Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

lessius
Member of the Soccer Project Association

Post by lessius »

Begonnen met een 3-2-overwinning. Hopelijk een rustig seizoentje :)
Krikkers

Post by Krikkers »

2-1 overwinning met amper 80% teamspirit.
Nu snel m'n teamspirit opkrikken, en hopen om gewoon een seizoentje mee te draaien, om zo volgend seizoen door te kunnen stoten naar C.
Image
visje69

Post by visje69 »

2-1 verloren op verplaatsing. Geen man overboord. Morgen moet wel gewonnen worden tegen een haalbare tegenstander om een lichte crisis te vermijden...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

0-0 gelijkspel met maar 70% teamspirit, ik hoop dat ik dit seizoen boven de streep eindig, Vannacht is de doelstelling een gelijkspel maar een overwinning zou toch wel heel lekker zijn
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Glen DV

Post by Glen DV »

dino_001 wrote:
Glen DV wrote:
dino_001 wrote:Veel succes iedereen en maak er een schitterend seizoen van!
Het is me juist opgevallen dat ik u dit seizoen zal moeten bekampen :).
Leuk, weer een forummer in mijn reeks bij. DonVedici (pleg ZiFacks) zit hier ook af en toe op het forum.

Eerste wedstrijd gewonnen met 2-1, linieratings 137-130. Het wordt weer een lekker spannende reeks denk ik want veel halen nu al linieratings boven 130.

By the way, morgen mogen we al tegen elkaar aantreden.
Veel succes,
dino_001
Idd, had ik nog ni gezien. Zal volgens mij een spannende match worden denk en hoop ik. Vorige nacht wel 3-2 verloren, maar volgens mij tegen 1 van de kanshebbers voor de titel. Ik heb 2 seizoenen geleden al in deze reeks gezeten en ik heb zo de indruk dat dit ver de sterkste D-divisie van SP is. Ik had me voorgenomen om in E mijn ploeg eigenlijk te versterken, maar volgens mij is ze nog altijd te plat :D. Dus volgens mij zal het vechten worden tegen de degradatie.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
el stino

Post by el stino »

super grappig. :) al 3 berichtjes gekregen van divisiegenoten die me gelukwensen met het behalen van de titel en die zo hun kansen door de neus geboord zien gaan :D
alleen jammer dat zij niet weten dat ik voor de 3e plek ga :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:
dino_001 wrote:
Glen DV wrote: Het is me juist opgevallen dat ik u dit seizoen zal moeten bekampen :).
Leuk, weer een forummer in mijn reeks bij. DonVedici (pleg ZiFacks) zit hier ook af en toe op het forum.

Eerste wedstrijd gewonnen met 2-1, linieratings 137-130. Het wordt weer een lekker spannende reeks denk ik want veel halen nu al linieratings boven 130.

By the way, morgen mogen we al tegen elkaar aantreden.
Veel succes,
dino_001
Idd, had ik nog ni gezien. Zal volgens mij een spannende match worden denk en hoop ik. Vorige nacht wel 3-2 verloren, maar volgens mij tegen 1 van de kanshebbers voor de titel. Ik heb 2 seizoenen geleden al in deze reeks gezeten en ik heb zo de indruk dat dit ver de sterkste D-divisie van SP is. Ik had me voorgenomen om in E mijn ploeg eigenlijk te versterken, maar volgens mij is ze nog altijd te plat :D. Dus volgens mij zal het vechten worden tegen de degradatie.
Proficiat met je overwinning: 3-2 in jou voordeel, linieratings 134-134 :roll:

Maar ja, liever een verlies tegen jou met gelijke linieratings dan tegen een pool ofzo.

