Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

kvk dries
Member of the Soccer Project Association

Post by kvk dries »

Smoje wrote:
kvk dries wrote:
Smoje wrote:Morgen tegen de rekenbreinen , ben met hem overgekomen van C.2.
en jz zal wss winnen :wink:
Dit waren profetische woorden.

Waat mij wel zorgen baart , weer maar met 1-0 , terwijl op één na , al mjin spelers minstens bp 70 haalden (de cm was B-cm en net uit blessure en maar in de 80% fitheid) en bij u haalde geen enkele speler geen bp hoger dan 68 (ook door omstandigheden : fitheden , schorsingen , ...). Dus is geen stek op UW team ,maar zorgen om het mijne. Had 136 linieratings. (onfitte B-cm , 89% ts , ..) tegenover 128 (wat ik eigenlijk veel vind tov uw bp's?)

Anyway het zijn drie zeer belangrijke punten. Ik voel mij opeens zeer veilig en ik denk dat de competitie in een definitieve plooi gevallen is ivm de 8 blijvers nu , nu dat ook gangstakiller safe staat. Ik zie alleen rekenbreinen nog hogerop geraken eventueel.

29punten nu + 6 punten er normaal nog bij van de twee ploegen die in vereffening gingen (uitverkoop) = 35. Nog vijf punten voor de door het bestuur opgelegde veilige 40 punten. Moet nog tegen de huidige 11-12 en 13 ook ,dus dan durf ik zonder blad voor de mond zeggen : dat moeten er minstens 5 zijn.
zie maar dat ge van de 11 - 12 - 13 wint hé :D
zodat ik terug naar C 2 kan en dus 12es eindigt :wink:
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Hopelijk winnen we morgen gewoon van Superbiennies, dan kunnen we ons op gaan maken voor een hele zware week wat misschien 0 punten gaat opleveren.

Maandag - Voetbal Club Brugge (uit) nr 2
Dinsdag - SCS (uit) nr 4
Donderdag - SLB Carcavelos (thuis) nr 3
Vrijdag - Verbroedingering Robbeke (uit) de huidige bekerwinnaar

Hier zouden de concurrenten in de onderste regionnen flink op ons in kunnen lopen, maar gelukkig is de rest van het schema niet al te moeilijk en sinds we een TS oven de 90% hebben, zijn we er toch wel achter gekomen een sterk team te hebben.

Volgend seizoen kampioen worden, lijkt me geen onmogelijke opgave.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Smoje

Post by Smoje »

Ik heb ook een zeer raar verdeeld schema.

Nu komen er nog allemaal moeilijkere na elkaar (is meestal zo bij mij) en de laatste matchen moet ik tegen de huidige degradatieplaatsen.

Morgen tegen nr 3 , te pakken , maar ik had een niet-agressieve arbiter moeten hebben , dan had het ideaal geweest voor mij. Is op verplaatsing ook.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Al met al wel een leuk seizoen in B.1 Nop's Heroes laat het nu wel een beetje zitten met 3 gelijke spelen op rij. Voetbal Cub Bruge, SCS en SLB Carcavelos, alle 3 topteams die in de A mee kunnen, zitten hem daarom op de hielen. Wat me op valt is Isis, de huidige bekerwinares, die had ik toch wel wat hoger in de ranglijst verwacht.

Speel nu in B.1
Isis

Post by Isis »

gangstakiller wrote:Al met al wel een leuk seizoen in B.1 Nop's Heroes laat het nu wel een beetje zitten met 3 gelijke spelen op rij. Voetbal Cub Bruge, SCS en SLB Carcavelos, alle 3 topteams die in de A mee kunnen, zitten hem daarom op de hielen. Wat me op valt is Isis, de huidige bekerwinares, die had ik toch wel wat hoger in de ranglijst verwacht.
Een paar spelers waren echt oud en die moest ik vervangen. Bovendien heb ik met die bekercampagne echt het onderste uit de kan gehaald wat betreft moral en fitheid, dat kan ik niet in de competitie, want dan speel ik mijn ploeg kapot :-)
fdp99
Coach

Post by fdp99 »

gangstakiller wrote:Hopelijk winnen we morgen gewoon van Superbiennies, dan kunnen we ons op gaan maken voor een hele zware week wat misschien 0 punten gaat opleveren.

