Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
2-1 verloren op verplaatsing. Geen man overboord. Morgen moet wel gewonnen worden tegen een haalbare tegenstander om een lichte crisis te vermijden...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
Idd, had ik nog ni gezien. Zal volgens mij een spannende match worden denk en hoop ik. Vorige nacht wel 3-2 verloren, maar volgens mij tegen 1 van de kanshebbers voor de titel. Ik heb 2 seizoenen geleden al in deze reeks gezeten en ik heb zo de indruk dat dit ver de sterkste D-divisie van SP is. Ik had me voorgenomen om in E mijn ploeg eigenlijk te versterken, maar volgens mij is ze nog altijd te platdino_001 wrote:Leuk, weer een forummer in mijn reeks bij. DonVedici (pleg ZiFacks) zit hier ook af en toe op het forum.Glen DV wrote:Het is me juist opgevallen dat ik u dit seizoen zal moeten bekampendino_001 wrote:Veel succes iedereen en maak er een schitterend seizoen van!.
Eerste wedstrijd gewonnen met 2-1, linieratings 137-130. Het wordt weer een lekker spannende reeks denk ik want veel halen nu al linieratings boven 130.
By the way, morgen mogen we al tegen elkaar aantreden.
Veel succes,
dino_001

We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Proficiat met je overwinning: 3-2 in jou voordeel, linieratings 134-134Glen DV wrote:Idd, had ik nog ni gezien. Zal volgens mij een spannende match worden denk en hoop ik. Vorige nacht wel 3-2 verloren, maar volgens mij tegen 1 van de kanshebbers voor de titel. Ik heb 2 seizoenen geleden al in deze reeks gezeten en ik heb zo de indruk dat dit ver de sterkste D-divisie van SP is. Ik had me voorgenomen om in E mijn ploeg eigenlijk te versterken, maar volgens mij is ze nog altijd te platdino_001 wrote:Leuk, weer een forummer in mijn reeks bij. DonVedici (pleg ZiFacks) zit hier ook af en toe op het forum.Glen DV wrote: Het is me juist opgevallen dat ik u dit seizoen zal moeten bekampen.
Eerste wedstrijd gewonnen met 2-1, linieratings 137-130. Het wordt weer een lekker spannende reeks denk ik want veel halen nu al linieratings boven 130.
By the way, morgen mogen we al tegen elkaar aantreden.
Veel succes,
dino_001. Dus volgens mij zal het vechten worden tegen de degradatie.

Maar ja, liever een verlies tegen jou met gelijke linieratings dan tegen een pool ofzo.
By the way, met deze linieratings moet je degradatie wel kunnen vermijden. Vorig seizoen speelde ik hier al en door een te lage TS het een beetje moeilijk gehad maar ik ambieer dit seizoen een top 5 plaats.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
en de 1e keer dit seizoen dat we de random tegen hebben ..
4% beter maar gelijk
=> 4/6
edit : foutje
, moest in C 
4% beter maar gelijk
=> 4/6
edit : foutje

Last edited by kvk dries on Wed Jun 25, 2008 8:43 am, edited 1 time in total.
-
@dino: Ja ge moogt de Malinwa-fans nooit onderschatten h
. Thuis spelen we gewoon met 2 man meer
. Maja toen ik deze morgen wou kijken verwachtte ik een gelijkspel of verlies. Omdat ik in zon gevallen meestal het onderspit delf. Ondanks die 134 linieratings ben ik toch nog ni overtuigd da ik zomaar de degradatie kan ontwijken. Ik haal die immers niet elke wedstrijd en BMSExpert haalde tegen mij gisteren 138 dacht ik. En ik vermoed dat er nog wel zo een paar zijn die dit halen. En ik denk ook dat er bij ons nog een aantal zijn die eveneens 134 kunnen halen. Als ge dan tegen die ploegen een paar keer voor hebt wat gij nu tegen mij voor hebt, dan zit ge al snel in crisis. Ik bekijk dit seizoen dus redelijk negatief, maar dat betekent enkel maar dat ik beter dan verwacht kan presteren
.

We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
2-1 winst ondanks lage linierating van 121.
Pluspunt: M'n LF Oris scoorde alle 3 de goals in m'n twee matchen tot nu toe
Z'n topscoorderstitel van vorig seizoen heeft hem blijkbaar goede moed gegeven
Crisis afgewend
Pluspunt: M'n LF Oris scoorde alle 3 de goals in m'n twee matchen tot nu toe

Z'n topscoorderstitel van vorig seizoen heeft hem blijkbaar goede moed gegeven

Crisis afgewend

Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Met zo een fans kan het toch niet stuklopen?Glen DV wrote:@dino: Ja ge moogt de Malinwa-fans nooit onderschatten h. Thuis spelen we gewoon met 2 man meer
. Maja toen ik deze morgen wou kijken verwachtte ik een gelijkspel of verlies. Omdat ik in zon gevallen meestal het onderspit delf. Ondanks die 134 linieratings ben ik toch nog ni overtuigd da ik zomaar de degradatie kan ontwijken. Ik haal die immers niet elke wedstrijd en BMSExpert haalde tegen mij gisteren 138 dacht ik. En ik vermoed dat er nog wel zo een paar zijn die dit halen. En ik denk ook dat er bij ons nog een aantal zijn die eveneens 134 kunnen halen. Als ge dan tegen die ploegen een paar keer voor hebt wat gij nu tegen mij voor hebt, dan zit ge al snel in crisis. Ik bekijk dit seizoen dus redelijk negatief, maar dat betekent enkel maar dat ik beter dan verwacht kan presteren
.

Ik heb de eerste wedstrijd ook een 138 gehaald maar mijn spelers waren ook zo goed ls allemaal 100/100. Ik denk dat het een moeilijke competitie zal worden waar de vervangers wel eens het verschil kunnen maken in geval van kaarten of blessures.
en een beetje meeval natuurlijk zoals sommigen die winnen met gelijke ratings en zo

Morgen zware wedstrijd, vrijdag tegen die FC ploeg.
2-2 met linieratings van 132-126 in mijn oordeel
Volgens mij op 3 wedstrijden 3p in het zak gezet maar goed, het tij zal wel keren zeker.
De leider BMS expert in competitie schut even een 142 linierating uit zijn mouw... Zal wel kampioen worden.

Volgens mij op 3 wedstrijden 3p in het zak gezet maar goed, het tij zal wel keren zeker.
De leider BMS expert in competitie schut even een 142 linierating uit zijn mouw... Zal wel kampioen worden.
Last edited by dino_001 on Thu Jun 26, 2008 12:00 pm, edited 1 time in total.