jimman23 wrote:Ik speel de eerste week tegen Nespereira, FC Vesalius, Maccbi Natanya en FC X-Tenzo. Ik ben ten dode opgeschreven voor het seizoensbegin. Hopelijk redden we het na 30 wedstrijden, maar ik ben er helemaal niet gerust in. Mijn teamspirit is nu 77% en ik ben op 3 spelers aan het bieden. Eerste 2 weken verwacht ik niet veel punten.
Tegen mij speel je pas Vrijdag dus je kan je Ts nog wel iets omhoog krijgen, als je je boden tenminste intrekt. Ik heb nu ook maar 77% Ts maar dat zal vrijdag weer rond de 100% zijn.
Trouwens een paar lastige wedstrijden die je daar hebt achter elkaar, ik zou niet willen ruilen. Ik heb de echt moeilijke wedstrijden een beetje verspreid gelukkig. Het is wel een supersterk bezet veld zeg, er steekt maar één team boven de rest uit en bijna iedereen zou van elkaar kunnen winnen. De verschillen zijn erg klein maar dat maakt het wel 'super' spannend.
Nu kan het echte werk beginnen, na 1,5 jaar bloed, zweet en weinig tranen is het dan eindelijk gelukt. Op naar een prachtig seizoen dus, we zullen wel zien wat het wordt. We openen tegen voormalig A-kampioen Kfc de pomp, dat wordt een mooie wedstrijd. We hebben 12% minder Ts maar we kunnen voordeel uit de agrressie halen, de scheids is lekker streng en dat is mooi. Heel voorzichtig durf ik aan een overwinning te denken, ik verwacht minimaal een gelijk spel. Als het tegen zit kunnen we ook vreselijk op onze bek gaan, een rode kaart kost je naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd op dit niveau.
Laat die virtuele bal maar rollen