By the way, met deze linieratings moet je degradatie wel kunnen vermijden. Vorig seizoen speelde ik hier al en door een te lage TS het een beetje moeilijk gehad maar ik ambieer dit seizoen een top 5 plaats.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
lessius

Post by lessius »

3-1 verloren, terug met de voeten op de grond. Donderdag wel tegen een fc team :)
kvk dries

Post by kvk dries »

en de 1e keer dit seizoen dat we de random tegen hebben ..
4% beter maar gelijk
=> 4/6
edit : foutje :P , moest in C :P
Last edited by kvk dries on Wed Jun 25, 2008 8:43 am, edited 1 time in total.
el stino

Post by el stino »

6/6 8)
en ik sta al op mijn 3e stek :)

@ Dries: we weten dat je graag bij mij wilt posten, maar je zit wel in de C-divisie :wink: :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Glen DV

Post by Glen DV »

@dino: Ja ge moogt de Malinwa-fans nooit onderschatten h :D. Thuis spelen we gewoon met 2 man meer :D. Maja toen ik deze morgen wou kijken verwachtte ik een gelijkspel of verlies. Omdat ik in zon gevallen meestal het onderspit delf. Ondanks die 134 linieratings ben ik toch nog ni overtuigd da ik zomaar de degradatie kan ontwijken. Ik haal die immers niet elke wedstrijd en BMSExpert haalde tegen mij gisteren 138 dacht ik. En ik vermoed dat er nog wel zo een paar zijn die dit halen. En ik denk ook dat er bij ons nog een aantal zijn die eveneens 134 kunnen halen. Als ge dan tegen die ploegen een paar keer voor hebt wat gij nu tegen mij voor hebt, dan zit ge al snel in crisis. Ik bekijk dit seizoen dus redelijk negatief, maar dat betekent enkel maar dat ik beter dan verwacht kan presteren :D.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
visje69

Post by visje69 »

2-1 winst ondanks lage linierating van 121.
Pluspunt: M'n LF Oris scoorde alle 3 de goals in m'n twee matchen tot nu toe :)
Z'n topscoorderstitel van vorig seizoen heeft hem blijkbaar goede moed gegeven :D

Crisis afgewend :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Maximus
Team President

Post by Maximus »

Na twee wedstrijden nog ongeslagen en sta met 6 punten fier bovenaan.

Nu uit tegen de nummer 3 die ook nog ongeslagen is. Beloofd een mooie pot te worden !
FcDenHaag Playing in Division C.9

Image
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:@dino: Ja ge moogt de Malinwa-fans nooit onderschatten h :D. Thuis spelen we gewoon met 2 man meer :D. Maja toen ik deze morgen wou kijken verwachtte ik een gelijkspel of verlies. Omdat ik in zon gevallen meestal het onderspit delf. Ondanks die 134 linieratings ben ik toch nog ni overtuigd da ik zomaar de degradatie kan ontwijken. Ik haal die immers niet elke wedstrijd en BMSExpert haalde tegen mij gisteren 138 dacht ik. En ik vermoed dat er nog wel zo een paar zijn die dit halen. En ik denk ook dat er bij ons nog een aantal zijn die eveneens 134 kunnen halen. Als ge dan tegen die ploegen een paar keer voor hebt wat gij nu tegen mij voor hebt, dan zit ge al snel in crisis. Ik bekijk dit seizoen dus redelijk negatief, maar dat betekent enkel maar dat ik beter dan verwacht kan presteren :D.
Met zo een fans kan het toch niet stuklopen? :D
Ik heb de eerste wedstrijd ook een 138 gehaald maar mijn spelers waren ook zo goed ls allemaal 100/100. Ik denk dat het een moeilijke competitie zal worden waar de vervangers wel eens het verschil kunnen maken in geval van kaarten of blessures.
en een beetje meeval natuurlijk zoals sommigen die winnen met gelijke ratings en zo :roll: :wink:
Morgen zware wedstrijd, vrijdag tegen die FC ploeg.
dino_001

Post by dino_001 »

2-2 met linieratings van 132-126 in mijn oordeel :?

Volgens mij op 3 wedstrijden 3p in het zak gezet maar goed, het tij zal wel keren zeker.

De leider BMS expert in competitie schut even een 142 linierating uit zijn mouw... Zal wel kampioen worden.
Last edited by dino_001 on Thu Jun 26, 2008 12:00 pm, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”