Dinsdag - SCS (uit) nr 4

Hier zouden de concurrenten in de onderste regionnen flink op ons in kunnen lopen, maar gelukkig is de rest van het schema niet al te moeilijk en sinds we een TS oven de 90% hebben, zijn we er toch wel achter gekomen een sterk team te hebben.

winst morgen mag geen probleem zijn...zoals verwacht zijn mijn A-GK en B-GK niet beschikbaar

:cry: :(
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Door wat overmoedig te worden, heb ik voor het geld gespeeld de afgelopen week en de comp een beetje links laten liggen.
Geen beste zet.
Volgende week hoop dat het weer beter gaat door af en toe een bekertje te laten lopen. Wel heb ik wat transfers de aankomende week.

Ik ga nog steeds uit van een promotie.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
sljivovica

Post by sljivovica »

Drama-week...
1 punt gewonnen (Mira uit) en 5 verloren (montenegro thuis gelijk, Ollivier thuis verloren)
Dit wordt een grijs seizoen, de 100%-spelers en ouwetjes zullen weer meer gespaard gaan worden vanaf nu.
Uiteraard gaan we nog wel elke pot in om te winnen, top-5 is het nieuwe doel. :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
kvk dries

Post by kvk dries »

3 belangrijke punten gewonnen van the pinkies die toch 4es stonden
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Met de B-jongens 3-2 verloren op het veld van de Zoeloe's.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

Smoje wrote:Ik heb ook een zeer raar verdeeld schema.

Nu komen er nog allemaal moeilijkere na elkaar (is meestal zo bij mij) en de laatste matchen moet ik tegen de huidige degradatieplaatsen.

Morgen tegen nr 3 , te pakken , maar ik had een niet-agressieve arbiter moeten hebben , dan had het ideaal geweest voor mij. Is op verplaatsing ook.
Heb hem gepakt op zijn eigen veld. 6/6 tegen de toenmalige derde plaats. (die mét die zes punten nu vijf punten voorstond op de tweede plaats). Mits een beetje meer concentratie en oppassendheid op de nodige momenten , random die beetje meezit (bvb eens een speler krijgen of blessurelast verminderen) en inpassing van matchen , moet ik in de toekomst een start als dit seizoen kunnen vermijden.

Hij speelde thuis , hij speelde 5% agressiever en ik had 91% moraal.

Nu heb ik volgende week Noppp's en SCS én Voetbal Club Brugge o.a na elkaar (nr's 1 , 2 en 3) , slechte regeling. Maar nu met die drie punten erbij zou het een schande zijn als ik nog zak. Dus ik ga nu mijn team verder ombouwen.

In ieder geval heb ik al kunnen bepalend zijn in de titelstrijd, want anders hadden we normaal een andere kampioen. :wink:
Last edited by Smoje on Fri Mar 09, 2007 9:31 pm, edited 1 time in total.
Ghent Semper Fidelis.
fdp99
Coach

Post by fdp99 »

gangstakiller wrote:Hopelijk winnen we morgen gewoon van Superbiennies, dan kunnen we ons op gaan maken voor een hele zware week wat misschien 0 punten gaat opleveren.

Dinsdag - SCS (uit) nr 4

proficiat met de overwinning :wink:
gangstakiller

Post by gangstakiller »

fdp99 wrote:

Dinsdag - SCS (uit) nr 4

Dank je. Al was het geen gelijke strijd met jouw jeugdkeeper op doel. Ik vond het alleen neit zo leuk dat je mijn top-RB voor 9 dagen eruit hebt geschopt. :P

Speel nu in B.1
fdp99
Coach

Post by fdp99 »

gangstakiller wrote:
fdp99 wrote:

Dinsdag - SCS (uit) nr 4

Dank je. Al was het geen gelijke strijd met jouw jeugdkeeper op doel. Ik vond het alleen neit zo leuk dat je mijn top-RB voor 9 dagen eruit hebt geschopt. :P
Sorry daarvoor, maar de jeugd moet ook zijn kans krijgen nietwaar :wink:
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Een lekkere LB binnengehaald. Daar lag de zwakke plek in mijn team. Met deze topper niet meer :D

Speel nu in B.1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”