Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ja, zolang je erin zit is het wel grappig, maar je bouwt niks op.
Ik ben er twee keer aan begonnen, en maak dan het seizoen wel af, en ik vind het zelfs best aardig en zo, maar het is zo makkelijk, en aan het eind van het seizoen begin ik niet aan een volgende... het boeit me dan gewoon niet meer.
Ik ben er twee keer aan begonnen, en maak dan het seizoen wel af, en ik vind het zelfs best aardig en zo, maar het is zo makkelijk, en aan het eind van het seizoen begin ik niet aan een volgende... het boeit me dan gewoon niet meer.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
terugronde begint goed voor ons we haalden een 2-1 overwinning tegen gondor 

Last edited by real on Mon Jul 09, 2007 9:00 pm, edited 1 time in total.
-
-
gewonnen van de 1e 
als sp sneller gaat kan ik eens zien als het terecht was
EDIT : 138 linieratings met 70 agressie en 2 b-spelers
tegen 132 linieratings , terecht dus 

als sp sneller gaat kan ik eens zien als het terecht was

EDIT : 138 linieratings met 70 agressie en 2 b-spelers

Last edited by kvk dries on Mon Jul 09, 2007 12:19 pm, edited 1 time in total.
-
Nee, aangezien SP nu momenteel op mijn zenuwen werktDen Uier wrote:Heb je soms gezien wat ik gemaakt had ?purple_white wrote:3-3 gelijkgespeeld op het veld van FC EbaIba... Hier zijn we uiteraard heel erg tevreden mee![]()
We waren wel 2 % slechter maar konden 15% agressiever spelen
![]()
Dit is zeker een punt gewonnen, want ik verwachte er 0

Zeg het eens?

-
Ik weet het dus niet omdat ik van deze morgen niet één keer heb kunnen inloggen !purple_white wrote:Nee, aangezien SP nu momenteel op mijn zenuwen werktDen Uier wrote:Heb je soms gezien wat ik gemaakt had ?purple_white wrote:3-3 gelijkgespeeld op het veld van FC EbaIba... Hier zijn we uiteraard heel erg tevreden mee![]()
![]()
Dit is zeker een punt gewonnen, want ik verwachte er 0![]()
Zeg het eens?

-
Je hebt 1-2 gewonnenDen Uier wrote:Heb je soms gezien wat ik gemaakt had ?purple_white wrote:3-3 gelijkgespeeld op het veld van FC EbaIba... Hier zijn we uiteraard heel erg tevreden mee![]()
![]()
Dit is zeker een punt gewonnen, want ik verwachte er 0

Dus je was 5 % beter

Je staat 6de gerangschikt

-
Thx NU hoop ik niet dat men vrwedstrijd met men A team gespeeld is anders zal het morgen verlies wordenpurple_white wrote:Je hebt 1-2 gewonnenDen Uier wrote:Heb je soms gezien wat ik gemaakt had ?purple_white wrote:3-3 gelijkgespeeld op het veld van FC EbaIba... Hier zijn we uiteraard heel erg tevreden mee![]()
![]()
Dit is zeker een punt gewonnen, want ik verwachte er 0126-131
Dus je was 5 % beter![]()
Je staat 6de gerangschikt

-
Ik vind SP veel te veel tijd opslorpen, ik heb net 6 jeugdspelers aangekocht, niet één ervan is ook maar een 'goed' te noemen, ok dan is OSM misschien oppervlakkig, ik log me daarin en ik ben écht blij als ik win, daar heb je nog een kans te winnen als je de slechtere bent, als je hier de slechte bent dan verlies je
OSM oppelvlakkig? Ik wil niet weten hoeveel liga's er daar int totaal zijn terwijl er hier maar 1 is waar iedereen zit, hoe belachelijk is dat nu
OSM oppelvlakkig? Ik wil niet weten hoeveel liga's er daar int totaal zijn terwijl er hier maar 1 is waar iedereen zit, hoe belachelijk is dat nu
Palmares
(komt nog)
(komt nog)
-
OSM is om zovele redenen oppervlakkig:Kameel wrote:Ik vind SP veel te veel tijd opslorpen, ik heb net 6 jeugdspelers aangekocht, niet één ervan is ook maar een 'goed' te noemen, ok dan is OSM misschien oppervlakkig, ik log me daarin en ik ben écht blij als ik win, daar heb je nog een kans te winnen als je de slechtere bent, als je hier de slechte bent dan verlies je
- Het maakt niet uit of je beter of slechter bent? Hoe kan je zo'n spel dan in godsnaam goed noemen? Het 'werk' dat je erin steekt, levert dan nauwelijks iets op, waarom zou je er dan in hemelsnaam aan beginnen?
- Als een competitie gedaan is, begin je helemaal terug vanaf 0. Tof zeg!
- De ploegkeuze en het daaraan verbonden budget is het belangrijkste in dit spel. Niet of je goed een ploeg kan opstellen, maakt minder verschil dan wat je met dat geld doet.
- Betalende spelers zijn zodanig bevoordeeld, dat het als niet-betalende speler gewoonweg niet tof en zelfs frustrerend is.
Het is al een hele lange poos geleden datk OSM nog gespeeld heb, door oa deze redenen...
-
onze vrees is toch uitgekomen. 1-0 verlies, maar we waren duidelijk de mindere.el stino wrote:morgen de terugronde starten tegen the rienaldos. het zal een andere partij worden als de heenronde, maar we hopen het beste

we schuiven dus op naar de 5e plaats. het probleem is dat ik hoog wil eindigen en dat ik verschillende spelers moet verkopen en aankopen om volgend seizoen geen grote problemen te hebben met de oudjes...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Ik betaal nu al, bij SP is da echt lang geleden da ik eens lbij ben geweest, dit sel moet dirngend onderverdeeld worden in servers (of landen) Vooral om het "ophopingsprobleem" tegen de gaan
OSM is superieur aan SP als je kijkt naar graphics, zo'n spel zoek ik al lang
Het vergt trouwerns wel een beetje managerkwaliteiten, ik sta nu 5des met GB en moet 7des eindigen, heb maar 1 punt achter op de 2 voor mij
Dit blijft spannend, heb al van alle toppers gewonnen bv, maar tegen mindere speel ik gelijk (doet me een beetje aan RL denken
)
OSM is superieur aan SP als je kijkt naar graphics, zo'n spel zoek ik al lang
Het vergt trouwerns wel een beetje managerkwaliteiten, ik sta nu 5des met GB en moet 7des eindigen, heb maar 1 punt achter op de 2 voor mij

Palmares
(komt nog)
(komt nog)