Niet , kan toch onmogelijk winnen dan , want speel tegen iemand met allemaal 70+ spelers ook. (ik ook normaal , maar in dit geval dus niet) , samen met de schorsingen (drie) gaat dat niet.jona wrote:Mss een domme vraag, maar hoe ga je dat oplossen?Smoje wrote:Ik realiseer mij trouwens net dat ik geen LB heb voor maandag , yeeha.
A-LB geschorst.
B-LB geblesseerd.
C-LB geblesseerd.
D-LB = niets maxed , prestatie 20.
Hupla !
Denk er sterk aan om alles of veel te verkopen. Want anders is het toch weer een jaar verlies.
Ik speel dus nogmaals met een B,C,D-team.
Meestal als het mogelijke matchen zijn , daarna heb ik nog zwaardere (zoals rsca prince etc) , dus dit konden belangrijke punten zijn.
Moest het een kleine tegenstander zijn ,dan zou ik het gewoon oplossen door een CB op de LB te zetten (heb vorig jaar zo een paar matchen gewonnen , met andere positie's). Maar ik ben al lang op zoek naar een CB of CM , maar telkens als ik geld heb , dan staat er niets op de lijst dat mij interesseert. En als ik geen geld heb (zoals tijdens mijn zoektocht naar een LF) , dan stond het vol met goedkope toppers.
Heb nog een CB , maar die is 20 jaar en presteert nog maar 67 , en 3-4-3 kan ik ook niet spelen , want heb maar enen CM over , andere geblesseerd en dus nog altijd geen vervanger gevonden voor mijn twee verkochte.
Spijtig voor de A-reeks en spijtig voor mijzelf , maar denk dat ik alles of veel ga verkopen. Maar ben gelijk te lui om talenten etc te zoeken , want ben al lang niet meer actief op de transferlijst , de goesting daarvoor is gelijk weg , maar toch wil ik mijn team niet kwijt en de "arbeid" dat er van vroeger inzit.