Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

B -Team ingesteld = 7 - 2 verlies :oops:

Ingecalculeerd natuurlijk, dus geen probleem. 15 punten blijft het, 6 punten bolven degradatiezone, 6de stek.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Xeom

Post by Xeom »

Joepie :!: Weer verloren :lol: Mijn jeugdspelers beginnen eindelijk een heel klein beetje op gang te komen :lol: Ze hebben nu mss toch allemaal al 2 of 3 skills voltraind :lol:
sjoerd

Post by sjoerd »

Heb ik het kampioenschap hier verloren? Tegen nummer 12 het tweede puntverlies geleden, 0-0 gelijk gespeeld. Morgen tegen nummer 13.
Prince88

Post by Prince88 »

gelukkig weer gewonnen vanochtend, zij het nipt met 1-0
morgen wacht een zware dobber op verplaatsing tegen de nummer 2 KRC PeHari, wij zullen deze wedstrijd ingaan met 88% TS en 2 geblesseerde A-spelers, we zullen gaan voor een gelijkspel en hopen dat de random ons maar eens mee zit :lol:
terry

Post by terry »

1-2 gewonnen, we stijgen naar de 2de plaats, morgen moeten we nog een wedstrijd tegen de nummer 12, en daarna achtereenvolgens tegen de nummers 4, 1 en 7. Dat zal wat moeilijker worden.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
armstech

Post by armstech »

131 in de linies en 0-2 gewonnen, meer als verdiend dus. Nu al puzellen voor de match van vrijdag tegen de (nog steeds!) coleider met ook 27/27.

Er zitten 4 (1van 19, 1 van 20 en 2 van 30) spelers in mijn kern die geen 2 wedstrijden na elkaar aankunnen willen ze op een ochtendsimulatie weer 100% fitheid krijgen + er zitten er een stuk of 4 bij met een gele kaart schorsing. Dat wordt dus spannend voor vrijdag
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

De tactiek voor dit seizoen houdt mooi stand, in een ongelooflijk spannende divisie: ik had hier gewoon kampioen kunnen spelen :shock: , maar daar ga ik me nu niet langer op vastpinnen. (De leider heeft nu nog maar 22 punten uit 9 speeldagen (27 punten), en dat vind ik erg weinig. Dan 3 ploegen met 18 punten, 2 met 16 punten en dan Sandscorpia met 15 punten. Dat zijn er 4 meer dan degradatiegebied)

Vandaag met A-Team 2 - 1 verloren, eerste verlies voor het A-team dit seizoen en wel wat slecht vallend: morgen immers opnieuw B-team en dan rekenen we niet op de punten. Donderdag is het nog eens met het B-team, pas vrijdag kan ik opnieuw hopen op puntenwinst. Hopelijk blijven we daartussen uit degradatiegebied.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
sjoerd

Post by sjoerd »

Morgen moet er gewonnen worden wil ik me ambities niet in de prullebak gooien!
armstech

Post by armstech »

weeral 3-1 gewonnen, dat is al de 8ste keer op 10 wedstrijden ofzo. Ook nog steeds gedeeld eerste, beiden hebben we 30/30. Vrijdag zou daar normaal een einde aan moeten komen want dan spelen we tegen elkaar. Gelukkig is het thuis, want ik kan dat thuisvoordeel nu wel goed gebruiken door blessures en dreigende schorsingen.

Vandaag dus 3-1 gewonnen, 126 in de linies met 55%Agressie, een rode kaart en een blessure. Mijn 2 CF'en blijven beiden op nummer 1&2 staan, met 12 en 10 treffers, de eerste achtervolger heeft er slechts 8.
sjoerd

Post by sjoerd »

1-0 W waardoor ik weer volop meedraai! 120 linierating gehaald met 90% ts, 2 B-spelers en met slechts 30% agressie!
Prince88

Post by Prince88 »

omg :?
verloren met 2-1 tegen de nr. 2 terwijl ik met 119 om 121 linieratings toch wel beter was, een gelijkspel was hier op zijn minst rechtvaardig geweest :roll:
nu staan de nummers 1 en 2 toch alweer 4 en 5 punten voor op mij, hopen dat de random hen nog wat tegenzit en dat ik in het tweede deel van het seizoen volop de achtervolging in kan zetten
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

3-4 overwinning. Sta nu op een gedeelde eerste plek met 25 punten. De volgende match moet ik thuis spelen tegen de ploeg die ook op de 1ste plek staat. We zien wel wat het wordt!
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
Voetbalkoning
Team Manager

Post by Voetbalkoning »

terry wrote:1-2 gewonnen, we stijgen naar de 2de plaats, morgen moeten we nog een wedstrijd tegen de nummer 12, en daarna achtereenvolgens tegen de nummers 4, 1 en 7. Dat zal wat moeilijker worden.
Je hebt geluk, de nummer 4 (nu de nummer 6 ondanks een knap gelijkspel uit tegen de koploper) heeft 4 geschorsten, waarvan er 3 basisspelers zijn :wink: Gelukkig speel ik thuis tegen je. Succes morgenvanavond!
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
Geronimo

Post by Geronimo »

1 FC Boereuh 28
2 Global Army 27
3 Bizone TM 24
4 FBC Atletas 21
5 msisis 20
6 B.T.F 19
7 VDJB 19
8 klax 19

Wel ook deze week met een 6/6 begonnen. Wat ons dus op de tweede plaats houdt. We hopen op promotie om dan wss toch weer direct te degraderen maar we kunnen het maar proberen zeker :)
Image
terry

Post by terry »

3-1 gewonnen, met een linierating van 126. We moeten nog enkele versterkingen proberen aan te trekken, vooral met lage agressie. We hebben nog enkele jeugdspelers die ook wel goed kunnen worden. We moeten minstens een linierating van 130 hebben om naar D te gaan.

@ voetbalkoning je hebt wel zeer goede vervangers voor die basisspelers.
Proficiat voor je gelijkspel tegen de eerste en veel succes voor de volgende wedstrijd.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”