Jij en Brever staan op de lijst en de kans is groot dat jullie beiden kunnen inhakenboysteenkist wrote:Is er al bekend of er voor volgend seizoen een plekje voor me is weg gelegd in de BeneLeague?

Moderator: Moderator
Jij en Brever staan op de lijst en de kans is groot dat jullie beiden kunnen inhakenboysteenkist wrote:Is er al bekend of er voor volgend seizoen een plekje voor me is weg gelegd in de BeneLeague?
Dat heb je mooi en goed gezegd Remedy, ik wil me hier dan ook graag bij aan sluiten.remedy73 wrote:Mijn complimenten voor beide organisatoren van de Beneliga (Ron Jeremy en Rohalt). Zij gaan nu voor de 6e maal op rij de Beneliga organiseren en ik vind dat ze dat zeer bekwaam doen. Een goede organisatie is geen vanzelfsprekendheid. Daar mag best eens bij stil gestaan worden! Dus heren, bedankt en ga zo door!!
Vanaf volgende week maandag t/m zondag is de eerste ronde. De eerste ligaweek is vaak lastig te plannen door vrb's en ligazaken edboysteenkist wrote:Is het de bedoeling dat in week 1 van dit seizoen de eerste wedstrijden al gespeeld gaan worden?