een manager kan hem steeds verkopen he, je kan misschien eens deftig overbieden, dat kan wonderen doensjoerd wrote:Damn...ik dacht al, want steeds als ik speler wil en de tijd bijna verstreken is wordt erover heen geboden. Zo kun je hem nooit krijgen. Vind eigenlijk dat er een max. aan aantal dagen op TL moet komen!AzAlKmAaR wrote:Nee.. Als er elke x weer hoger geboden wordt kan het wel weken doorgaan (hoorde ik van Vincent)sjoerd wrote:Is er een maximum van dagen dat een speler op de lijst kan staan? En zo ja hoeveel?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
sjoerd
- Member of the Soccer Project Association
Jep, maar als je het van weinig geld moet hebben gaat dat nietIsis wrote:een manager kan hem steeds verkopen he, je kan misschien eens deftig overbieden, dat kan wonderen doensjoerd wrote:Damn...ik dacht al, want steeds als ik speler wil en de tijd bijna verstreken is wordt erover heen geboden. Zo kun je hem nooit krijgen. Vind eigenlijk dat er een max. aan aantal dagen op TL moet komen!AzAlKmAaR wrote: Nee.. Als er elke x weer hoger geboden wordt kan het wel weken doorgaan (hoorde ik van Vincent)
Wat je niet kan krijgen; moet je ook niet willen hebben.sjoerd wrote:Jep, maar als je het van weinig geld moet hebben gaat dat nietIsis wrote:een manager kan hem steeds verkopen he, je kan misschien eens deftig overbieden, dat kan wonderen doensjoerd wrote: Damn...ik dacht al, want steeds als ik speler wil en de tijd bijna verstreken is wordt erover heen geboden. Zo kun je hem nooit krijgen. Vind eigenlijk dat er een max. aan aantal dagen op TL moet komen!
Huidige divisie: C7
-
sjoerd
visserke wrote:Het gaat hier neit om goede spelers he.sjoerd wrote:Jep, maar als je het van weinig geld moet hebben gaat dat nietIsis wrote: een manager kan hem steeds verkopen he, je kan misschien eens deftig overbieden, dat kan wonderen doenOm spelers van maximaal 70-75% maxed
![]()
Wat je niet kan krijgen; moet je ook niet willen hebben.
-
boever_001
- Assistant Coach
Re: <<<***De vraagjestopic***>>>
ik heb een vraagje
heb je zo gene tips voor de teapspirit omhoog te doen of hoog te houden??
vriendelijke groetn boeveros
-
PiRLo
weinig spelers verkopen en kopen, een beetje verdelen en veel wedstrijden spelenboever_001 wrote:ik heb een vraagje

-
boever_001
- Assistant Coach
PiRLo wrote:weinig spelers verkopen en kopen, een beetje verdelen en veel wedstrijden spelenboever_001 wrote:ik heb een vraagje
thnx pirlo zal ek onthoude
have a nice day!!!!