Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association

Post by mr charlie »

MARKLUIJTEN wrote:
Celtic'85 wrote:Congrats, Smoje en succes in B. ! :D
En Markluijten, welkom alvast in de C topic. Leuk dat er een aktieve forummer bijkomt. :wink:
Bedankt voor het warme onthaal, ik zal zeker elke dag mijn stukje schrijven volgend seizoen.
geef hem een warm onthaal :lol:
en hou een plekje bij want ik kom terug 8)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

mr charlie wrote:
MARKLUIJTEN wrote:
Celtic'85 wrote:Congrats, Smoje en succes in B. ! :D
En Markluijten, welkom alvast in de C topic. Leuk dat er een aktieve forummer bijkomt. :wink:
Bedankt voor het warme onthaal, ik zal zeker elke dag mijn stukje schrijven volgend seizoen.
Ik ga na het volgende seizoen lekker naar B dus dan mag je mijn plaatsje hebben. :lol: :lol: :lol:

Zelf verzekerd hé.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
mr charlie

Post by mr charlie »

MARKLUIJTEN wrote:
mr charlie wrote:
MARKLUIJTEN wrote: Bedankt voor het warme onthaal, ik zal zeker elke dag mijn stukje schrijven volgend seizoen.
Ik ga na het volgende seizoen lekker naar B dus dan mag je mijn plaatsje hebben. :lol: :lol: :lol:

Zelf verzekerd hé.
héhé
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

en we gaan naar B :)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Proficiat kvk dies en bonne chance in de B. !

Heb vanmorgen 2-2 gespeeld op het veld van Agustina, en sta nu nog drie punten voor op los cules en brs. Morgen komt kampioen Vesalius naar ons, dus grote kans op een verlieswedstrijd, laatste dag heb ik het fc team. Indien los cules dan alles wint, zal het doelpuntensaldo op de laatste dag bepalend kunnen zijn. brs heeft te weinig winstwedstrijden om nog 2e te kunnen eindigen. Hopen op een goede random morgen en een onverwacht puntje :roll: !
Momenteel in C.7
Celtic 85
Pol Debosduif

Re: OEF !!

Post by Pol Debosduif »

Tweety wrote:4 - 3 gewonnen tegen de belangrijkste degradatieconcurrent Slaakeboys :D

Ik had niet gedacht dat ik nog zo in de problemen zou komen. :shock:

6 speeldagen geleden stond ik nog derde en nu moet ik nog knokken om erin te blijven. Iets te vroeg begonnen met verkopen blijkbaar. :roll:

Heb nu 6 punten voorsprong en 2 matchen meer gewonnen. 1 overwinning zou moeten volstaan. Dan zou Slaakeboys al alles moeten winnen om gelijk te komen. Het kan altijd natuurlijk...
Slaakeboys is voor mij ook een rechtstreekse concurrent voor het behoud en ik heb de punten nog meer nodig dan jij :)
Vandaag de wedstrijd tegen slaakeboys en... verloren :cry:
1 puntje in de linieratings had ik minder, maar het moet gezegd worden: ik had ze zo sterk niet verwacht.

Jammer dat je TS niet meer op 100 staat, ik zou het heel erg appreciëren mocht je RSCAnderlecht een goeie pandoering geven :wink:

Greets,
Manager van Los Mariachis
armstech

Post by armstech »

Celtic'85 wrote:Proficiat kvk dies en bonne chance in de B. !

Heb vanmorgen 2-2 gespeeld op het veld van Agustina, en sta nu nog drie punten voor op los cules en brs. Morgen komt kampioen Vesalius naar ons, dus grote kans op een verlieswedstrijd, laatste dag heb ik het fc team. Indien los cules dan alles wint, zal het doelpuntensaldo op de laatste dag bepalend kunnen zijn. brs heeft te weinig winstwedstrijden om nog 2e te kunnen eindigen. Hopen op een goede random morgen en een onverwacht puntje :roll: !
Veel geluk, ik hoop dat jij promoveert :P
Tweety
Team Manager

Re: OEF !!

