1 simulatie later blesseren 2 van de 4 keepers zich
Moderator: Moderator
visje69 wrote:Als iemand zich geroepen voelt, heb een CM met 69bp en lage agressie te koop die zeker 20-25mil waard is maar na 2 dagen staat het bod nog maar op 11m
Nja idd, maxbod was 13 mil. ik zit IBP 22 mil (bij overzicht gekeken en prijs leek me rond 20 te liggen) en was ineens weg...mr charlie wrote:visje69 wrote:Als iemand zich geroepen voelt, heb een CM met 69bp en lage agressie te koop die zeker 20-25mil waard is maar na 2 dagen staat het bod nog maar op 11m
geduld hebben en wachten, heb het gevoel dat er lang gewacht wordt
wat lastiger is voor TS te regelen.
Dit IS gelimiteerd als 12,5% van de hoeveelheid cash van de oprichter. Blijkbaar heeft deze manager dus meer dan 40M.mr charlie wrote:Kies hieronder een bekercompetitie om je voor in te schrijven
Titel Organisator Inschrijvingsgeld Aantal teams Poules
asela dessi € 5.000.000,00 0/4 Ja Schrijf in
dit zou beter ook gelimiteerd worden voor starters
Zó herkenbaar (geweest)! Discipline is het toverwoord om iets te bereiken in SPmr charlie wrote:ga mijn eigen toch eens een transfertverbod moeten geven.
als ik spelers kan kopen denk ik steeds, oh deze is tof, deze is een versterking, wie weet deze speler....
op 10 spelers geboden, als ik ze allemaal heb dan is mijn titel weg ^^
Ik heb het voordeel dat nog niet alle wedstrijden er toe doen.remedy73 wrote:Zó herkenbaar (geweest)! Discipline is het toverwoord om iets te bereiken in SPmr charlie wrote:ga mijn eigen toch eens een transfertverbod moeten geven.
als ik spelers kan kopen denk ik steeds, oh deze is tof, deze is een versterking, wie weet deze speler....
op 10 spelers geboden, als ik ze allemaal heb dan is mijn titel weg ^^