D cup mag wel.Furax wrote:En de Mark maar vrede nemen met zijn A'tje nu

-
- Team Manager
Helaas de stegenezen zijn gedegradeerd. Dus nu kunnen ze de titel in de C van twee seizoenen verdedigen ookal hadden ze liever een B titel geprobeert te halen.
[quote]Ik ben nog een stuk enthousiaster op de TL geweest dan jij 'met' behoud van de prestaties.
X-Tenzo hoe heb je dat eigenlijk gedaan? en ook nog de titel pakken. Mijn prestaties hebben er namelijk wel behoorlijk onder geleden.
[quote]Ik ben nog een stuk enthousiaster op de TL geweest dan jij 'met' behoud van de prestaties.
X-Tenzo hoe heb je dat eigenlijk gedaan? en ook nog de titel pakken. Mijn prestaties hebben er namelijk wel behoorlijk onder geleden.
-
Je moet weten waneer je moet handelen en je moet nooit 4 of 5 spelers tegelijk kopen of verkopen, dat nekt je. Stel je hebt twee makkelijke wedstrijden op maandag en dinsdag die je zeker gaat winnen ook met minder Ts, dat zijn de momenten waarop je moet toeslaan op de Tl. Je kan die wedstrijden ook winnen met 85/90% Ts en je hebt dan t/m woensdag om je Ts weer 100% te krijgen. Zo kan je heel gestructureerd in en verkopen!super steger wrote:Helaas de stegenezen zijn gedegradeerd. Dus nu kunnen ze de titel in de C van twee seizoenen verdedigen ookal hadden ze liever een B titel geprobeert te halen.
X-Tenzo hoe heb je dat eigenlijk gedaan? en ook nog de titel pakken. Mijn prestaties hebben er namelijk wel behoorlijk onder geleden.Ik ben nog een stuk enthousiaster op de TL geweest dan jij 'met' behoud van de prestaties.
De 2e seizoenshelft heb ik me een beetje ingehouden op de Tl zodat ik met punten zou uitlopen. Ik stond 4 wedstrijden voor het einde al 12 punten voor waardoor ik de laatste 2,5 week van het seizoen me weer volledig op de Tl kon storten zonder dat mijn 1e plaats gevaar liep.
In het begin van het seizoen liep ik dus bewust niet uit in punten, maar zorgde ik er gewoon voor dat ik net 1e bleef. Ik maakte maximaal gebruik van de Tl, echter wel met verlies van prestatie maar wel genoeg om eerste te blijven. De tweede seizoenshelft ging wel makelijker dan ik had verwacht geeft ik toe. In C werd ik maar met 1 punt verschil kampioen en kwam het aan op de laatste wedstrijd. Achteraf gezien was dit één van de makkelijkste seizoenen ooit, het klink mss gek maar het is wel zo. Als er iemand bij me in de buurt was gebleven tot aan 20ste wedstrijd, dan had ik mijn strategie natuurlijk aangepast en voor maximaal resultaat gegaan.
-
Ik vond de B.2 wel erg sterk in de breedte, maar behalve jou was er inderdaad geen een die er dik bovenuit stak. De nummer 2 Kauno heeft 9 keer verloren, dat zegt al genoegX-Tenzo wrote:Achteraf gezien was dit één van de makkelijkste seizoenen ooit, het klink mss gek maar het is wel zo.

Maar daaronder ontliepen we elkaar niet veel, dus dat was wel leuk.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Onderin was het idd heel spannend. Je hebt vlak voor het einde nog op een degradatieplaats gestaan en je bent toch nog op een 6e stek terrecht gekomen, dat geeft wel aan hoe dicht alles bij elkaar stond. Toch een heel goed resultaat. Het was een sterk bezet veld en dat zal alleen maar toenemen.sljivovica wrote:Ik vond de B.2 wel erg sterk in de breedte, maar behalve jou was er inderdaad geen een die er dik bovenuit stak. De nummer 2 Kauno heeft 9 keer verloren, dat zegt al genoegX-Tenzo wrote:Achteraf gezien was dit één van de makkelijkste seizoenen ooit, het klink mss gek maar het is wel zo.![]()
Maar daaronder ontliepen we elkaar niet veel, dus dat was wel leuk.