Brrrr, straks thuis tegen TeamSOAD, dit seizoen een van de sterkste B2-ploegen tot nu toe.
Ik heb me uitstekend voorbereid door de selectie de hele dag naar Mezmerize en Hypnotize te laten luisteren. Wat dat betreft staan we alvast op gelijke voet met de tegenstander
Ik verwacht een goedgevuld en intimiderend stadion, en 136 aan linieratings, mits er geen rode kaarten vallen. Niet slecht voor een vrijdag denk ik, de vraag is wat SOAD er tegenover kan stellen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Een prachtig resultaat, en hierdoor wordt de strijd om de tweede plek weer interessant voor de nummers 2 tot en met 8. Unirea Iasi staat nu 7 punten los.
Als hij zo doorgaat zal hij zeker naar de A gaan.
Woohoo! Ik droom stiekem van 9 punten volgende week, niet makkelijk maar wel haalbaar. Als het lukt moeten we toch wel rond de 3e plaats staan weer
FC Wageningen
4-3 verloren door rode kaart van LB in de 53e minuut. Jammer.
Liga is niet langer prioriteit, ga zeker terug naar C. Ben te plat voor B, zoals ik eigenlijk wel had verwacht.
Gelijkgespeeld omdat mijn CB al vroeg geblesseerd is geraakt. 'Toevalligerwijs' was mijn reserve CB ook al geblesseerd zodat we de komende week lekker geen CB hebben. Echt ongelooflijk dit seizoen
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Heb blijkbaar m'n IO's niet ingesteld, nonde... 1% beter, gelijkspel, geen winst natuurlijk... Ik ga dringend punten moeten pakken of it's all over dit seizoen
2% beter op verplaatsing weer , omgekeerd zou dat een verlies betekenen voor mij , nu speel ik gelijk.
Speelde niet in 4-3-3 , heb 3-4-3 gespeeld , om de nadruk op midden en aanval te leggen , want had geen RB om op te stellen. Heb dan maar een jonge CB op de RB gesteld , nu winnen had van goudwaarde geweest. Achtervolgers verliezen en dit was een rechstreekse concurrent. 10/12 deze week.
sljivovica wrote:Brrrr, straks thuis tegen TeamSOAD, dit seizoen een van de sterkste B2-ploegen tot nu toe.
Ik heb me uitstekend voorbereid door de selectie de hele dag naar Mezmerize en Hypnotize te laten luisteren. Wat dat betreft staan we alvast op gelijke voet met de tegenstander
Ik verwacht een goedgevuld en intimiderend stadion, en 136 aan linieratings, mits er geen rode kaarten vallen. Niet slecht voor een vrijdag denk ik, de vraag is wat SOAD er tegenover kan stellen
...
1-0 tegen SOAD
Een prachtig resultaat, en hierdoor wordt de strijd om de tweede plek weer interessant voor de nummers 2 tot en met 8. Unirea Iasi staat nu 7 punten los.
Als hij zo doorgaat zal hij zeker naar de A gaan.
Woohoo! Ik droom stiekem van 9 punten volgende week, niet makkelijk maar wel haalbaar. Als het lukt moeten we toch wel rond de 3e plaats staan weer
SoaD is meer dan enkel Hypnotize & Mezmerize, je hebt me blijkbaar niet genoeg gescout maar wel chapeau voor je prestatie deze morgen, je was de betere ploeg en ik had maar mijn kansen moeten afmaken (10 voor mij tov 7 voor jou). Doe zo verder, misschien nog een betere keeper in doel en het zou wel eens een leuk seizoen kunnen worden voor je
bLo0dHuNt3r wrote:SoaD is meer dan enkel Hypnotize & Mezmerize, je hebt me blijkbaar niet genoeg gescout maar wel chapeau voor je prestatie deze morgen, je was de betere ploeg en ik had maar mijn kansen moeten afmaken (10 voor mij tov 7 voor jou). Doe zo verder, misschien nog een betere keeper in doel en het zou wel eens een leuk seizoen kunnen worden voor je
Thanks
"System of a Down" en "Toxicity" waren trouwens al lang en breed bekend binnen de selectie, alleen "Steal this Album" ken ik nog niet
De keeper was trouwens mijn C-keeper, die zal wel 69/70 halen zodra de A-en B-keeper weg zijn. Verder was m'n elftal vrijwel compleet, afgezien van m'n A-CF, maar die wordt al een dagje ouder.
