Als hij morgenochtend met zijn A team ook de liga speeld, dan komt er geen 10/15 bij, dat is alleen bij de spelers die niet spelen.@ real: ik zou gewoon vandaag die vr met je A spelen. Morgen bij de ochtendsimulatie komt daar dan toch gewoon 10-15% bij.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Maar hij wint morgen met 0-5 ff door de slechte pleinstatus van de tegenstander ...MARKLUIJTEN wrote:Als hij morgenochtend met zijn A team ook de liga speeld, dan komt er geen 10/15 bij, dat is alleen bij de spelers die niet spelen.@ real: ik zou gewoon vandaag die vr met je A spelen. Morgen bij de ochtendsimulatie komt daar dan toch gewoon 10-15% bij.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
-
Ik kreeg van een tsjech een bericht in het tsjechisch. Vermits ik vermoed dat die persoon geen engels kan, want hij beantwoord mijn engels bericht niet terug, is mijn vraag als volgt: kan iemand mij helpen met de vertaling of kent hier iemand iemand die dit voor mij wil vertalen? Want ben wel nieuwsgierig wat hij te vertellen heeft
.

-
-
is er geen nieuw bod bijgekomen ondertussen?**Défutt** wrote:Ik heb een transferprobleem? Ik heb een bod gedaan op een speler, en die staat er al sinds 21 oktober op. Als ik op de transferlijst kijk, moet hij (iedere keer als ik kijk) om die nacht 4:00 verkocht worden, maar als ik dan de volgende ochtend kijk is de limiet weer een dag opgeschoven?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
Je moet sowieso 6 dagen wachten nadat hij op de lijst is gezet.. Als er de laatste dag nog geboden wordt, wordt die speler zijn limiet een dag verschoven.**Défutt** wrote:Ik heb een transferprobleem? Ik heb een bod gedaan op een speler, en die staat er al sinds 21 oktober op. Als ik op de transferlijst kijk, moet hij (iedere keer als ik kijk) om die nacht 4:00 verkocht worden, maar als ik dan de volgende ochtend kijk is de limiet weer een dag opgeschoven?

-
Als er in de laatste 24 uur een bod is gedaan dan schuift de deadline 24 uur op. Ik denk dat dit de reden is.**Défutt** wrote:Ik heb een transferprobleem? Ik heb een bod gedaan op een speler, en die staat er al sinds 21 oktober op. Als ik op de transferlijst kijk, moet hij (iedere keer als ik kijk) om die nacht 4:00 verkocht worden, maar als ik dan de volgende ochtend kijk is de limiet weer een dag opgeschoven?

-
-
-
Weet er iemand welke nationaliteit je jeugdspelers hebben als je geen jeugdcoordinator hebt 

Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru