Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association

Post by bLo0dHuNt3r »

Daan.// wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:De weg naar C ligt helemaal open voor mijn clubje :(
kom je me weer vergezellen? :D wat leuk
Ik weet nog niet in welke divisie ik ga uitkomen, maar 1 ding is zeker: ik ga voor het kampioenschap 8)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Raffin

Post by Raffin »

bLo0dHuNt3r wrote:
Daan.// wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:De weg naar C ligt helemaal open voor mijn clubje :(
kom je me weer vergezellen? :D wat leuk
Ik weet nog niet in welke divisie ik ga uitkomen, maar 1 ding is zeker: ik ga voor het kampioenschap 8)
1 ding is zeker :)

Team SoaD wint den beker :)
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Raffin wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:
Daan.// wrote:kom je me weer vergezellen? :D wat leuk

Dat begrijp ik nu ff ni :oops:
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Raffin

Post by Raffin »

bLo0dHuNt3r wrote:
Raffin wrote:
bLo0dHuNt3r wrote: Ik weet nog niet in welke divisie ik ga uitkomen, maar 1 ding is zeker: ik ga voor het kampioenschap 8)

das een uitdrukrijmpje :P
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Raffin wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:
Raffin wrote: 1 ding is zeker :)

das een uitdrukrijmpje :P
Logisch wint hij den beker :P
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Guardian

Post by Guardian »

afgelopen week niet thuis geweest, broer heeft ploeg ingesteld, this er aan te zien ...
Vorm: WDLLL

hij had in de beker (waar ik trouwens tegen mijn broer moest) mijn A plooeg opgesteld, die alles behalve fit was opgesteld, natuurlijk verloren met 2-0

ook al presteerden mijn spelers beter ...

daardoor donderdag verloren en vrijdag door te lage firtheid...

maarja, sta nu 12de, maar alles kan nog, morgen win ik zo (fc team :D ) en dan tegen fc mira, aan het twijfelen of ik nog voor B wil gaan of kampioen in C ga spelen ...
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Veg

Post by Veg »

Ik heb eindelijk terug de tweede plaats veroverd, als ik nog twee wedstrijden kan volhouden dan ga ik naar de A-reeks. Probleem is wel dat vooral mijn eerstvolgende wedstrijd moeilijk gaat worden, dat wordt spelen met een klein hartje deze nacht.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Raffin

Post by Raffin »

Ik hoop natuurlijk voor ptn verlies van je maar ja.. als jij doorgaat is dat ook zeker verdiend..

Ik heb vandaag m'n beste ratings ooit laten optekenen en 2-1 gewonnen tegen een rechtstreekse concurrent

45
46
49

vind ik wel goed :P Hopelijk kan ik de 3 ptn thuis houden, wat wel mogelijk moet zijn

Voor de rest vind ik de sportieve aanpak van Teefje wel knap, ik weet dat ik met de 2-4 overwinning tegen hem door de mazen van het net geglipt ben maar vind het knap dat hij geen onderscheid maakt voor de rest
JOY

Post by JOY »

Wat gebeurd er allemaal in B 3 ????

leider Tgang gaat onderuit bij Nordic Viking , de Vikingers blijven tegenspartelen en willen blijkbaar niet degraderen . ( 2-1 )

de tweede Lindenhof geraakt niet voorbij Sweepies 0-0 ,

bovenaan terug hergroepering , en onderaan nog géén beslissing

1.Tgang ...........59
2.Lindenhof...... 59
3.FC Italia.........57
4.Overpelt....... 56

9. Sweepies......... 46
10.Trenguitos........ 45
11.Nordic Vikings ...41

KV Joy heeft zich definitief gered vandaag, na de 1-0 overwinning tegen Deportivo Kortrijk, we hebben 47 punten en 3 gewonnen wedstrijden méér dan de Nordic Vikingers.
Ons seizoen is geslaagd .We hadden voorop gezegd dat we 42 punten zouden nodig hebben, maar dat ging waarschijnlijk niet voldoende zijn

Nog twee wedstrijden te gaan, nog 6 punten te verdienen , misschien halen we nog 50 punten :lol:

MORGEN !!..... TGANG - LINDENHOF :shock:
Donderdag ....FC ITALIA - TGANG :shock:

loopt Overpelt nog onverwacht met de prijs weg ???
Veg

Post by Veg »