Al met al ben ik dit seizoen een tikkie sterker dan vorig seizoen, maar komend seizoen verwacht ik wel problemen door de vergrijzing.
We shall see, we shall see...
FC Wageningen
Eindelijk onze 1e overwinning behaald dit seizoen na al die gelijke spelen. Morgen tegen Drambuie moeten we eveneens 3 putnen pakken, waardoor we zomaar een aantal plaatsen kunnen gaan stijgen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
- Mijn A-LM kwam juist uit blessure en viel zaterdag al opnieuw uit , dus opnieuw met mijn enige andere LM (andere is jeugd) , die is dan morgen nog eens geschorst ook. Dus geen LM.
-Speelde met mijn B-CM , A-CM geschorst , C-CM (die eigenlijk nog B-CM was) , verkocht om een CB te kunnen kopen. Daarom speelde ik nog eens 4-3-3.Morgen is ook mijn B-CM geschorst.
Ondertussen is mijn B-keeper ook nog uitgevallen.Terwijl ik onlangs mijn C-keeper verkocht heb.
Ik had de grens op eerst ronde : 20 punten gezet. Heb er nu al 21. Tweede ronde hetzelve. Om een seizoen door te maken zonder degradatie en zonder echt er naar te moeten kijken om hoger te eindigen. Het konden er hier en daar al meer zijn , maar dit jaar heb ik geen doelen in de liga, buiten rustig kennismaken met de reeks en spelers verkopen en vervangen.
Vrij makkelijke overwinning op 't Is Niks.
Hij is voor vrijwel iedereen te verslaan zolang je 'm maar niet onderschat.
Vannacht de laatste lastige wedstrijd van de eerste helft, Lindenhof thuis.
Ik heb een nadeel door mijn iets lagere TS, maar een voordeel door veel schorsingen en een blessure bij Lindenhof, die ongelukkig voor hem uitvallen. Ik hoop dan ook de punten thuis te kunnen houden.
Vrijdag is een eitje, dus tot maandag aan kunnen we lekker relaxen.
De komende dagen wordt alweer de 10e Wageningen Open georganiseerd, hopelijk kunnen we een sterk veld bij elkaar regelen.
Vorig jaar was het zwakker dan normaal met slechts 1 B-ploeg (moi) en 4 a 5 D-ploegen, de rest lager.
FC Wageningen
godverdomme
nu ben ik het echt beu hé !!!!
als ik 1 % slechter ben verlies ik bijna altijd
nu ben ik 1 % beter en ist weer gelijkspel
pfff , zit echt niet mee dit seizoen ...
we hadden die punten tegen de nr 1 zeker kunnen gebruiken ...
kvk dries wrote:godverdomme
nja,
dat is nog niks , ik speelde gisteren met 100% agressie en mijn tegenstander met 30% agressie... niemand kreeg een kaart.. dus gevolg....: ik haalde 133% en hij maar 124% en wat denk je? jaja, maar een 0-0 op zijn veld
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
kvk dries wrote:godverdomme
nja,
dat is nog niks , ik speelde gisteren met 100% agressie en mijn tegenstander met 30% agressie... niemand kreeg een kaart.. dus gevolg....: ik haalde 133% en hij maar 124% en wat denk je? jaja, maar een 0-0 op zijn veld
kweet dat er ergere random is hoor
maar ja dat is de frustatie , al 3-4-5 keer 1 % slechter bijna telkens verlies
dan ben ik nu 1 keeer 1 % beter , en dan ist gelijk ...
maarja kdenk dat we voor de 12e plaats nu gaan strijden