Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by T-man »

remedy73 wrote:
T-man wrote:Ik kan nergens het prijzengeld voor de beker terug vinden :?
Tot nu toe was het telkens +10K maar dit kan toch zo niet blijven ?
winnaar: 1,6M
winst halve finale: 800k
winst kwart finale: 400k
winst achtste finales: 200k
winst zestiende finale: 100k
Daaronder is het elke ronde +10K
Thx
Team = AC ManU (B2)
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

T-man wrote:
remedy73 wrote:
T-man wrote:Ik kan nergens het prijzengeld voor de beker terug vinden :?
Tot nu toe was het telkens +10K maar dit kan toch zo niet blijven ?
winnaar: 1,6M
winst halve finale: 800k
winst kwart finale: 400k
winst achtste finales: 200k
winst zestiende finale: 100k
Daaronder is het elke ronde +10K
Thx
Kan iemand van de mods deze info in de faq kunne zetten van forum aub.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Athlon
Coach

Post by Athlon »

Maakt het uit wie bovenaan staat bij het nemen van penalty's ?
Ik zie dat soccerproject mijn keeper 2e heeft gezet, maar ik zie geen kenmerk 'Schieten' bij hem, daarom.
yockr

Post by yockr »

Athlon wrote:Maakt het uit wie bovenaan staat bij het nemen van penalty's ?
Ik zie dat soccerproject mijn keeper 2e heeft gezet, maar ik zie geen kenmerk 'Schieten' bij hem, daarom.
Ja het maakt zeker uit. Bij veldspelers telt de vaardigheid schieten, bij de keepers uittrappen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Athlon
Coach

Post by Athlon »

yockr wrote:
Athlon wrote:Maakt het uit wie bovenaan staat bij het nemen van penalty's ?
Ja het maakt zeker uit. Bij veldspelers telt de vaardigheid schieten, bij de keepers uittrappen.
Ok, dankjewel voor de snelle reactie :)
meangreen

Post by meangreen »

rpg_gamer wrote:
Kan iemand van de mods deze info in de faq kunne zetten van forum aub.
Faq aangevuld met de volgende tekst:

SP-Beker

De wedstrijden voor de SP-Beker worden 's-woensdags om 4:00 uur gespeeld, soms ook op zaterdag.
Het programma is volledig random en zo kan een H-club een club uit de A treffen, ook welke ploeg thuisspeelt is random.
De SP-Beker wedstrijden worden volgens het "knock-out systeem" gespeeld.
Bij een gelijke stand zullen penalty's worden genomen tot dat er een winnaar is.
De laatste week van het seizoen, als de competitie is afgelopen, worden de laatste SP-beker ronden gespeeld.

Het prijzengeld wordt enkel uitgekeerd bij het winnen van de wedstrijd:
1e ronde: 10k
2e ronde: 20k
3e ronde: 30k
4e ronde: 40k
5e ronde: 50k
6e ronde: 60k
7e ronde: 70k
8e ronde: 80k
9e ronde: 90k
10e ronde: 100k
11e ronde: 200k
12e ronde: 400k
13e ronde: 800k
14e ronde: 1,6m
15e ronde: 3,2m (deze ronde wordt enkel gespeeld indien er 16384 managers of meer zijn)
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Uitgebreide info.
Zeer goed. Thanks
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

FC The White Caps wrote:
Raffin wrote:Fout

Als je scout 100% is, kan je maximaal 11 spelers op de lijst zetten. Als je scout minder goed is, minder naar gelang het percentage.
Fout
Als je scout 100% is, kan je maximaal op 11 spelers tergelijkertijd bieden. Wat Romsk zegt klopt ;)

:P

Idd, ik heb nu al 14 spelers op de transferlijst staan. Ik heb er 46 en ze mogen allemaal weg, behalve de oudjes:-D.
Trotse manager van FC Steenkist
rohalt

Post by rohalt »

Vraag 1 : Een speler die je verkoopt, wordt na een aantal weken, seizoenen opnieuw te koop aangeboden. Mag je die speler terugkopen (ook al is de prijs veel lager/hoger dan toen jij die speler verkocht? Kan je hiervoor geband worden?

