Divisie C
Moderator: Moderator
vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter dus ja
we zijn wel heel tevreden over onze match we haalden een nieuw lineratingrecord van 139 met een rode kaart in de 73ste minuut dus de 140 zit er heel zkr in
vannacht op verplaatsing naar fc calzone ja we gaan voor een puntje 
-
Shonk
- Member of the Soccer Project Association
0-1 winst bij Team#Soad. Hierdoor weer net buiten de gevarenzone al zit het van plek 5 tot plek 11 wel dicht bij elkaar. Met nog enkele transfers in het verschiet naar de toekomst toe zal het alleszins roeien zijn met de riemen die we hebben. We hopen dan ook snel zekerheid te hebben over een plek volgend seizoen in C.

Dat is normaal tegen S.A.T. (sorry, Jokke)real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter dus ja
Zelf 4-3 gewonnen thuis.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Als tegenwoordig 142% in de linieratings al niet genoeg is om op verplaatsing te winnen dan begin ik mij toch vragen te stellenCeltic'85 wrote:Dat is normaal tegen S.A.T. (sorry, Jokke)real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter dus jaMaar het is wel enorm onrechtvaardig aan het worden voor zijn team.
Zelf 4-3 gewonnen thuis.
De voorsprong bedraagt slechts 6 punten, het hadden er evengoed 18 kunnen zijn.
Wel opvallend: thuis win ik momenteel alles
7 keer met 2-1
2 keer met 4-2
Op verplaatsing heb ik al 6 keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren.
Bij die gelijke spelen was ik elke wedstrijd beter in de linieratings.
Ik voorspel al dus mijn uitslagen voor de 2 volgende competitiewedstrijden
S.A.T Celtic 2-1
Kotehulky - S.A.T 1-1 of 2-2
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
el stino
Rienaldos en ik hadden beiden Rb-problemen
ik was thuis 2% beter en ondanks een stijl van 0% konden we toch 2x scoren. maar ook Rienaldos scoorde jammer genoeg 2x
2-2, ben best tevreden. morgen uit naar Steau74. als er niks tegenzit moeten we terugkomen met de overwinning
ik was thuis 2% beter en ondanks een stijl van 0% konden we toch 2x scoren. maar ook Rienaldos scoorde jammer genoeg 2x
2-2, ben best tevreden. morgen uit naar Steau74. als er niks tegenzit moeten we terugkomen met de overwinning
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ik was 9% slechter op het veld van S.A.T. en nog zat er geen winst in voor hem 1-1.real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beter
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Plek 2 t/m 7 is heel close ja, tussen 7 en 8 zit een gat.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
Shonk
Belangrijke 1-0 zege tegen Sjotterkes. We staan nu een kleine kloof met de eerste degradatieplek, nl 5ptn. Donderdag volgt er het duel tegen Opa FC. We gaan proberen er een punt weg te kapen maar dit zal moeilijk worden.
Het kan nog alle kanten uit voor degradatie in C.4 maar toch zijn Jugglers en Darwen Town al zeker van degradatie. Zij zijn immers ook hun team flink aan het verjongen. Ook FC Kareda, Avantul en Team#Soad moeten nog veel punten pakken willen ze het overleven. De overige teams mogen dan alvast niet te veel punten meer pakken.
Het kan nog alle kanten uit voor degradatie in C.4 maar toch zijn Jugglers en Darwen Town al zeker van degradatie. Zij zijn immers ook hun team flink aan het verjongen. Ook FC Kareda, Avantul en Team#Soad moeten nog veel punten pakken willen ze het overleven. De overige teams mogen dan alvast niet te veel punten meer pakken.

-
rienaldo14
- Team Board Member
Mijn team zal zeker niet meedoen voor de titel want de spelers met 100% ervaring spelen niet alle wedstrijden en de jonge gasten mogen dan aantreden. Dus the rienaldos mogen geschrapt worden als promotiekandidaat in C.7. Al kunnen wij wel mee beslissen wie er promoveert.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Mijn eerste punten die ik thuis verlies, wederom stukken beter.Celtic'85 wrote:Ik was 9% slechter op het veld van S.A.T. en nog zat er geen winst in voor hem 1-1.real wrote:vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen leider S.A.T weliswaar onverdiend want de tegenstander was 3 % beterHij mist wel een penalty vroeg in de match.
Ik ga altijd uit van mijn eigen sterkte. Binnenkort dan toch maar proberen tactische wijzigingen door te voeren en anders te spelen.
Mijn voorsprong is slechts 4 punten. Do moet ik echter tegen de 2e in de stand. Waarschijnlijk zal ik beter zijn, maar toch weeral gelijk spelen.
Manager van S.A.T