Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

Benjamin wrote:Ik 121 , ik hou het sinds een paar weken bij en dit is m'n record. :)
Mijn is 120 :wink: (juist niet evenveel :P )

Vandaag 4-2 overwinning en zo eerste plaats blijven behouden de 2e blijft ook maar winnen en zo blijf ik 1 punt voor staan op hem!!

Mijn team - 2e zal de match voor de kampioenstitel worden :)
Image
Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

Mijn hoogste wat ik behaalde enkele wedstrijden geleden is 124 en de laatste wedstrijden haal ik maar ronde de 119 a 122
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
lacrimas

Post by lacrimas »

Vandaag 5-2 winst tegen FC team, nog steeds 6 punten voor op de tweede en al 9 op de derde in de stand. Morgen speel ik uit tegen de tweede ;)
Manager Of Lacrimosa
el stino

Post by el stino »

126 is geloofk mijn max. tijdens een topper thuis en met 65% agressie.

vooral uw agressie hoog kunnen instellen is belangrijk. :wink:
heb eens met net dezelfde spelers gespeeld en slechts 10% agressie, toen haalden ze 118 als linierating :?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

el stino wrote:126 is geloofk mijn max. tijdens een topper thuis en met 65% agressie.

heb eens met net dezelfde spelers gespeeld en slechts 10% agressie, toen haalden ze 118 als linierating :?
Ik speel nooit met hoge agressie. Als er dan een speler een rode of twee gele kaarten pakt kun je die wedstrijd daardoor nog verliezen. Ik neem het zekere voor het onzekere en speel met een lagere agressie :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

el stino

Post by el stino »

Den Uier wrote:
el stino wrote:126 is geloofk mijn max. tijdens een topper thuis en met 65% agressie.

Ik speel nooit met hoge agressie. Als er dan een speler een rode of twee gele kaarten pakt kun je die wedstrijd daardoor nog verliezen. Ik neem het zekere voor het onzekere en speel met een lagere agressie :wink:
ik pak altijd 100% - % v/d scheidsrechter
ofwel ku je ook 200% - '% scheidsrechter' - 'hoogste agressie% van speler in je selectie' nemen.
el stino

Post by el stino »

ai ai, voor morgen moet ik mijn jeugdspeler of een andere speler op de RM positie zetten.
de ene is geblesseerd, de andere is geschorst.

hopelijk zal mijn opstelling het volhouden, want het zou dom zijn om te winnen van n°3 en te verliezen van n°9 :?
Den Uier

Post by Den Uier »

1-5 gewonnen en we staan nog steeds 1 punt achter op de leider Belgium Squad en 10 punten los van de 3de 8)
Image

As Bari Sinds season 7 !

mysticalguard

Post by mysticalguard »

el stino wrote:
Den Uier wrote:

ik pak altijd 100% - % v/d scheidsrechter
ofwel ku je ook 200% - '% scheidsrechter' - 'hoogste agressie% van speler in je selectie' nemen.
Ik pakte altijd 120 als bovengrens - de scheids zijn agressie... toch ging ik zogoed als nooit onder de 40% agressie omdat je anders te veel verzwakt...
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Kevin is magic
Team President

Post by Kevin is magic »

Den Uier wrote:1-5 gewonnen en we staan nog steeds 1 punt achter op de leider Belgium Squad en 10 punten los van de 3de 8)
3-2 winst in een moeilijke thuiswedstrijd tegen Zanarkand Abes!
de 3 spitsen scoorde elks 1 doelpuntje waardoor
Anouar Boi en Werry Devriese nu elks 16 keer raak troffen!
voor Wim Diallo die de niet fitte Christophe Coulibaly verving is het al zen 4de van het seizoen!
men CM Sébastien Mornar is out voor 4 dagen en is nu al (opnieuw) onzeker voor de topper van Dinsdag tegen AS BARI!

zoals ik dus al zei moet ik waarschijnlijk men CM Mornar missen!
we komen nu voor 2 moeilijke wedstrijden te staan , met eerst een bezoekje aan nummer 3 in de stand Blauw Zwart! en Dinsdag de
topper van deze competie de thuismatch tegen nummer 2 AS BARI!

