Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Man man man Verlies ik met 2-1. Hij met zijn agressief ploegje bij een scheids van 78%, 55% agressief spelen en pakt weeral niets anders dan gele kaarten ! Dat is al de tweede wedstrijd die ik zo verlies dat er een agressiefe ploeg vanaf komt met enkel geel. Terwijl ze beide zeker een rode kaart of twee moesten gehad hebben !Maan dag thuis tegen Nike Itegem wat met verjonging bezig is. B team mag zich klaar maken.
-
In C.9 is het tot nu toe alleen spannend op de degradatieplaatsen. De nummers 10-13 verschillen 2 punten.
Bovenin gaat het lekker met mijn cluppie. We hadden gesteld dat we 9 punten moesten halen, dit werden er 10. Vandaag hebben we expres geen risico's genomen omdat we maandag tegen de nr. 1 spelen. We hebben nu geen geschorsten en kunnen zodoende vol aantreden!!!! We spelen thuis, dus we gaan het vc ck lastig maken!!
Edit: Ik zie nu ineens dat zich de allerbelangrijkste week aandient. Ik speel deze week tegen de nummer 2, 3, 4 en 5. Met 9 punten ben ik meer dan tevreden!!
Bovenin gaat het lekker met mijn cluppie. We hadden gesteld dat we 9 punten moesten halen, dit werden er 10. Vandaag hebben we expres geen risico's genomen omdat we maandag tegen de nr. 1 spelen. We hebben nu geen geschorsten en kunnen zodoende vol aantreden!!!! We spelen thuis, dus we gaan het vc ck lastig maken!!
Edit: Ik zie nu ineens dat zich de allerbelangrijkste week aandient. Ik speel deze week tegen de nummer 2, 3, 4 en 5. Met 9 punten ben ik meer dan tevreden!!
Last edited by leendert on Fri Apr 20, 2007 7:43 am, edited 1 time in total.

dju... 2 - 2 in de topper tegen Herlie.
132 vs 126 linierating. Ik had moeten winnen
132 vs 126 linierating. Ik had moeten winnen

Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Zoals gehoopt en verwacht een 2-2 gelijkspel.visserke wrote:Met 9 punten voorsprong en een nummer 1 plaats zou je toch iets meer ambitie moeten tonenjokke wrote:Deze week al een 9/9 behaald en een ronde verder in de beker.
Nu op verplaatsing tegen visserke. We zullen blij zijn met 1 punt, aangezien onze linksback geschorst is en de vervanger deze morgen een kwetsure opliep. We zijn dus genoodzaakt om een Cb op de lb plaats te zetten. Verder nog 2 geschorsten. Het doel is dus om gelijk te spelen.![]()
Ik heb 2 A-kernspelers die geschorst zijn, dus ook daar een verzwakking in mijn team. Gelukkig speel ik thuis en hopelijk is dat in mijn voordeel.
Logische uitslag aangezien wij beide linieratings hadden van 130%.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
idd. linieratings waren gelijk dus tevreden met dat ene puntjeCeltic'85 wrote:3-3 tegen Royal Fc, billijke uitslag, en iedereen tevree denk ik. Blijf bij de top 5 aansluiten.

het geeft toch wat hoop voor volgende week die enorm cruciaal gaat worden.
tegen 3 ploegen die we in principe moeten aankunnen en waarvan we moeten winnen willen we niet helemaal degradatievoetbal gaan spelen.
we staan toch al 7ptn achter op een veilige 10e plek.

de zondag is al volledig volgeboekt met 4VrB. dedju, nog nooit gehad

dinsdag kan ons B-team dan proberen een puntje te pakken tegen de n°3 Xarrows'Guerriero.
is me nu pas opgevallen, en dit geeft ons nog een beetje extra motivatie:
tegen de n°1 KVG Oostende haalden we een gelijkspel. zijn enige puntenverlies tot nu toe

we blijven dus positief denken en met de 3 uitgaande spelers kunnen we een extra topper proberen binnen te halen.
ook ons Rb-talent is volledig voltraind en haalt direct een bp van 68,3.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
1-0 verlies met gelijke ratings. Had eigenlijk wel verwacht te winnen.Sep wrote:1-1 gelijk,en ik was betertzit me tegen precies
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Inderdaad, een terechte uitslag, waardoor ik de kampioen in de gelijke spelen blijfjokke wrote:Zoals gehoopt en verwacht een 2-2 gelijkspel.visserke wrote:Met 9 punten voorsprong en een nummer 1 plaats zou je toch iets meer ambitie moeten tonenjokke wrote:Deze week al een 9/9 behaald en een ronde verder in de beker.
Nu op verplaatsing tegen visserke. We zullen blij zijn met 1 punt, aangezien onze linksback geschorst is en de vervanger deze morgen een kwetsure opliep. We zijn dus genoodzaakt om een Cb op de lb plaats te zetten. Verder nog 2 geschorsten. Het doel is dus om gelijk te spelen.![]()
Ik heb 2 A-kernspelers die geschorst zijn, dus ook daar een verzwakking in mijn team. Gelukkig speel ik thuis en hopelijk is dat in mijn voordeel.
Logische uitslag aangezien wij beide linieratings hadden van 130%.

Huidige divisie: C7
Maar gelijk ge zegt, je schiet daar echt niets mee op in de rangschikking.el stino wrote:toch positief, je hebt nog maar 1x verloren![]()
nu ja, veel schiet je niet op met 1ptn, maar het is toch iets![]()
Celtic en ik zitten je op de hielen met 4 gelijke spelen. ik hou het wel mooi in evenwicht. op 8 matchen 4x gelijk
Huidige divisie: C7
-
maandag volle gazz tegen Doldisarna.
is mee gepromoveerd uit D.19 samen met mij. sterke ploeg. enkele mindere spelers, dat we hopen uit te buiten.
onze LB met bp74 is vertrokken. hij gaat zijn laatste seizoenen spelen bij rpg.
we geven dus kans aan de jeugd die wat ervaring kunnen opdoen.
met een beetje geluk halen we dus ma. onze eerste overwinning binnen. ik kijk ook al uit naar di. n°3 komt op bezoek en hij gaat eraan
hopelijk toch
, dan kunnen we ook S.A.T wat helpen 

is mee gepromoveerd uit D.19 samen met mij. sterke ploeg. enkele mindere spelers, dat we hopen uit te buiten.
onze LB met bp74 is vertrokken. hij gaat zijn laatste seizoenen spelen bij rpg.

we geven dus kans aan de jeugd die wat ervaring kunnen opdoen.
met een beetje geluk halen we dus ma. onze eerste overwinning binnen. ik kijk ook al uit naar di. n°3 komt op bezoek en hij gaat eraan

Royal FC (el stino) - Manager since season 8