ddeboutte wrote:sta alleen tweede met 3 punten achter op de eerste en 4 punten voor op de derde en sinds vandaag staat mijn rf ook eerste in de topschutterslijst.
en wanneer de terugronde begint is mijn nu 19-jarige cm 20 jaar dus presteert hij dan beter.
dus hopelijk kunnen we kampioen spelen.
Hierzie,
mijn reeksgenootje
Je staat idd mooi tweede momenteel, en van mij hoef je alvast niets te vrezen...
Al was het toch een mooi wedstrijdje tussen ons (3-4 voor jou)
Veel succes nog in de competitie,
ddeboutte wrote:sta alleen tweede met 3 punten achter op de eerste en 4 punten voor op de derde en sinds vandaag staat mijn rf ook eerste in de topschutterslijst.
en wanneer de terugronde begint is mijn nu 19-jarige cm 20 jaar dus presteert hij dan beter.
dus hopelijk kunnen we kampioen spelen.
Hierzie,
mijn reeksgenootje
Je staat idd mooi tweede momenteel, en van mij hoef je alvast niets te vrezen...
Al was het toch een mooi wedstrijdje tussen ons (3-4 voor jou)
Veel succes nog in de competitie,
Greets,
ik ben toch niet helemaal zeker of ik bij de 2 eerste ga kunnen eindigen.
Simpel 1-5 gewonnen tegen nummer 15, daardoor met 42/45 nog steeds eerste in D.26. TS is 85 %. We hebben nog 4 boden staan (komen er nog 1 a 2 bij) dus TS moet even rap stijgen. We verwachten in de terugronde geen evenaring van deze prestatie maar een 36/45 of meer zou mooi zijn.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
gelijkspel tegen de tweede
1e verloren tegen 5e
dus top 5 staat op 4 punten bij elkaar
lekker spannend
ik heb een betwistbaar gelijkspel gemaakt(toch tevreden met uitslag)
mijn verdediging was 3% beter en de rest hetzelfde
en heb men beste ratings ooit
44-43-45
en da met men C RF
da gaat nog voenken geven zelleuh
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
vandaag gewonnen tegen ex 1e met 2-1
maar 10 e won ook dus blijven we op 9 punten
we zullen nog proberen niet te degraderen wat moeilijk wordt
maar we verloren veel uitmatchen met het kleinste verschil dus als we al die matchen nu winnen ( dat zijn er zo'n 7 ) dat zijn dan ongeveer 21 punten dat bregnt ons op 34 en dan proberen we nog 2-3 matchen daarbij te winnen dus hopen we op een 30/45 wat mogelijk is