Raffin wrote: Voor de rest vind ik de sportieve aanpak van Teefje wel knap, ik weet dat ik met de 2-4 overwinning tegen hem door de mazen van het net geglipt ben maar vind het knap dat hij geen onderscheid maakt voor de rest
Hoe bedoel je? Dat je zou verwachten dat hij zich dan expres zou laten verliezen tegen de slaakeboys of hoe? Dat zou helemaal niet kunnen want ik heb ook niks cadeau gekregen. Dat hij zijn ploeg niet kon opstellen tegen jouw neem ik je helemaal niet kwalijk en Teefje ook niet, maar wel Sjarel.
Door hem te bannen voor 1 wedstrijd strafte hij teefje helemaal niet want die had toch ruim punten genoeg om kampioen te spelen. De enige die hij hiermee straft zijn de runners-up voor de tweede plaats want Sjarel pleegt daar eigenlijk concurrentievervalsing door jouw de overwinning cadeau te geven. Ik vond die maatregel dus helemaal niet kunnen en ik hoop dat hij toch ook inziet dat hij hiermee fout zat, want hij straft hiermee de verkeerde namelijk mij, de slaakeboys en crystalthunder. Je hebt een vrijgeleide gekregen naar toch wel hoogst waarschijnlijk twee gratis punten (want zeg nu zelf gelijkspelen zou mogelijk zijn maar de kans zit er in van niet en een overwinning zou al zeer onwaarschijnlijk zijn), ik zou het zeer jammer vinden moesten deze punten het verschil maken in de promotiestrijd, maar nogmaals ik benadruk dat ik het niemand kwalijk neem behalve Sjarel zelf.
2-9-2008
Raffin

Post by Raffin »

Veg wrote:
Raffin wrote: Voor de rest vind ik de sportieve aanpak van Teefje wel knap, ik weet dat ik met de 2-4 overwinning tegen hem door de mazen van het net geglipt ben maar vind het knap dat hij geen onderscheid maakt voor de rest
Hoe bedoel je? Dat je zou verwachten dat hij zich dan expres zou laten verliezen tegen de slaakeboys of hoe? Dat zou helemaal niet kunnen want ik heb ook niks cadeau gekregen. Dat hij zijn ploeg niet kon opstellen tegen jouw neem ik je helemaal niet kwalijk en Teefje ook niet, maar wel Sjarel.
Door hem te bannen voor 1 wedstrijd strafte hij teefje helemaal niet want die had toch ruim punten genoeg om kampioen te spelen. De enige die hij hiermee straft zijn de runners-up voor de tweede plaats want Sjarel pleegt daar eigenlijk concurrentievervalsing door jouw de overwinning cadeau te geven. Ik vond die maatregel dus helemaal niet kunnen en ik hoop dat hij toch ook inziet dat hij hiermee fout zat, want hij straft hiermee de verkeerde namelijk mij, de slaakeboys en crystalthunder. Je hebt een vrijgeleide gekregen naar toch wel hoogst waarschijnlijk twee gratis punten (want zeg nu zelf gelijkspelen zou mogelijk zijn maar de kans zit er in van niet en een overwinning zou al zeer onwaarschijnlijk zijn), ik zou het zeer jammer vinden moesten deze punten het verschil maken in de promotiestrijd, maar nogmaals ik benadruk dat ik het niemand kwalijk neem behalve Sjarel zelf.
Ja wat kan ik hier op zeggen :)

Je hebt net als ik enkele random-tegenslagen gehad en ik vind dat gewoon 1 van ons 2 naar A moet.. het zou nog aardig moeten mislopen daarvoor :)
Veg

Post by Veg »

Yes ik heb gewonnen, met nog 1 thuiswedstrijd te gaan die normaal gezien gewonnen moet worden is de A-reeks in zicht. Hopelijk kan ik het afmaken.
2-9-2008
Raffin

Post by Raffin »

proficiat met je 2e plek.. het was en spannende strijd en nu is het allemaal aan jou om het af te maken.. ik ben tevreden met een 3e plek en volgend seizoen moet ik dan maar voor A gaan..
JOY

Post by JOY »

TGANG Kampioen in de B reeks na een 3-1 zege tegen Lindenhof

proficiat Tomazz

wie de tweede wordt weten we pas donderdag ,
er zijn nog drie kandidaten om te stijgen

Lindenhof en Overpelt hebben 59 punten
Italia 58 punten

bij gelijkheid van punten heeft Overpelt momenteel het beste doelgemiddelde
Italia ontvangt op de slotdag de kersverse kampioen Tgang
Lindenhof tegen AFC Ripensia Iasi