Vandaag op bezoek geweest bij FC Lundomet. Toch mooie ratings weten te behalen in deze uitwedstrijd, en daardoor ook 3% beter, maar weer mochten we helaas niet winnen. 1-1 werd het. Hierdoor stijgen we wel naar de 5e plaats, maar had toch liever die overwinning gehad...
Morgen krijgen we Purple White op bezoek. Er is goed nieuws en slecht nieuws; we hebben 10 A-spelers beschikbaar, dat is het goede nieuws, en het slechte nieuws is dat we geen LB beschikbaar hebben. Onze D-LB is een jeugdspeler en te agressief, C-LB ben ik aan het verkopen en heeft laag moraal plus agressief. Dus wordt het een B-CB'tje Eens zien of hij de taak aan kan om het trio Ambane, Belabed en Mudingayi tegen te houden
Thuis 4-3 winst tegen Beringen United. De manager van onze tegenstander heeft beslist om de titeldroom te laten varen en zijn team klaar te stomen voor volgend seizoen.
Wij langs onze kant zijn blij met de overwinning en komen zo tot op 1pnt van de veilige plek 10. Morgen spelen we tegen FC Atlantas. We hopen alvast ook daar op de 3ptn om zo niet te veel achterstand meer op te lopen op de veilige plekke.
De manager verwelkomt ook een nieuwe jeugdspeler, Thomas Van Geele, een RF van 19j met een agressie van 31%. We wensen hem alvast veel succes en hopen dat hij achter een 2-tal seizoenen in onze A-kern mag zitten.
Zeer verdiende overwinning tegen Royal!!! Maar het bestuur twijfelt er aan om de stap te zetten naar B. Liefst zouden we dit doen via de titel maar indien dit niet meer mogelijk is , bestaat de kans dat we onze laatste partijen afwerken met het C elftal. We kijken hoe de competitie evolueert.
Last edited by rienaldo14 on Thu Nov 15, 2007 12:32 pm, edited 1 time in total.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Berginal Geerschot heeft weeral gewonnen. Met 2-1 tegen de 2e in de stand. Verdiend gewonnen doordat hij een zware woensdag had en ik kon rusten.
We hebben nu 15/18 en sluiten een beetje aan bij de top.
Mijn doel, de degradatie vermijden, zal bijna bereikt zijn.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
Vandaag weer eens beter, dit keer tegen de nummer 2 in de stand (nu nummer 5 )
We haalden met 2 B spelers (geen cb) met 70 % agressie 140 ratings
We waren 12 beter en in tegenstelling tot de 2 latste wedstrijden (die we onterecht gelijk speelden) met 1-0 gewonnen
blijf het een pver resultaat vinden als ik naar de ratings kijk, maar 3 punten zijn 3 punten
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
rienaldo14 wrote:Zeer verdiende overwinning tegen Royal!!! Maar het bestuur twijfelt er aan om de stap te zetten naar B. Liefst zouden we dit doen via de titel maar indien dit niet meer mogelijk is , bestaat de kans dat we onze laatste partijen afwerken met het C elftal. We kijken hoe de competitie evolueert.
mm. wordt mssn toch nog interessant
ik hoop deze nacht eindelijk een nieuwe cm binnen te krijgen. normaal gezien had ik hem gisteren, maar er is nog een Tsjech overgegaan, dus nog even wachten en hopelijk duikt er niemand anders op
voor morgen verwachtte ik winst, maar nu men Rm geblesseerd uitgevallen is en men andere geschorst kan het mssn nog lastig worden tegen Kotehulky. straks halen we maar een 3/12 deze week
1-0 verloren tegen sv stramien wat dit keer wel zijn A-team opstelde. Tegen sommige in de competitie doet hij dat niet en tegen andere weer wel Maar ja, 138-133 ratings en dus een verdiende overwinning. Morgen tegen de nr.3 en dat met 3 geschorsten. Ben zeer benieuwd hoe het zal uitpakken en hopelijk zal het thuisvoordeel de doorslag geven. Fresh en Purple, veel succes gewenst
Den Uier wrote:1-0 verloren tegen sv stramien wat dit keer wel zijn A-team opstelde. Tegen sommige in de competitie doet hij dat niet en tegen andere weer wel Maar ja, 138-133 ratings en dus een verdiende overwinning. Morgen tegen de nr.3 en dat met 3 geschorsten. Ben zeer benieuwd hoe het zal uitpakken en hopelijk zal het thuisvoordeel de doorslag geven. Fresh en Purple, veel succes gewenst
Thx ,
Ik hoop dat ik kan winnen op het veld van Fresh... al is dat niet zo makkelijk. Al mijn spelers zijn wel beschikbaar. Maar ik vrees dat het thuisvoordeel een te grote factor zal spelen. Hopenlijk is het een faire match zonder al te veel random... Dat de sterkste mogen winnen!
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
rienaldo14 wrote:Zeer verdiende overwinning tegen Royal!!! Maar het bestuur twijfelt er aan om de stap te zetten naar B. Liefst zouden we dit doen via de titel maar indien dit niet meer mogelijk is , bestaat de kans dat we onze laatste partijen afwerken met het C elftal. We kijken hoe de competitie evolueert.
mm. wordt mssn toch nog interessant
ik hoop deze nacht eindelijk een nieuwe cm binnen te krijgen. normaal gezien had ik hem gisteren, maar er is nog een Tsjech overgegaan, dus nog even wachten en hopelijk duikt er niemand anders op
voor morgen verwachtte ik winst, maar nu men Rm geblesseerd uitgevallen is en men andere geschorst kan het mssn nog lastig worden tegen Kotehulky. straks halen we maar een 3/12 deze week
ja ik was ook op die CM aan het bieden en tons zagk dade overbood en da vonk ni leuk ma gmoogt hem hebben ja .. deze nacht een pijnlijk gelijkspel gehaald had echt gehoopt op de overwinning deze nacht had 2 rode kaarten hij ook 1 maarja die 2de heeft de doorslag gegeven voor mij we waren wel nog 1 rating beter maarja dat was niet genoeg voor de winst morgen mogen we tegen libo team op verplaatsing spelen ja hopelijk halen we daar toch wel een puntje
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Onverdiende 4-3 nederlaag , gelijke ratings en hogere agressie, wel rode kaart die ons nekt. 7 punten achterstand op de leider, dit weekend neemt het bestuur een beslising over het eventueel aantreden van de B of C ploeg om de ervaring op te krikken en zo de promotie niet te bewerkstellingen.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7