Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

vannacht 5-3 gewonnen thuis tegen the presidents en daardoor blijven we 3de staan en deze nacht winnen we ook want het is tegen fc team en blijven we zeker 3DE staan na deze week :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
purple_white

Post by purple_white »

3% slechter en 1-1 :?

Zou je er nie van doodvallen! Ik hou een uitverkoop en dan ineens heb ik de Random nog eens mee :roll:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag even wat gedaan aan m'n doelsaldo. Benne heeft de handdoek in de ring gegooid; 1-10 :)

Maandag tegen As Bari, geen geschorsten en (nog) geen blessures, dus ik heb er zin in!
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

ook winst hier. we blijven op een 5e plaats, doordat zowel Real als Gargzdas hun match wonnen.

we sluiten de week dus af met een 10/12 (net zoals in de heenronde :) ) en kunnen dus uitkijken naar volgende week. er staan enkele mooie matchen op het programma die voor de nodige kloofjes kunnen zorgen. hopelijk nemen wij de goeie kloof :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

3-2 gew en een 6/12, niet blij mee :?
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

B-team laten spelen en 5-1 gewonnen. Maandag tegen Fresh en tot nu toe geen schorsingen en blessures dus zal het er hevig aan toe gaan ! :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

1-2 winst tegen Foppa Killers. Nipt. Mijn CB (15% agressie) kreeg meteen rood na een 20-tal minuten, maar de andere 10 hielden stand. 1% verschil in de ratings, had hier meer vrede kunnen nemen met een gelijkspel dan dinsdag het geval was (5% beter). De balans is terug in evenwicht.
Momenteel in C.7
Celtic 85
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Na een vreemde reeks met slechte en goede resultaten tegen ploegen waar het verwachtingspatroon van de uitslag totaal anders was. Nu Eindelijk weer eens een overwinning tegen een directe concurrent, nerazzurri werd in eigen huis verslagen met 0-1.

Sta nu op de 11e plaats met een gat van 8 punten naar nerazzurri en forza buffalo forum.

We blijven er nog steeds voor gaan om in C te blijven.

Positief puntje is dat het programma van nerazzurri zwaarder is dan die van Ploffers.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Ik heb gelukkig weer een goede week achter de rug een 12/12. Eindelijk weer eens WWWWW te zien in mijn overzicht :D :D :D

Ik heb deze week afscheid genomen van de degradatiezone gelukkig, Het ziet er naar uit dat ik voor het eerst zal overleven in C.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real

Post by real »

0-11 gewonnen gisteren van een fc team zo blijven we goed 3de staan met 1 punt achter the rienaldos en 1 voor op royal fc en fc gargzdas , volgende week is het een echte topweek we mogen maandag eerst tegen the rienaldos nemen dan op verplaatsing naar fc gargzdas en dan thuis tegen celtic :wink: ik hoop toch een 5/9 te halen in deze 3 matchen :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Prince88

Post by Prince88 »

Foutje van mij door gisteravond niet m'n A-team op te stellen. Nu hebben ze na 14u gister nog 2 Vr wedstrijden en 1 VrB op de bank gezeten, dus moralen zijn dan verre van wat het zou kunnen geweest zijn. Ik ben benieuwd morgen.
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

ik ben benieuwd naar de uit-ratings die ik morgen ga halen. :) heb speciaal men minst agressieve ploeg opgesteld. Steau moet eraan :twisted:

mssn komt er deze avond ook nog een nieuwe Rm bij, maar we zijn nog niet helemaal zeker. meer nieuws komt wel :wink:
purple_white

Post by purple_white »

Ik ben benieuwd welke ratings ik morgen ga halen? :P

Gaan we nog boven de 100 zitten :lol: ? En dat voor de 3de in C.8 8)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Pff, zoveelste keer al dit seizoen dat er een A speler geblesseerd uitvalt tijdens een training op zondag. Erg frustrerend. Fitheid meteen naar 40, dus deze week heb ik alleen vrijdag nog wat aan hem.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
el stino

Post by el stino »

Avado wrote:Pff, zoveelste keer al dit seizoen dat er een A speler geblesseerd uitvalt tijdens een training op zondag. Erg frustrerend. Fitheid meteen naar 40, dus deze week heb ik alleen vrijdag nog wat aan hem.
dedju, laat hem mssn toch maar beter nog 1 dagje extra in de ziekenboeg? :mrgreen:

en we hebben deze nacht nog een topspeler weten te strikken. 8) een butanees (of hoe je hem ook moet noemen :lol: )
23 jaar, bp69.8 bij 21% ervaring. dat wordt dus bp74 bij 100% ervaring. :D
een heel aardig prijskaartje wel, maar dat hadden we ervoor over, ondanks zijn reeds 23-jarige leeftijd.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”