Ik verwacht eigelijk geen problemen tegen ReesingGenk. Door mijn vrije dag heb ik eindelijk eens het voordeel van een hele goede moraal/fitheid verhouding. In tegenstelling tot ReesingGenk. Daarnaast stel ik betere spelers als Reesinggenk op en beschik over het thuisvordeel. Enigste gevaar voor mij is de strenge scheidsrechter Raymond Marchand. Maar daar zal ReesingGenk ook veel last van hebben met Mira in het vooruitzicht. Ben benieuwd morgen.
Een kansje vor Tranecids misschien.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Laten we hopen na onze uitschakeling vandaag in de beker dat we morgen kunenn profiteren van enkele mooie uitslagen in B2... Al ben ik er wel van overtuigd dat ik niet de enige zal zijn die er van profiteert want voor zover ik weet staat iedereen gewoon te dicht op elkaar. 5 punten minder en ik sta op degradatie plaats... En je mag natuurlijk ook men tegenstander van morgen zeker neit onderschatten. Deze staat gelijk met me en staat zelfs op de 3 de plaats, al ben ik er wel van overtuigd dat ik morgen de 3 punten thuis kan houden door men thuisvoordeel en men echt wel 100% TS momenteel
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Het zal nog zwaar worden voor de spelers komende dagen, maar we gaan er toch voor gaan. Gelukkig een relatief zwakke bekertegenstander zodat we alles op alles kunnen zetten voor competitie en friendly cups donderdag en vrijdag. Dit weekend zal dan de broodnodige rust volgen voor enkele spelers die het nu al lastig krijgen.
Vandaag gebeurden er rare dingen, wat niet zo leuk wordt als dit op het einde van het seizoen ook zal gebeuren!!!
Vandaag speelde FC mira (1) gelijk tegen FC half life (momenteel nog 13)...
Vandaag verloor reesing genk (2) tegen FC crisis (6) met 1 - 0...
Vandaag verloor theworldplayers (3) tegen TrAnEcIds (4) met 5 - 3...
Door deze veranderingen ligt mira nog altijd op kop met 36 punten...
daarna komt reesing genk met 31 punten...
en daarna kom 'ik', tranecids met 27 punten met op plaats 4 kort gevolgd the world players die al terug gelijk staat met ook een goede ploeg: the guardians...
Dus dit betekent dat alles vandaag toch wel wat dichter bij elkaar kwam, Ik had eigenlijk al hoop opgegeven voor promotie plaats maar nu laait er toch weer een klein beetje hoop op... wie weet?
Laten we er in B2 alvast nog een spannend competitie einde van maken! Ik wens iedereen veel succes toe en dat de random niet zo veel mag tegensteken!
Grtz,
TrAnEcId
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
Volgende week begint de terugronde ,
en donderdag staat er een nieuwe topper op het programma ,
LINDENHOF - BERINGEN UNITED
KV JOY staat toch wel te laag geklasseerd. Opvallend dat Gendringen eigenlijk nipt minder was dan Sweepies en toch weer een punt pakte. Lindenhof slaagde er zelfs in om Pehari op verplaatsing te pakken terwijl het nipt de mindere was. Dat zijn de punten die je moet pakken om kampioen te spelen. Ons lukt dat (voorlopig) niet, waardoor we toch een beetje schrik krijgen, maar we blijven geloven in de titel.
Elke match is overigens een moeilijke match. Iedereen kan van iedereen verliezen.
Dark Tiger wrote:KV JOY staat toch wel te laag geklasseerd.
leuk om dit te horen,
ik heb eigenlijk onverwacht verloren tegen de pekpot, anders deed ik lekker mee voor die tweede plaats
maar ook de start hebben we weer volledig gemist , we verloren tegen Italie , een ploeg die nu strijd tegen degradatie , tegen Gendringen verloren we 5-4 en Leeds pakte ook punten af ,
anders gaan we niet klagen , Lindenhof en Beringen kwamen niet verder dan een gelijkspel en Pehari ging zelfs onderuit
't zijn die ploegsjes onderaan die ons soms eens punten durven afsnoepen
Vandaag gebeurden er rare dingen, wat niet zo leuk wordt als dit op het einde van het seizoen ook zal gebeuren!!!
en daarna kom 'ik', tranecids met 27 punten met op plaats 4 kort gevolgd the world players die al terug gelijk staat met ook een goede ploeg: the guardians...
Dus dit betekent dat alles vandaag toch wel wat dichter bij elkaar kwam, Ik had eigenlijk al hoop opgegeven voor promotie plaats maar nu laait er toch weer een klein beetje hoop op... wie weet?
Laten we er in B2 alvast nog een spannend competitie einde van maken! Ik wens iedereen veel succes toe en dat de random niet zo veel mag tegensteken!
Grtz,
TrAnEcId
Vanavond schrok ik me een ongeluk toen ik het zag
Alvast proficiat voor je gelijkspel tegen de eerste
Grtz,
TrAnEcId
Vanavond schrok ik me een ongeluk toen ik het zag
gij hebt net als tegen mij fucking veel geluk gehad met je 100% agressie maarja houdt B2 nog wat spannend
ik had vandaag bijna het spek aan mijn been, zelf zonder onze 2 beste A spelers en A rm zeer goede stats; was veel beter (6) en toch win ik maar nipt (scoorde de winning goal in de 90ste minuut)
gangstakiller wrote:Ik vind dit spel echt niet meer eerlijk. Afgelopen seizoen ben ik al zwar benadeeld doordat ik steeds een team trof die de wedstrijd ervoor tegen een fc team heeft gespeeld.
Dit seizoen zit er dan weer een fc team in onze poule. En ongelooflijk maar waar. Ik tref steeds weer een team die er voor tegen een fc team heeft gespeeld.
Kijk makker... manager guardian melde me net op msn dat ik dit nu ook heb... elke gvdse manager heeft vanaf nu de speeldag voor me het tegen een FC te doen... Dit is echt dikke miserie. En ja, nu heb ik echt wel terug men A hoop opgegeven... ************...
gangstakiller wrote:Ik vind dit spel echt niet meer eerlijk. Afgelopen seizoen ben ik al zwar benadeeld doordat ik steeds een team trof die de wedstrijd ervoor tegen een fc team heeft gespeeld.
Dit seizoen zit er dan weer een fc team in onze poule. En ongelooflijk maar waar. Ik tref steeds weer een team die er voor tegen een fc team heeft gespeeld.
Kijk makker... manager guardian melde me net op msn dat ik dit nu ook heb... elke gvdse manager heeft vanaf nu de speeldag voor me het tegen een FC te doen... Dit is echt dikke miserie. En ja, nu heb ik echt wel terug men A hoop opgegeven... ************...
Jij hebt er nu een half seizoentje last van. Ik heb er 2 seizoenen achtereen last van. Zullen we volgend seizoen dan maar samen promoveren?
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B