Voorspelbaar: verloren tegen the glasbell. Ik kreeg wel een rode kaart, hij niet en ik speelde 15% minder agressiever.
Nja, shit happens, we staan nog steeds maar op 3 punten verwijderd van de nr.1
Ik vind B.1 wel een spannende Liga!!!
Klassement
1 Wevelgem City 14
2 Boca Juniors 13
3 Forza Buffa.. 13
4 prutsersVK 13
5 the glassbell 13
6 FC Brehaza 13
7 Fort Boys M.. 12
8 RSCA Prince 12
9 Lazio 1900 11
10 The Arbiters 11
11 Overpelt FFC 10
12 Club Brugge FC 7
13 The NewFCB 5
14 Crystalthunder 3
15 ksv hillegem 2
16 Yotto 2
Divisie B.1
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
silverblast wrote:Voorspelbaar: verloren tegen the glasbell. Ik kreeg wel een rode kaart, hij niet en ik speelde 15% minder agressiever.
Nja, shit happens, we staan nog steeds maar op 3 punten verwijderd van de nr.1
Ik vind B.1 wel een spannende Liga!!!
Zo voorspelbaar vond ik die overwinning van mij niet. Met een TS van 61 zou ik het tegen de meeste teams meestal net moeten afleggen in geval we met gelijke agressie spelen en er geen random rode kaarten vallen. In dit geval heeft die rode kaart me gered denk ik.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
FC Brehaza haalde een verrassend gelijkspel bij RSCA Prince, zo blijven we ongeslagen.
Morgen tegen the glassbell: de spelers zijn vermoeid maar hopen nog eens te kunnen winnen. In ons voordeel speelt de TS en het thuisvoordeel, in the glassbell zijn voordeel speelt de agressie en de kwaliteit van de spelers.
Alhoewel onze twee agressiefste spelers geschorst zijn morgen (kwaliteitsverlies maar goed voor voor de agressieregel)
Maar wat de ranking betreft, kunnen we precies beter eens met een dobbelsteen gooien om te zien wie er kampioen wordt, want op deze manier kan het nog even duren voor er iets duidelijk wordt...
bbflood1 wrote:Zo voorspelbaar vond ik die overwinning van mij niet. Met een TS van 61 zou ik het tegen de meeste teams meestal net moeten afleggen in geval we met gelijke agressie spelen en er geen random rode kaarten vallen. In dit geval heeft die rode kaart me gered denk ik.
Toch, jouw team is zowiezo sterker + mijn schorsing + thuisvoordeel voor jou + mijn moralen lagen laag. (dankzij de beker)
Dus het was toch vrij voorspelbaar dat de overwinning aan jou ging zijn.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Yvesiezi wrote:FC Brehaza haalde een verrassend gelijkspel bij RSCA Prince, zo blijven we ongeslagen.
Morgen tegen the glassbell: de spelers zijn vermoeid maar hopen nog eens te kunnen winnen. In ons voordeel speelt de TS en het thuisvoordeel, in the glassbell zijn voordeel speelt de agressie en de kwaliteit van de spelers.
Alhoewel onze twee agressiefste spelers geschorst zijn morgen (kwaliteitsverlies maar goed voor voor de agressieregel)
Maar wat de ranking betreft, kunnen we precies beter eens met een dobbelsteen gooien om te zien wie er kampioen wordt, want op deze manier kan het nog even duren voor er iets duidelijk wordt...
indien de achterstand niet te groot is bij de winterstop (Max 9 puntjes op de nr2), denk ik dat ik een goede kans maak.In dat geval hoeft er niet gedobbeld te worden
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What else is there?
Yvesiezi wrote:FC Brehaza haalde een verrassend gelijkspel bij RSCA Prince, zo blijven we ongeslagen.
indien de achterstand niet te groot is bij de winterstop (Max 9 puntjes op de nr2), denk ik dat ik een goede kans maak.In dat geval hoeft er niet gedobbeld te worden
Ja, wie weet?
Het is nog vroeg om conclusies te trekken, maar mij lijkt het dat Forza Buffalo Forum en Wevelgem City het kunnen halen met gevaarlijke outsiders PrutsersVK en the glassbell.
