Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Speel je tegen mij ook met je B ploeg?krcgenk wrote:Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...

-
Wordt de SP-top nou zwakker of onderschatten we onszelf?Yvesiezi wrote:Maar ik moet toegeven dat het dit seizoen voor mezelf iets te gemakkelijk gaat. Ik snap ook niet hoe dat komt...bbflood1 wrote:De promovendi zijn bekend. Volgend jaar in de A vanuit de B1: FC Brehaza en Forza Buffalo-forum B2: Beringen United en Drambuie United B3: Titanii en The cheathunters
Proficiat en succes in de A!
Ben hard op weg naar de B (al ben ik er natuurlijk nog niet), en had dat ook absoluut niet verwacht. Eerlijk gezegd vallen een hoop teams me wat tegen, en als ik om me heen kijk lijkt dat in wel meer divisies het geval

Flood, een paar dingetjes:
B1. Jij moet eigenlijk gewoon voor promotie gaan

Zo niet, dan staan de promovendi inderdaad al bijna vast...
B2. Ik kan en wil niet accepteren dat Drambuie promoveert

Ten eerste had ik niet verwacht dat hij (alweer!) zo goed zou presteren (applaus daarvoor), maar nog belangrijker is dat ik volgend seizoen weer de derby met hem wil spelen. Stel dat het me lukt te promoveren, wat een teleurstelling zou het dan zijn als hij dat ook doet

B3. Geen commentaar, lijkt inderdaad gespeeld
Last edited by sljivovica on Thu Jun 29, 2006 8:09 am, edited 1 time in total.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Ik zou het ook erg leuk vinden, als geef ik mezelf nog weinig kans op lijfsbehoud daar...bats1903 wrote:Leuk als je naar de B.2 komt, weer een Hollander erbij.
Ik ga er verdedigend flink op achteruit, dit seizoen al, vanwege ouderdom. Maar we gaan het wel proberen natuurlijk

Maar kijk eens naar de C5, Vlalex staat 10 punten los, dus die moet het ook wel halen, en in de C6 staat Boskamphoek 3e, dus wie weet.... zou wel erg luk zijn natuurlijk

FC Wageningen
Mijn team wordt dit seizoen en volgend seizoen op 5 plaatsen gewijzigd.Dan ga ik niet in de A zitten ploeteren.Ik ga enkel naar de A als ik er klaar voor ben!sljivovica wrote:
Flood, jij moet eigenlijk gewoon voor promotie gaan![]()
Zo niet, dan staan de promovendi inderdaad al bijna vast...
Mijn eerste basisspeler staat al op de transferlijst.1,5 mil voor een 70+er. Lijkt mij een koopje,ondanks zijn 29 jaren.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Inderdaad! Schitterende prestatie.Neorej wrote:gewonnen van FB-f
Behoud lijkt dichter dan ooit...
Ps Bedankt dat ik met 0-10 mocht winnen op de eerste speeldag en je nu FBF inpakt. (cynisch bedoeld FBF). Volgens mij kan je het nog redden hoor, als je geen stomme dingen meer doet tenminste, maar dan ook geen 1 kleintje he

Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
Yvesiezi wrote:Inderdaad! Schitterende prestatie.Neorej wrote:gewonnen van FB-f
Behoud lijkt dichter dan ooit...
Ps Bedankt dat ik met 0-10 mocht winnen op de eerste speeldag en je nu FBF inpakt. (cynisch bedoeld FBF). Volgens mij kan je het nog redden hoor, als je geen stomme dingen meer doet tenminste, maar dan ook geen 1 kleintje he.

==> Belangrijke week!
-
- Team President
-
14 juli is nog lang en als ik tegen dan nog in de beker zit is die kans wel groot ja.bats1903 wrote:Speel je tegen mij ook met je B ploeg?krcgenk wrote:Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Na dinsdag is zowat alles fout gelopen in ons team... Enkele strategische blesures, pakken schorsingen... Gelukkig toch nog een puntje kunnen pakken thuis tegen the glassbell... Maar in de strijd om de titel is dit een echte rampweek geweest... En m'n CM is nog voor een hele tijd uit, evenals m'n B-LF... Hopelijk wordt volgende week beter