Divisie E
Moderator: Moderator
Gewonnen met 2-3, en deze week een 6/9 behaald (we hadden minstens gerekend op 5/9, dus een goed resultaat). Alles ligt dicht bij mekaar in onze reeks, maar we blijven op de 1ste plek met 37 punten (12x winst, 2x verloren en 1x gelijk).

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
Voor een keer nog eens gewonnen in de liga tegen de 7de. Langzaam kruipen we naar boven, nu op een 12de stek (wel met kloof van 9 punten op 11de). Eens gekeken naar volgende week: 6p moet te doen zijn, 9/12 punten zou pas schoon zijn (moet tegen 4de, 8ste, 11de, en 13de), in de heenronde haalde ik eerste week 2puntjes... wel met TS van 60

Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Proficiat met het binnenhalen van de beker. Het was een mooie cup waarbij ik me wel geamuseerd heb.Wikke wrote:En terecht. Met ongeveer de B ploeg en toen nog een teamspirit onder 90%, en de ratings waren beter (op het randje). De finale morgen zal al wat moeilijker worden, Lesbuffalos zijn sterk. Maar in een persbericht werd mijn ploeg een 'obstakel' genoemd, dus hij krijgt het A team om tegen te spelen, vol fit en vol moraal, aangezien mijn tegenstander in de liga forfait moet geven. Mijn beste CM is wel geblesseerd, nu maar hopen dat het genoeg is, ik reken op een 128je. Teamspirit is nog stteds geen 100%...dino_001 wrote:Ik had wel graag doorgestoten tot de finale maar Kick and Rush team heeft roet in het eten gegooid bij de penaltyspappaert wrote:Ik hoop dat jullie allebei uit de degratiezone geraken. Mijn steun heb je alleszins. Ik ben er ondertussen in geslaagd om uit het dal te kruipen. Mede door een onverwachte overwinning tegen de nr. 2 sta ik zelfs lekker safe op de 7de plaats. Ik heb er wel mijn eigen F-cup voor moeten laten schietenMaar op dat moment stond ik nog te bedreigd en heb ik de competitie voor laten gaan.
Groeten,
dino_001
Het verschil tussen F en E is eigenlijk niet zo groot hoor. De teams zijn echter veel meer aan elkaar gewaagd. De besten van E zijn dus niet zo veel beter dan de besten uit F. Maar diegenen onderaan het klassement in E zijn wel een heel stuk beter dan die onderaan in F. Het gevolg is dat als door omstandigheden je linierating een stuk lager is, je plots alle wedstrijden verliest, maar als die linierating in orde is je weer veel matchen kan winnen. Dat is wat ik vooor had, ik hoop dat jij iets gelijkaardigs kan presteren.dino_001 wrote:Ik had wel graag doorgestoten tot de finale maar Kick and Rush team heeft roet in het eten gegooid bij de penaltys
Ik sta zwaar onder druk in de competitie met slechts 7p terwijl 10de al 19p heeft. Het zal dus heel zwaar worden maar ik heb nog hoop. Mijn heenronde heb ik met zeer slechte TS moeten spelen en haalde linieratings die lager waren dan 110. Die TS is nu terug op peil en zou ik toch tegen de 117-120 moeten kunnen halen. Veel wedstrijden heb ik verloren met 1 doelpuntje verschil, misschien kan dat nu net andersom
Ik wist eigenlijk niet dat het verschil in F en E zo groot was...

Ik hoop het ook... Ik heb vandaag toch mijn laatste wedstrijd van heenronde gewonnen van een veel hoger geklasseerde en hoop volgende week 6-9p te halen, in heenronde was dat slechts 2p. Ik doe mijn best.pappaert wrote:
Het verschil tussen F en E is eigenlijk niet zo groot hoor. De teams zijn echter veel meer aan elkaar gewaagd. De besten van E zijn dus niet zo veel beter dan de besten uit F. Maar diegenen onderaan het klassement in E zijn wel een heel stuk beter dan die onderaan in F. Het gevolg is dat als door omstandigheden je linierating een stuk lager is, je plots alle wedstrijden verliest, maar als die linierating in orde is je weer veel matchen kan winnen. Dat is wat ik vooor had, ik hoop dat jij iets gelijkaardigs kan presteren.
-
- Member of the Soccer Project Association
Onvoorzien puntenverlies en bij de tussenstop staan we slechts 11de met 3 punten achterstand op de 10de. Niet gepland, maar we gaan het opnieuw goedmaken na de onderbreking. Enkele spelers passen zich veel minder snel aan het team aan dan gehoopt en gedacht, en dat kost ons veel punten. Gelukkig is onze teamspirit dan wel weer bijna hersteld (nu 94%)