Maar je weet nooit wie het ineens opgeeft of begint te transfereren...
Ja, wie weet?
Het is nog vroeg om conclusies te trekken, maar mij lijkt het dat Forza Buffalo Forum en Wevelgem City het kunnen halen met gevaarlijke outsiders PrutsersVK en the glassbell.
Je vergeet er een..................
En dat is je eigen team Brehaza! Niet zo bescheiden he
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What else is there?
bbflood1 wrote:
Ik ben niet klaar voor de A denk ik dus ga ik wellicht (bewust) niet voor promotie gaan. Met een 5de plaats zou ik al supertevreden zijn (dat zou al boven verwachtingen zijn).
Daarenboven ga ik in Juli op vakantie zodat mijn ploegske dan quasi onbeheerd zal zijn...
bbflood1 wrote:
Ja, wie weet?
alle teams worden hier vernoemt, behalve het mijne
al de teams wat zijn vernoemt staan nu in de top 6 dus verwachten jullie dat ik niet eens top 5 haal, eens zien op het einde van het seizoen
1 Wevelgem City 14
2 Boca Juniors 13
3 Forza Buffa.. 13
4 prutsersVK 13
5 the glassbell 13
6 FC Brehaza 13
we zullen er zeker en vast alles aan doen om het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken, nog veel succes want het is een rare competitie tot nu toe
Yvesiezi wrote:
Ja, wie weet?
alle teams worden hier vernoemt, behalve het mijne
al de teams wat zijn vernoemt staan nu in de top 6 dus verwachten jullie dat ik niet eens top 5 haal, eens zien op het einde van het seizoen
1 Wevelgem City 14
2 Boca Juniors 13
3 Forza Buffa.. 13
4 prutsersVK 13
5 the glassbell 13
6 FC Brehaza 13
we zullen er zeker en vast alles aan doen om het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken, nog veel succes want het is een rare competitie tot nu toe
Hier hetzelfde ... spannend zal het zeker nog een tijdje blijven of het zou moeten zijn dat iemand eens een reeksje wedstrijden kan winnen ... vrijdag nog op nr 1, 3 wedstrijden later op nr 8 .... dit zegt genoeg me dunkt ! Veel zal ook nog afhangen van de schorsingen en gekwetsten (waarvan ik reeds mijn deel had).
Klassement
1 Wevelgem City 17
2 Boca Juniors 16
3 Forza Buffa.. 16
4 prutsersVK 16
5 FC Brehaza 16
6 Fort Boys M.. 15
7 Lazio 1900 14
8 the glassbell 13
9 RSCA Prince 12
10 The Arbiters 11
11 Overpelt FFC 10
12 Club Brugge FC 8
13 The NewFCB 5
14 Crystalthunder 3
15 Yotto 3
16 ksv hillegem 2
Divisie B.1
We blijven dicht bij elkaar, maar mijn puntenverlies bij Lazio 1900 dankzij schorsingen heeft me nu wel aan de rand van de degradatiezone gebracht. Maandag FB-Forum dus het lijkt er niet op dat dit snel gaat veranderen.
24/24, geen enkel puntenverlies geleden tijdens de eerste twee spelweken. Volgende week kamp ik met drie uitmatchen en slechts 1 thuismatch, kijken wat het geeft !
FC Brehaza won thuis van the glassbell. Ik snap niet waarom we het zo goed blijven doen. (nog geen nederlaag) /
Nu 5 van onze 8 tegenstanders die we al tegen hebben gehad staan bij de laatste 6 dus euforistisch hoeven we helemaal niet te doen...
Uit de FC Brehaza stand (FC Brehaza matchen vergeleken met de concurrenten hun zelfde matchen) kunnen we enkele resultaten halen:
- we doen het significant beter dan Club Brugge FC, Overpelt FFC en Yotto
- volgens mijn (onvolledige) ranking zijn momenteel de favorieten Wevelgem City en Boca Juniors [maar ik heb bv. nog geen vergelijkingspunt met Forza Buffalo forum]
Het goede nieuws van deze speeldag is dat de degradatiezone weer wat verder weg glijdt.