bastardVeg wrote:19 punten voorsprong op nummer twee

mja, je reeks is 10x simpeler dan die van mij :p
mja, gij ebt al eens verloren, ik nog ni \o/ ownd

Moderator: Moderator
bastardVeg wrote:19 punten voorsprong op nummer twee
Ja, de andere teams in die reeks zijn allemaal ongeveer even slecht waardoor zelfs de nummer twee al 6 wedstrijden heeft verloren. Spannender zou het zijn geweest wanneer er 1 team zou zijn dan beter is als de rest maar nog altijd slechter als mij, dan zou ik het seizoen in prinicpe met maar 6 punten meer moeten eindigen als de nummer 2. Maarja zo spannend is het dus niet en ik verwacht begin volgende week al mathematisch kampioen te zijnbuffalo_rulez wrote:
mja, gij ebt al eens verloren, ik nog ni \o/ ownd
haha :p nja da suckt wel ja :pVeg wrote:Ja, de andere teams in die reeks zijn allemaal ongeveer even slecht waardoor zelfs de nummer twee al 6 wedstrijden heeft verloren. Spannender zou het zijn geweest wanneer er 1 team zou zijn dan beter is als de rest maar nog altijd slechter als mij, dan zou ik het seizoen in prinicpe met maar 6 punten meer moeten eindigen als de nummer 2. Maarja zo spannend is het dus niet en ik verwacht begin volgende week al mathematisch kampioen te zijnbuffalo_rulez wrote:
mja, gij ebt al eens verloren, ik nog ni \o/ ownd![]()
Ja ik heb helaas al verloren, met 11% betere linieratings nogwel
Veel succes nog in die volgende weekdino_001 wrote:3-5 gewonnen en nog steeds een derde plaats. Eén punt achtestand op tweede, 3 op eerste
Volgende week wordt cruciaal, tegen 4de, 5de, 1ste en 2de!!!
Merci!Fikkiezero wrote:Veel succes nog in die volgende weekdino_001 wrote:3-5 gewonnen en nog steeds een derde plaats. Eén punt achtestand op tweede, 3 op eerste
Volgende week wordt cruciaal, tegen 4de, 5de, 1ste en 2de!!!.
4-1 verlies. Ik vermoed dat de grootste nederlagen (met als toppunt 10-0 verlies) nu wel achter ons liggen. Ik hoop vanaf nu tot het einde van het seizoen toch nog 1 punt te pakken.