Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

1-0 verloren bij Sora All Stars.
Smoje

Post by Smoje »

Die Pruis is wel plots sterk geworden é...vorig jaar was die veel minder.

Fortboys Mechelen is ook zeer sterk , ik weet nie wie ik het liefste zie vertrekken.

Ik ben wel veel goeie spelers aan't verliezen , heb goeie jongere spelers nu , maarja hun bp is natuurlijk niet hetzelfde als die ouwere die weg zijn. Dus volgend jaar kan een flop zijn en dan heb ik misschien al spijt van mijn niet-promotie , maarja... Al mijn tweede RB in drie seizoenen dat ik moet laten gaan met BP 70+ (deze 72) , wegens té oud geworden. Nu mijn allerlaatste speler van mijn eerste seizoen , CF Gabriel Adjaoud , die net 31 geworden is. Klote , klassieker die kerel.
Ghent Semper Fidelis.
matt

Post by matt »

Check eens de persberichten in de competitie ivm die laatste anciens die vertrekken.
Je bent niet de enige :)

Pruis is idd goed versterkt, maar ik heb er toch relatief makkelijk van kunnen winnen op zijn veld in de heenronde. Mss is het nogal recent.

Mechelen is dan weer afgezwakt, of hij moet de motivatie niet meer hebben om er voor te gaan maar dat zou me verbazen. Hij liet vooral een paar weekskes geleden nogal wat liggen meen ik me te herinneren, anders stond ie nu tweede. Mss op vakantie geweest, kan ook.
Molleke

Post by Molleke »

Brute pech.
Beter in de ratings, thuiswedstrijd en maar 0-0.
En dat terwijl de ploegen boven mij punten laten liggen.
ImageImage
racingboj

Post by racingboj »

SHIT! 0-0 gespeeld op verplaatsing, mijn RB krijgt een blessure, en mijn B-RB die normaal altijd op de bank zit was al beblesseerd. En morgen moet ik tegen de co-leider, zonder RB dus, ik heb het gevoel dat allles uit mijn handen gaat glippen...
visserke

Post by visserke »

3-4 winst. We blijven op 1. Het begint te spannen! :shock:
Huidige divisie: C7
lobert

Post by lobert »

ALTIJD DIE KUTINTERNETVERBINDING. 5!! dagen zonder internet gezeten. Kampioenschap zo goed als verspeeld..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
matt

Post by matt »

Gewonnen met 0-1 bij de kenny's. Een mooi duel vond ik.
sanex

Post by sanex »

1-2 verloren tegen Club bruges
visserke

Post by visserke »

lobert wrote:ALTIJD DIE KUTINTERNETVERBINDING. 5!! dagen zonder internet gezeten. Kampioenschap zo goed als verspeeld..
Ai das minder.

Kdacht al dat er de laatste dagen iets serieus mis was met uw ploeg. :?
Huidige divisie: C7
mr charlie

Post by mr charlie »

lobert wrote:ALTIJD DIE KUTINTERNETVERBINDING. 5!! dagen zonder internet gezeten. Kampioenschap zo goed als verspeeld..
4 punten moet te doen zijn!
Dan smaakt de overwinning nog zo zoet!

Ps ik wil je uit men reeks :lol:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Isis

Post by Isis »

Morgen speelt Verbroedering Robbeke tegen Mindelo FC. Match van de dag in C1. Misschien zelfs wel beslissend voor de titel?! We zetten in ieder geval ons beste beentje voor. En jullie supporteren toch wel voor mij hooooop ik :wink: :lol:
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Isis wrote:Morgen speelt Verbroedering Robbeke tegen Mindelo FC. Match van de dag in C1. Misschien zelfs wel beslissend voor de titel?! We zetten in ieder geval ons beste beentje voor. En jullie supporteren toch wel voor mij hooooop ik :wink: :lol:

rpg_gamer en zijn die hard isis fans starten al een mexican wave om de sfeer in het stadion tot een hoge temperatuur te brengen :wink:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Smoje

Post by Smoje »

Sta tweede weer nu , ondanks onnodige puntenverliesjes de laatste tijden. Raar maar waar.

Maar mijn TS is 66% voor morgen , dus 't is over :P

Als ik mijn team bekijk , heb ik veel aan kwaliteit ingeboet (door leeftijd) , maar heb ik veel jonge spelers en jeugd bij , wat ik al een seizoen of twee niet meer deed eigenlijk (op jeugd speculeren).

Door dat bepaalde spelers op de ideale leeftijd zijn en andere nog niet , maar wel goed zijn , verwacht ik volgend jaar toch een moeilijk seizoen nog. En tegen dat deze op ideale leeftijd zijn , zijn de andere weer te oud. Kloteleeftijdregeling van SP.
Ghent Semper Fidelis.
mr charlie

Post by mr charlie »

Smoje wrote:Sta tweede weer nu , ondanks onnodige puntenverliesjes de laatste tijden. Raar maar waar.

Maar mijn TS is 66% voor morgen , dus 't is over :P

Als ik mijn team bekijk , heb ik veel aan kwaliteit ingeboet (door leeftijd) , maar heb ik veel jonge spelers en jeugd bij , wat ik al een seizoen of twee niet meer deed eigenlijk (op jeugd speculeren).

Door dat bepaalde spelers op de ideale leeftijd zijn en andere nog niet , maar wel goed zijn , verwacht ik volgend jaar toch een moeilijk seizoen nog. En tegen dat deze op ideale leeftijd zijn , zijn de andere weer te oud. Kloteleeftijdregeling van SP.
das waar, als je niet continu verjongt zit je voor je het weet met een te oude ploeg
En verjongen kost je TS en geld + meetsal verlsechter je iets
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”