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Het gaat niet goed met het team, we moeten ons herpakken na de tussenstop en aanknopen met een overwinning. Trainer Van Der Elst kreeg bakken kritiek, en misschien wel terecht. Er wordt gefluisterd dat hij ontslagen zal worden.
Palmares VAN DER ELST Hugo
Leeftijd: 39
Nationaliteit: Belg
Contract: officieel nog 6 maanden
Bij FC Sandscorpia sinds: seizoen 14
Opvolger van: Trond Saint-Jean
Resultaten:
seizoen 14: 3de in F216
seizoen 15: 3de in F216
seizoen 16: kampioen in F216
seizoen 17: huidig 11de in E.72
Bekers gewonnen:
dino's privécup
Turnaj vlk
Palmares VAN DER ELST Hugo
Leeftijd: 39
Nationaliteit: Belg
Contract: officieel nog 6 maanden
Bij FC Sandscorpia sinds: seizoen 14
Opvolger van: Trond Saint-Jean
Resultaten:
seizoen 14: 3de in F216
seizoen 15: 3de in F216
seizoen 16: kampioen in F216
seizoen 17: huidig 11de in E.72
Bekers gewonnen:
dino's privécup
Turnaj vlk

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Misschien welterry wrote:Het gaat misschien beter met een andere manager.sjoerd wrote:Terug van vakantie. Sta nu 2e met 35 punten. Deze week 7 punten gepakt! PiRLo had de week mijn team verzocht en dat heeft hij meer dan goed gedaan, ik heb meer punten (en hogere linierating) gehaald dan ik dacht.

-
Global Army 1 - 1 FBC Atletas
39' 0 - 1 Mantas Kochanauskas
Geoffrey 'TopSpits' Iachtchouk 1 - 1 50'
3 - 4 - 3 Formatie 5 - 3 - 2
70% Stijl 35%
75% Agressie 65%
42% Verdediging 69%
41% Middenveld 28%
46% Aanval 23%
Ongelofelijk door dit gelijkspel, blijf ik tweede staan. Nog erger de derde komt op gelijke punten. Ik kan nog altijd niet verstaan dat dit is gebeurd. Linieratings beter, thuisvoordeel, hogere agressie, en hogere stijl. De vijfmans verdediging heetf me precies onterecht gelinched.
39' 0 - 1 Mantas Kochanauskas
Geoffrey 'TopSpits' Iachtchouk 1 - 1 50'
3 - 4 - 3 Formatie 5 - 3 - 2
70% Stijl 35%
75% Agressie 65%
42% Verdediging 69%
41% Middenveld 28%
46% Aanval 23%
Ongelofelijk door dit gelijkspel, blijf ik tweede staan. Nog erger de derde komt op gelijke punten. Ik kan nog altijd niet verstaan dat dit is gebeurd. Linieratings beter, thuisvoordeel, hogere agressie, en hogere stijl. De vijfmans verdediging heetf me precies onterecht gelinched.

Gisteren gewonnen tegen 13de en vandaag verloren tegen 4de. Ondertussen heeft 10de wel al 12p voorsprong...dino_001 wrote:Voor een keer nog eens gewonnen in de liga tegen de 7de. Langzaam kruipen we naar boven, nu op een 12de stek (wel met kloof van 9 punten op 11de). Eens gekeken naar volgende week: 6p moet te doen zijn, 9/12 punten zou pas schoon zijn (moet tegen 4de, 8ste, 11de, en 13de), in de heenronde haalde ik eerste week 2puntjes... wel met TS van 60