Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

Weer naar de 4e plaats door een kleine overwinning (maar ook redelijk voorzichtig gespeeld).
Smoje won verdiend van Mechelen en staat 2e. Pruis hangt vlak achter hem en de Rossoneri doen het nog steeds kalmpjes aan met 4 punten voorsprong.
SemperFidelis
Team Manager

Post by SemperFidelis »

matt wrote:Weer naar de 4e plaats door een kleine overwinning (maar ook redelijk voorzichtig gespeeld).
Smoje won verdiend van Mechelen en staat 2e. Pruis hangt vlak achter hem en de Rossoneri doen het nog steeds kalmpjes aan met 4 punten voorsprong.
Ik heb zeer agressief moeten spelen , want anders had ik verloren , reden :

- B-LM (+ jong) als CM.
- B-LB als LB.
- Bepaalde spelers niet fit.

Toch waren de linieratings duidelijk genoeg , dus een verdiende overwinning.

Probleem is nu wel dat ik mijn probleem 'opschuif' , want door mijn agressief spel , heb ik nu veel schorsingen en heb ik zelfs mijn B-LM niet meer als CM nu. Kan ook geen 4-3-3 spelen op een deftige manier door de schorsing van el Araichi (CB). Het is natuurlijk juist tegen Pruis , op zijn veld , jammer dat ik mij niet op mijn sterkste kan meten , hij heeft maar één schamele schorsing , en geen van betekenis. Daarna dan tegen Matt en Rossonieri , dusja mijn schorsingen van nu en dergelijke (+ verlies van Teamspirit zullen mij wel zuur gaan opbreken , want ben op nog spelers aan het bieden).
SemperFidelis
Team Manager

Post by SemperFidelis »

Het is voor volgend jaar , ik smijt mij nu volledig op transfers en moraalverlies. Spijtig dat ik geen SPFA-bezitter ben , want ik kan maar vijf vrb's tegelijk spelen helaas.
Quansey
Team President

Post by Quansey »

SemperFidelis wrote:Het is voor volgend jaar , ik smijt mij nu volledig op transfers en moraalverlies. Spijtig dat ik geen SPFA-bezitter ben , want ik kan maar vijf vrb's tegelijk spelen helaas.
't is nooit te laat é

voor amper 5€ kunt ge daar 18 weken mee voort.
Al eens uitgerekend hoeveel dat per dag is? 0,04€ !!! :lol:

En dan kunt ge uw uitleven met bekers tot en met, jongen.

Allé, laat u eens gaan, kom. :wink:
Quansey - Hoboken Wanderers
mr charlie

Post by mr charlie »

Quansey wrote:
SemperFidelis wrote:Het is voor volgend jaar , ik smijt mij nu volledig op transfers en moraalverlies. Spijtig dat ik geen SPFA-bezitter ben , want ik kan maar vijf vrb's tegelijk spelen helaas.
't is nooit te laat é

voor amper 5€ kunt ge daar 18 weken mee voort.
Al eens uitgerekend hoeveel dat per dag is? 0,04€ !!! :lol:

En dan kunt ge uw uitleven met bekers tot en met, jongen.

Allé, laat u eens gaan, kom. :wink:
jep en ge steunt SP 8)
daarvoor moet ge het eigenlijk doen :!:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
matt

Post by matt »

Kga ook algauw moeten overschakelen, als Pruis niet meer bij te halen valt.
SemperFidelis
Team Manager

Post by SemperFidelis »

matt wrote:
Kga ook algauw moeten overschakelen, als Pruis niet meer bij te halen valt.
Mjah nu gaat hij wel zeker winnen tegen mij , want mijn moraal is loooow en heb spelers verkocht en had vandaag vier matchen met een superkleine kern.

Anyway , kan meedoen nog hoor , sta tweede , geen probleem , maar ik denk aan mijn team voor volgend jaar , waarvan zoals al gezegd , er drie dertigers moeten verkocht worden nog. Wel jammer natuurlijk , want had speciaal een 30-jarige RB gekocht van 90% als 'tussenoplossing' , weggegooid geld onder andere. Was mijn bedoeling om te promoveren. Natuurlijk moet het dan wel volgend jaar , want anders zit ik weeral met het probleem van oudere spelers (nu gaat het misschien zelfs te jong zijn , zoals mijn LB van 19). Had beter verloren van Fort Boys Mechelen , want die zie ik graag promoveren , volgend jaar een tegenstander minder nog. Hopelijk gij , rossonieri en die kerel (2vd3)
visserke

Post by visserke »

Het vat lijkt af bij mijn spelers.
Met een 1 op 6 sluiten we de heenronde af; en zo verliezen we dus de voeling met de koppositie.
Huidige divisie: C7
Isis

Post by Isis »

Ik was 7% beter in een uitmatch en ik heb gelijkgespeeld. :-( Was een erg belangrijke wedstrijd :-( Niet leuk
Quansey
Team President

Post by Quansey »

Isis wrote:Ik was 7% beter in een uitmatch en ik heb gelijkgespeeld. :-( Was een erg belangrijke wedstrijd :-( Niet leuk
Tja, is weer een discutabel geval é, deze wedstrijd.
Laat ons het erop houden dat Dales het maximum haalbare er heeft uitgehaald hier. :wink:
Quansey - Hoboken Wanderers
Neorej

Post by Neorej »

Quansey wrote:
Isis wrote:Ik was 7% beter in een uitmatch en ik heb gelijkgespeeld. :-( Was een erg belangrijke wedstrijd :-( Niet leuk
Tja, is weer een discutabel geval é, deze wedstrijd.
Laat ons het erop houden dat Dales het maximum haalbare er heeft uitgehaald hier. :wink:
daar ben ik blij mee *-)
Ik verwacht verloren zonder LB en zonder GK
al was ik slechts 6 punten slechter, en dat met een TS van 84 :)
Eerste verlies dit seizoen!
Manager ofYotto
Image
Image
sanex

Post by sanex »

uit 1-0 verloren tegen the prince.

we zakken zo weer een plaats,naar plaats 6 terwijl de top 3 alsmaar verder wegsluipt
lobert

Post by lobert »

2-1 gewonnen met mooie ratings. Zo blijven we eerste en door het puntverlies van de nummers 2 en 3 lopen we iets uit. :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
racingboj

Post by racingboj »

Ik heb de heenronde afgesloten met een ruime 1-5 overwinning met mooie ratings. We blijven op 1 punt hangen van de leider maar laat dat net de ploeg zijn tegen wie ik de volgende match moet spelen. De heenmatch heb ik verloren, meede door slechte TS. Maar nu is mijn TS 100% en ik zit zonder geschorsten of gekwetsten. :twisted:
barto

Post by barto »

Ondanks verliezen blijven we 2e staan
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”