Post by Tweety »

Pol Debosduif wrote:
Tweety wrote:4 - 3 gewonnen tegen de belangrijkste degradatieconcurrent Slaakeboys :D

Ik had niet gedacht dat ik nog zo in de problemen zou komen. :shock:

6 speeldagen geleden stond ik nog derde en nu moet ik nog knokken om erin te blijven. Iets te vroeg begonnen met verkopen blijkbaar. :roll:

Heb nu 6 punten voorsprong en 2 matchen meer gewonnen. 1 overwinning zou moeten volstaan. Dan zou Slaakeboys al alles moeten winnen om gelijk te komen. Het kan altijd natuurlijk...
Slaakeboys is voor mij ook een rechtstreekse concurrent voor het behoud en ik heb de punten nog meer nodig dan jij :)
Vandaag de wedstrijd tegen slaakeboys en... verloren :cry:
1 puntje in de linieratings had ik minder, maar het moet gezegd worden: ik had ze zo sterk niet verwacht.

Jammer dat je TS niet meer op 100 staat, ik zou het heel erg appreciëren mocht je RSCAnderlecht een goeie pandoering geven :wink:

Greets,
Jammer, dat je geen puntje gehaald hebt....

Tja, normaalgezien zijn al m'n A-spelers fit morgen, maar m'n TS zal minder dan 80% zijn, schat ik...

We spelen wel thuis, misschien kan ik een puntje meepikken, maar 't zal niet gemakkelijk zijn met die TS.
:?
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

armstech wrote:
Celtic'85 wrote:Proficiat kvk dies en bonne chance in de B. !

Veel geluk, ik hoop dat jij promoveert :P
Genekt door de random :shock: ! Zelfde agressie als tegenstander, mijn RM van 35% agressie krijgt rood, haar spelers met hoge agressie, +80 en +90%, slechts geel. Toch nog gelijke ratings 133-133, thuis spelen en 0-1 verliezen. Dedju !! Goede kans verkeken om promotie vast te leggen. Heb nu nog een waterkans om 2e te worden maar moet dan met 7 doelpunten verschil winnen tegen het fc team.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

7-1 tegen Kvsk United (heeft 0% TS).

Morgen nog een galamatch tegen de laatste als afsluiter vh seizoen. Spijtig genoeg niet thuis , anders konden we het thuispubliek eens verwennen , lol.

Alles ligt vast in onze reeks (C.2) , zowel de stijgers als de dalers.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

yes de topschutter nog kunnen houden :D
gerard fowler staat tesamen met iemand van smoje 1e dus een nieuw schoentje :)
ook hebben we minder dan 1 goal per matcj binnen gekregen :D => 29/30 goals- matchen
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Yes !!! Promotie binnen, en we gaan dus naar B.3 voor een seizoen.
2e worden met 53 ptn :oops: , 't is niet veel, maar het telt. B.3 wordt economisch goed, veel volk in de tribune en weinig winstpremies :P
See ya !
Momenteel in C.7
Celtic 85
Shonk

Post by Shonk »

K. Fl. Dorne is ook terug, na een seizoen zijn weggeweest. Wij gaan terug naar de reeks waarvan we gekomen zijn, nl. C.4.

Dit zouden de teams moeten zijn voor volgend seizoen:

1. Fingers (Promotie D.11)
2. FC Euskadi (Promotie D.10)
3. Dinamo CFR Suveava (Promotie D.10)
4. Domokun XI (Promotie D.12)
5. FCB Club Brugge (Promotie D.12)
6. Decoboys
7. Kauno Grybai
8. Opa F.C.
9. The Prince
10. FC Vortová
11. F. C. Atlantas
12. FC Kareda
13. Sora All Stars
14. Beringen United (Degradatie B.2)
15. Since 1903 (Degradatie B.2)

16. K. Fl. Dorne (Promotie D.10)

We speelden nl kampioen in D.11!!! :twisted: (Eerste titel in 15seizoene SP)
Image Image
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Yes !!! Promotie binnen, en we gaan dus naar B.3 voor een seizoen.
2e worden met 53 ptn :oops: , 't is niet veel, maar het telt. B.3 wordt economisch goed, veel volk in de tribune en weinig winstpremies :P
See ya !
haha, hij doet het gewoon :D
blijf nog ff lekker in B.3 zitten, dan kom ik je daar vergezellen binnen enkele seizoenen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
matt

Post by matt »

Wij werden rustig en kalmpjes 10e dit seizoen :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”