ik kan u al vertellen dat we Maandag dus voor een moeilijke uitwedstrijd staan! blauw zwart dat ook vorig seizoen een mooi seizoen speelde (eindigde toen 4de) mag dus zeker niet als een zwakke tegenstander bekeken worden!
hier de uitslagen van vorig seizoen en van de thuiswedstrijd dit seizoen!
seizoen 11 : Belgium Squad - Blauw Zwart 3-2
seizoen 10 : Blauw Zwart - Belgium Squad 3-2
seizoen 10 : Belgium Squad - Blauw Zwart 2-0
Belgium Squad!
lexazz

Post by lexazz »

3-2 tegen een medenederlander in mn divisie :) en ook een lekker bedrag binnen kunnen halen zoals je ziet

5 mei 2006 + € 20.160,00 (Willem II Tilburg - fc goor : 3 - 2) TV Rechten opbrengst
5 mei 2006 + € 205.240,00 (Willem II Tilburg - fc goor : 3 - 2) Ticket-verkoop opbrengst (15203 tickets)
5 mei 2006 + € 31.416,00 (Willem II Tilburg - fc goor : 3 - 2) Opbrengsten van de thuiswedstrijd
5 mei 2006 - € 2.729,00 (Willem II Tilburg - fc goor : 3 - 2) Kosten van de thuiswedstrijd
5 mei 2006 - € 37.300,00 (Willem II Tilburg - fc goor : 3 - 2) Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: -37300
- winstpremies: 0
Wedstrijd-uitslag: 3 - 2
Den Uier

Post by Den Uier »

Kevin is magic wrote:
Den Uier wrote:1-5 gewonnen en we staan nog steeds 1 punt achter op de leider Belgium Squad en 10 punten los van de 3de 8)
3-2 winst in een moeilijke thuiswedstrijd tegen Zanarkand Abes!
de 3 spitsen scoorde elks 1 doelpuntje waardoor
Anouar Boi en Werry Devriese nu elks 16 keer raak troffen!
voor Wim Diallo die de niet fitte Christophe Coulibaly verving is het al zen 4de van het seizoen!
men CM Sébastien Mornar is out voor 4 dagen en is nu al (opnieuw) onzeker voor de topper van Dinsdag tegen AS BARI!

zoals ik dus al zei moet ik waarschijnlijk men CM Mornar missen!
we komen nu voor 2 moeilijke wedstrijden te staan , met eerst een bezoekje aan nummer 3 in de stand Blauw Zwart! en Dinsdag de
topper van deze competie de thuismatch tegen nummer 2 AS BARI!

ik kan u al vertellen dat we Maandag dus voor een moeilijke uitwedstrijd staan! blauw zwart dat ook vorig seizoen een mooi seizoen speelde (eindigde toen 4de) mag dus zeker niet als een zwakke tegenstander bekeken worden!
hier de uitslagen van vorig seizoen en van de thuiswedstrijd dit seizoen!
seizoen 11 : Belgium Squad - Blauw Zwart 3-2
seizoen 10 : Blauw Zwart - Belgium Squad 3-2
seizoen 10 : Belgium Squad - Blauw Zwart 2-0

Ik moet eerst tegen Troy. In principe een zwakke ploeg maar toch oppassen geblazen. Ik ga tegen hem met een halve B ploeg spelen zodat ik hopelijk tegen jou al mijn spelers ter beschikking heb. Hopelijk zal iedereen fit zijn en geen enkele geschorste of kwetsuur.(ook bij jou dan hé) Zo kan het nog een mooie wedstrijd worden 8)
Image

As Bari Sinds season 7 !

keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

vandaag 3-2 gewonnen!!
maandag de topper tegen de 2e (1 punt voorsprong op hem) ik hoop van hem te winnen en zo op 4 punten te komen
Image
Benjamin

Post by Benjamin »

gelijkgespeeld tegen een degradant.. 119 linieratings.

Sta nog 3 punten op kop, dus dat komt goed
FC Laguna > Trying to manage it !
lacrimas

Post by lacrimas »

1-4 gewonnen tegen de tweede in de stand 8) kloof met de tweede nu al 9 punten :D
Manager Of Lacrimosa
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”