Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

silverblast wrote: Edit3: Ik heb het even aan Sjarel gevraagd en hij zegt het volgende.
- Hij denkt dat je het bod niet meer kan verhogen.
- De transfer gaat altijd door.
- Als de sheriffs erachter komen word je wrss geband.
Dan had ik het volledig correct, dit leek mij al het meest logisch :!:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jona wrote:
Rutger Lazou wrote:
jona wrote:45.
Dus als je er bv 42 hebt mag je er nog een bijkopen?
Neen je mag alleen kopen als je er 34 of minder hebt. Als je er dan 11 tegelijk binnenhaalt is dat dus 45. Hoe dat zit met jeugdspelers krijgen weet ik niet, maar wrs kan je er dan ook wel meer dan 45 krijgen
Je kan zelf nog meer spelers hebben, als je 45 spelers hebt dan kan je altijd nog jeugd krijgen. Ik geloof dat Lobert 47 spelers heeft. Als je dus steeds een speler uit het jeugdcentrum krijgt kan dat aantal nog oplopen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Vanneste
Team President

Post by Vanneste »

Vanneste wrote:het is het eind van het seizoen maar nu ben ik vergeten wanneer je de beker krijgt is dat tijdens de week rust of erna :?
niemand :?:
Veg

Post by Veg »

Vanneste wrote:
Vanneste wrote:het is het eind van het seizoen maar nu ben ik vergeten wanneer je de beker krijgt is dat tijdens de week rust of erna :?
De bekers indien je kampioen bent gespeeld zullen er pas staan na de lange simulatie bij het begin van het nieuwe seizoen.

De beker die je krijgt voor het winnen van de Soccerproject cup staat er al onmiddellijk wanneer je hebt gewonnen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
terry

Post by terry »

X-Tenzo wrote:
terry wrote:Hoeveel invloed heeft de teamspirit op de linierating? Wat is het verschil tussen 0 en 100%?
Per 10% TS lever je ongeveer 1,2% linierating in. Dus het verschil tussen 100% en 0% TS is ongeveer 12% linierating.
Dit geldt toch op het totaal, of is dit per linie?
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

terry wrote:
X-Tenzo wrote:
terry wrote:Hoeveel invloed heeft de teamspirit op de linierating? Wat is het verschil tussen 0 en 100%?
Per 10% TS lever je ongeveer 1,2% linierating in. Dus het verschil tussen 100% en 0% TS is ongeveer 12% linierating.
Dit geldt toch op het totaal, of is dit per linie?
Dat is idd verdeeld over alle linies.
Image
jona

Post by jona »

Is het te overwegen geen assistent manager te nemen? Wat zijn dan de gevolgen?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Waylander
Team President

Post by Waylander »

jona wrote:Is het te overwegen geen assistent manager te nemen? Wat zijn dan de gevolgen?
Ik heb nog nooit een assistent-manger gehad. Dus ik heb vroeger zo al een 10tal seizoenen gespeeld en nu speel ik trug opnieuw zonder assistent.
30: in H
jona

Post by jona »

Waylander wrote:
jona wrote:Is het te overwegen geen assistent manager te nemen? Wat zijn dan de gevolgen?
Ik heb nog nooit een assistent-manger gehad. Dus ik heb vroeger zo al een 10tal seizoenen gespeeld en nu speel ik trug opnieuw zonder assistent.
Wat zijn de voordelen en wat de evt. Nadelen?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
kvk dries

Post by kvk dries »

jona wrote:
Waylander wrote:
Wat zijn de voordelen en wat de evt. Nadelen?
voordelen : geen loon
nadelen : als een speler geblesseer geraakt net v oor een match , ke komt niet meer online zal er miss. een zeer slechte speler gekozen worden voor die positie
David Beckham
Team Manager

Post by David Beckham »

David Beckham - Ac United
Veg

Post by Veg »

Ja, maar houd er rekening mee dat hij al 20 jaar is en een zeer hoge agressie heeft.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
David Beckham
Team Manager

Post by David Beckham »

Veg wrote:
Ja, maar houd er rekening mee dat hij al 20 jaar is en een zeer hoge agressie heeft.
lel. vin je t gek dattie al 20 is.. weet je hoe lang t heeft geduurt om alleen al die 4 skills tot bijna 100 te krijgen. het enige mindere is de agressie maja, score zallie zeker! :p
David Beckham - Ac United
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik zie dit persoonlijk niet als een talent, als het dat wel is, dan is het er één met een ''hele'' grote handicap.

Dit lijkt me meer een talent :!:

http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1

Verborgenskill is 98% en sprongkracht is niet uitgetraind.
David Beckham wrote: lel. vin je t gek dattie al 20 is.. weet je hoe lang t heeft geduurt om alleen al die 4 skills tot bijna 100 te krijgen. het enige mindere is de agressie maja, score zallie zeker! :p
Zo'n speler verprest de prestatie van heel je team, je kan maar met een zeer lage agressie spelen en dat heeft een enorm effect op je linierating.
Image
Vanneste
Team President

Post by Vanneste »

Veg wrote:
Vanneste wrote:
De bekers indien je kampioen bent gespeeld zullen er pas staan na de lange simulatie bij het begin van het nieuwe seizoen.

De beker die je krijgt voor het winnen van de Soccerproject cup staat er al onmiddellijk wanneer je hebt gewonnen.
bedankt
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”