Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

lol sebiet promoveer ik nog naar B.3 :P maar daarvoor zullen we wel nog matchen mogen winnen voor te beginnen eerst morgen tegen the presidents hopelijk kunnen we morn thuis winnen :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

1% beter bij de Stegenezen en toch 3-2 verliezen :evil:
Team = AC ManU (B2)
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Beter en toch maar gelijk spel...

Jammer...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Den Uier

Post by Den Uier »

Weeral beter en toch 0-0. Zoveelste keer dit seizoen
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

om de ban te doorbreken:
beter en winst :)

we schuiven weer een plaatjse op naar de 5e stek en komen tot op 5ptn van promotie.
nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in? :P

belangrijkste tegenstander voor promotie wordt FC Gargzdas. positief is wel dat ik al tegen de meeste toppers heb gespeeld. Rienaldos, Real, Gargzdas zijn al gepasseerd. rest ons enkel nog de clash thuis tegen Celtic en Calzone. fc bruges ook niet onderschatten, maar als we uitgaan van de rangschikking ziet het er el goed uit :)

deze nacht is onze oude cb vertrokken. straks na 18u vertrekt ook nog onze jeugd-Sw. en dan komt er morgen wrs nog een nieuwe Rm bij.

maar eerst dus morgen onze reeks verder zetten tegen TJ Spartak Medzilaborce. thuis zijn we nog steeds ongeslagen. 8) (samen met Rienaldos zijn we de enige 2 ploegen die dit kunnen zeggen)

op naar het weekend dus
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in? :P
8 ptn voor op Rienaldos en dan 12 punten op real, niet 13. :P
Ik heb 3 RM geblesseerd/onfit, dus moet ik morgen voor de 2e maal (wat een toeval :roll: ) deze week zonder RM aan de bak. Kan me punten kosten waar normaal een driepunter voor het oprapen lag.
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:
el stino wrote:nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in? :P
8 ptn voor op Rienaldos en dan 12 punten op real, niet 13. :P
Ik heb 3 RM geblesseerd/onfit, dus moet ik morgen voor de 2e maal (wat een toeval :roll: ) deze week zonder RM aan de bak. Kan me punten kosten waar normaal een driepunter voor het oprapen lag.
ik reken vanuit mijn zicht om je nog in te halen :mrgreen:

de titel is je gegund. als ik samen met jou kan promoveren zal ik het niet laten :wink:
Shonk

Post by Shonk »

2-1 verloren bij de leider. Dit was alvast een ingecalculeert verlies. Morgen gaan we terug voor de 3ptn om uit de rode zone te blijve.
Image Image
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Pijnlijke uit-nederlaag tegen Steaua 74. 1% slechter en volledig te danken aan m'n keeper probleem. A en B keeper waren geblesseerd. Fitheid was nog niet op order van beide en gokte op m'n B keeper om m'n A keeper voor morgen te sparen. Misschien heeft dat de wedstrijd beslist (met A keeper zou ik een BP van 65/66 hebben gehaald, ipv 61 nu).

Helaas, helaas.. maar we blijven knokken voor een top 5 notering. Ondertussen zijn we ook begonnen een aantal oude A spelers te verkopen zodat in het tussenseizoen weer ingekocht kan worden.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
racingboj

Post by racingboj »

Een belangrijk degradatieduel verloren.

Ik haalde 137%lineratings op verplaatsing, niet slecht, maar net niet goed genoeg want de tegenstander haalde 138%.

Het begint er stilaan slecht uit te zien voor ons, winst vandaag had ons veel kunnen opbrengen, helaas.

Morgen hebben we wel zowiezo een winstmatch.

Maandag komt de derde in de stand op bezoek, we gaan hem opwachten met 100/100 en een agressie van 95% of 100%.

Eens benieuwd welke linierating we zullen halen (volledige A-ploeg indien geen gekwetsten) en of dit voldoende gaat zijn om te stunten. Tegen de eerste en tweede waren we telkens even goed in onze thuismatch, hopelijk nu ook en liefst zelfs beter. We hopen dan ook op schorsingen bij deze ploeg.

De match op dinsdag is nog belangrijker eigenlijk, een regelrecht degradatieduel.

We gaan ons best doen maar vreze voor de afloop.
Prince88

Post by Prince88 »

Eindelijk de 140 barriere doorbroken :D

Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137. Doordat de nummer 4 verloor van de nummer 2, ben ik een plaatsje opgeschoven en sta nu op een mooie 4e plek :)
Prince88, proud manager of Fresh
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken :D

Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137. :)
Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.
Momenteel in C.7
Celtic 85
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

Celtic'85 wrote:

Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137. :)
Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.
Ben benieuwd wanneer ik dat ga kunnen zeggen :) mijn record is 139.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
el stino

Post by el stino »

cantagallina wrote:
Celtic'85 wrote:

Ben benieuwd wanneer ik dat ga kunnen zeggen :) mijn record is 139.
was bij mij ook. heb 3x 139 gehaald en dan thuis ineens 142 :)
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Dat is netjes, op naar de 150 :wink:
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”