Vraag 2 : Sinds enkele weken heb ik een nieuwe internet explorer. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld battlestrategy niet meer gebruiken met copy-gegevens van de speler waarvoor ik de prijs wil kennen. Hiervoor gebruik ik nu Firefox en daarmee is mijn probleem opgelost. Maar in firefox kan ik bijvoorbeeld niet zien welk item bij welke speler nog dient getraind te worden, hiervoor moet ik dan mijn internet explorer gebruiken.
Door deze toestand ben ik nu wel 2 maal aangelogd voor mijn ploeg rogiboys. Kan ik hiervoor geband worden? Men kan suggereren (en daar is de ene sheriff al wat linker in dan de andere) dat er 2 personen met eenzelfde ploeg spelen, terwijl dit in mijn geval niet zo is. En probeer dit maar eens te bewijzen tegenover de sheriff(s)???
Voorlopig heb ik nog geen bericht van één of andere sheriff gekregen, maar je kan maar beter voorbereid zijn...
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
yockr

Post by yockr »

rohalt wrote:Vraag 1 : Een speler die je verkoopt, wordt na een aantal weken, seizoenen opnieuw te koop aangeboden. Mag je die speler terugkopen (ook al is de prijs veel lager/hoger dan toen jij die speler verkocht? Kan je hiervoor geband worden?
Zolang je geen regels (niet zelfde PC, geen onrealistisch hoge prijs) overtreedt en je niet regelmatig zo'n transfers met eenzelfde team uitvoert in jouw voordeel is dat geen probleem. Bij twijfel over een specifiek geval kun je een sheriff contacteren.

rohalt wrote:Vraag 2 : Sinds enkele weken heb ik een nieuwe internet explorer. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld battlestrategy niet meer gebruiken met copy-gegevens van de speler waarvoor ik de prijs wil kennen. Hiervoor gebruik ik nu Firefox en daarmee is mijn probleem opgelost. Maar in firefox kan ik bijvoorbeeld niet zien welk item bij welke speler nog dient getraind te worden, hiervoor moet ik dan mijn internet explorer gebruiken.
Door deze toestand ben ik nu wel 2 maal aangelogd voor mijn ploeg rogiboys. Kan ik hiervoor geband worden? Men kan suggereren (en daar is de ene sheriff al wat linker in dan de andere) dat er 2 personen met eenzelfde ploeg spelen, terwijl dit in mijn geval niet zo is. En probeer dit maar eens te bewijzen tegenover de sheriff(s)???
Voorlopig heb ik nog geen bericht van één of andere sheriff gekregen, maar je kan maar beter voorbereid zijn...
Dat is geen enkel probleem, daarvoor wordt je zeker niet geband.
Om Battle-Strategy in Internet Explorer 9 te laten werken, kun je SP gebruiken in compatibiliteitsweergave. Daar is een symbool voor in de adresbalk, of via extra -> compatibiliteitsweergave.
Smoje

Post by Smoje »

Wtf is battle-strategy. Allezja, kan er mij wel iets bij voorstellen, maar...Què?
Ghent Semper Fidelis.
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

Smoje wrote:Wtf is battle-strategy. Allezja, kan er mij wel iets bij voorstellen, maar...Què?
http://battle-strategy.com/sp_player.aspx
Dat is Battle-Strategy. Je kan daar de VS van een speler berekenen, en wat een speler als BP gaat halen. Ook de prijs van een speler staat erop, maar die is niet zo betrouwbaar.
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Als je een datum wilt blokkeren hoe doe je dat van vind het niet ?
yockr

Post by yockr »

rpg_gamer wrote:Als je een datum wilt blokkeren hoe doe je dat van vind het niet ?
Wedstrijden -> vriendschappelijk -> blokkeer
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

yockr wrote:
rohalt wrote:Vraag 1 : Een speler die je verkoopt, wordt na een aantal weken, seizoenen opnieuw te koop aangeboden. Mag je die speler terugkopen (ook al is de prijs veel lager/hoger dan toen jij die speler verkocht? Kan je hiervoor geband worden?
Zolang je geen regels (niet zelfde PC, geen onrealistisch hoge prijs) overtreedt en je niet regelmatig zo'n transfers met eenzelfde team uitvoert in jouw voordeel is dat geen probleem. Bij twijfel over een specifiek geval kun je een sheriff contacteren.

rohalt wrote:Vraag 2 : Sinds enkele weken heb ik een nieuwe internet explorer. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld battlestrategy niet meer gebruiken met copy-gegevens van de speler waarvoor ik de prijs wil kennen. Hiervoor gebruik ik nu Firefox en daarmee is mijn probleem opgelost. Maar in firefox kan ik bijvoorbeeld niet zien welk item bij welke speler nog dient getraind te worden, hiervoor moet ik dan mijn internet explorer gebruiken.
Dat is geen enkel probleem, daarvoor wordt je zeker niet geband.
Om Battle-Strategy in Internet Explorer 9 te laten werken, kun je SP gebruiken in compatibiliteitsweergave. Daar is een symbool voor in de adresbalk, of via extra -> compatibiliteitsweergave.
Bij IE gebruikte ik dit ook maar heb gisteren Google Chrome geïnstalleerd en hierbij vind ik dit niet :( :oops: Iemand een idee waar je dit vindt bij Chrome?
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”